En tiedä, näenkö mä unta, vai kahminko mä lunta. En tiedä onko nämä jonkun biisin sanoituksia, vai omiani.
En tiedä, näenkö mä unta, vai kahminko mä lunta. En tiedä onko nämä jonkun biisin sanoituksia, vai omiani.
^En minäkään tiedä, mutta työpaikan diplomi-insinöörit kyllä tietäisi tämänkin asian.
En tiedä mistä tämä kateellisten ulina taas kerran kumpuaa.
Mä en tiedä meniskö paskalle vai odottelisko vielä hetken.
^ En tiedä milloin olisi aika, mutta kai sen itse huomaa pian.
Ei aika kulu; me kulumme.
Minä en tiedä kuin pienen osan maailman asioista, mutta onneksi iso-G tietää melkein kaiken; sieltä voi kysellä.
Ja vaikka tiedänkin paljon asioita, niin en niitä aina ymmärrä saatika sitten hyväksy.
En tiedä, kuka valmistaa sähkölaitteiden tarvitseman savun.
Sen tiedän kokemuksesta, että savun poistuessa sähkölaite lakkaa toimimasta.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
En tiedä mikä on yitys.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^En tiedä, mutta josko olisi eehdyksen kanssa jotenkin tekemisissä? Niinq yitys ja eehdys.
En tiedä liittyykö eehdys jotenkin siihen, että valitettavasti me ollaan jo eellä
-L.
En tiedä enkä ymmärrä tästä mitään.Tuohon sähkönsiirtoyhtiöihin liittyvään kommenttiin pari perustelua.
- Ainoa tapa säätyä sähkönsiirtoyhtiön maksuilta on irtisanoa liittymä. Verkkoyhtiöllä suuri osa kustannuksista on kiinteitä, joten ei siinä hurjasti tuo asiakkaan ostama paneeli auta kumpaakaan osapuolta.
- Verkkoyhtiö ei tee sopimusta sähkön ostosta pientuottajan kanssa. Sähkön myyntiyhtiöt tekee, ja maksaavat siitä Suomen toteutuneen aluehinnan miinus mahdollinen marginaali. Ylipääätään ei ole järkevää mitoittaa paneeleja, kuin kattamaan oma peruskulutus.
- Fingrid ei ole sähkönsiirtoyhtiö, vaan kantaverkkoyhtiö. Fingridin verkot on säävarmoja, eikä niitä työnnetä maan alle. Korkeintaan merenpohjaan tarvittaessa.
- Sähkö pitää (pitäisi) hinnoitella kustannusten aiheuttamisperusteen mukaisesti ja tasavertaisesti kuluttajien kesken. Tässä on vielä tekemistä, mutta asiaa on viety eteenpäin.
- Tehonkäyttö voi vaikuttaa sähkön siirron kustannuksiin myös kuluttajilla. Esim. HELEN on ottanut tehomaksut käyttöön. Tehomaksu voi määräytyä yhden tai useamman tunnin keskitehon mukaan joko joka kuukauden tai liukuvan 12 kuukauden tehonkäytön mukaan. Yleisesti kuluttajia veloitetaan tehon käytöstä sulakekokokohtaisella perusmaksulla. Tavallaan on ihan oikein, että ne, ketkä tarvitsevat suurta huipputehoa, maksavat siitä. Kustannusvastaavaa siis. Tehon käyttö ei siis määritä siirtohintaa, vaan tehomaksun, joka on €/kk tyyppinen maksukomponentti.
- Ja ei, en ole verkkoyhtiön edustaja vaan tavallinen sähkönkäyttäjä, joka sattumoisin tietää miten pätö- ja loistehojen ja energioiden siirron veloitus hoituu kuluttajien ja suurten teollisuusyritysten ja voimalaitoisten osalta, ja mikä on esim. kantaverkon ja verkkoyhtiön osuus siirron kustannuksissa. Ja tähän vielä sähköverot ja alvit päälle. Alvi pitää aina maksaa.
-L.
En tiedä, mikä Bryantin pyyhkeessä maksaa 33000$. https://www.latimes.com/sports/laker...ame-lakers-nba
No rain - no gain.
En tiedä miksi tomaatti maistuu suussani ällöttävältä mutta ketsuppi ei.
En tiedä oletko kokeillut niitä yhdessä.
epäasiallinen maastopyöräilijä
En tiedäonks toi paljon vai vähän?
-L.
En tiedä miksi ihmiset eivät ymmärrä sitä, että fillarifoorumilla olemisen idea on a) kirjoittaa mahdollisimman monta viestiä b) kyllä- ja ei-avata mahdollisimman monta topiikkaa. Mistä aiheesta, sillä ei ole mitään merkitystä. Muuten olisin jo vuosia sitten erään banaanin yhteydessä lähtenyt helvattiin ja taisi mm. Mutis lähteä lopullisesti samassa rytäkässä.
-L.
^ En voi tietää, mikset tiedä sen olevan Kummelia.
En tiedä josko postuksesi oli aprillipilaa.
Ei aika kulu; me kulumme.
En tiedä, että pitäisikö korona lausuakin sorona? Kun c:n voi lausua k:na tai s:nä.
Hmmm... en tiedä, mutta jos tämä virus onkin So Rona? "So" on enklantia ja niinq "Erittäin". Ja sanasta Rona todetaan mm:
"Norse Baby Names Meaning: In Norse Baby Names the meaning of the name Rona is: Mighty strength."
Norsehan on siis norjalainen. Eli norjalaiset on koko ajan tienneet mitä on tulossa. Perkeleen viikingit.
En tiedä miksi jotkut ihmiset kairaavat reiän jäähän ja istuvat tuntikausia sen vieressä.
Tarkemmin sanoen en ymmärrä heitä mutta koska "en ymmärrä" topiccia ei ole niin päätin kertoa huolenaiheeni tässä ketjussa.
En ymmärrä miksi en tiedä että pitäisikö ko. topikki perustaa. En myöskään tiedä pitäisikö olla perustamatta sitä.
Aloittaisin en ymmärrä topicin mutta laitoin jo viimeksi ei aloittamasi topiciin en ymmärrä topicin.
En tiedä minäkään, mutta en tiedä mitään estettäkään sille. Tarvetta mielestäni olisi, en tiedä muista.
Miten niin tyhmä kysymys??
Cicero coitti celloa vai sisero soitti selloa. En tiedä. Tosin pitää olla tarkkana, jos halua koittaa sikkeliä. Ehkä. En tiedä. Ainakin jos ei ole oma. Tosin nythän ei porukkalenkkejä voi pitää, joten joutuu saivelemaan vain omia sikkeleitään.
Kirjanmerkit