En tiedä milloin mun RCZ:sta tammikuussa (vai oliko se helmikuussa, en tiedä) tilatut takapumput tulee.
En tiedä milloin mun RCZ:sta tammikuussa (vai oliko se helmikuussa, en tiedä) tilatut takapumput tulee.
En tiedä miksi seuraan tätä aihetta.
Minä en tiedä pärjääkö jo maantierenkailla vai pitäisikö vielä käyttää cx nappularenkaita
--
Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
En tiedä miksi olen ollut fillarifoorumilla yli 10 vuotta ja kirjoittanut yli 17.000 viestiä. Se tarkoittaa kuitenkin 4,90 viestiä joka ikinen päivä. En tiedä.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jos viestit painaisi kirjaksi tai kirjeiksi jonka jälkikasvu saisi lukea jälkikäteen niin siitä tuskin syntyisi "Hiljaiset Sillat" tyylistä romanttista draamaa. Tyylilaji olisi varmaan paremminkin "Sekaisin Marista" tyyppinen kreisikomedia jossa eritteitä löytyy hiuksista ja ties mistä millonkin.
On topic. En tiedä miksi tämä tuli mieleen.
^En tiedä miksi ei tullut Mieleen.
^^En tiedä tiedätkö sinä, mutta siihen Mieleen juurikin viittasin.
Mikä on sitten vertailukelpoista.
Minä en tiedä
-L.
En tiedä onko tämä mahtava topikki tai kiva vaiko ehkä mielenkiintoinen. En tiedä. Ja en tiedä usein sitäkään missä on joku lelu, pikkuleegon palanen tai sukka. Ja miksi niiden olinpaikkoja minulta edes kysellään. Paljon on asioita joita en tiedä, näin päin asioiden listaaminen on niin mahdotonta, kun ei vaan voi tietää. Yritän vain sen vähän tiedon perusteella mitä minulla on toimia niin että arvioni mukaan mahdollisimman monella on asiat mahdollisimman hyvin, mitä minun tietenkin on hyvin hatara arvioida, koska en voi tietää..
Ihan hyvä = paska
Minä en tiedä
-L.
Miten niin tyhmä kysymys??
En tiedä pelaako Alma täti parhaillaan sököä alastomana kylpyhuoneessa. Ei sitä voi mitenkään tietää enkä kehtaa kysyä.
nyt pitäis tietää mitä ei tiedä? no silloinhan tietää edes jotain ja minulla ei ole hajuakaan mitä kaikkea pitäisi tietää...paitsi kuulen milloin käydään isommalla asialla jossain yläpuolella tai koska käytetään pesutupaa.
mielenkiintoista...kirjoitanpa sen muistikirjaani (ehkäpä en sittenkään)
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
En minä tiedä, et sinä tiedä, ei hän tiedä, emme me tiedä, ette te tiedä, eivät he tiedä. Kukaan ei tiedä.
Tiedäminen on vähäistä.
En tiedä, miksi fontti oli korjaantunut, kun tein lainauksen.
-L.
Emmä tiiä, mut oisko tietämättömyys kuitenkin positiivinen voima meidän yhteiskunnassa. Jos ei tiedä kysyy ja kysytylle tulee hyvä fiilis, jos ei tiedä mille joku jätski maistuu, ostaa - tukee pikkuyrittäjää ja sitten tietää...
Ettei tämä olekaan Mieletön säie.
En tiedä, miksi ledistä tulee sähkön vaikutuksesta valo.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Minä en tiedä miksi jotkut ihmiset eivät käy suihkussa
-L.
En tiedä onko siis kyseessä Schrödingerin Alma-täti.
En tiedä onko Alma-täti hengissä vai ei.
Vui juku, ettekste muka tiedä??
Ne o elektronii, joita Olkiluoto halkoo atomista ja Garuna kiikuttaa ne lankoja pitkin sinne LEDiin sitten ne vaan alkaa säteillä siellä valoa, vähän niinku aurinko.
En tiedä kuinka järkevää viinan kanssa läträys onKyllä ahdistaa kun joka tuutista huudatetaan valeuutisia alkoholinkulutuksen noususta. Jätetään mainitsematta että Viron viinareitit ovat suljettu ja tottakai ihmiset hakevat sitä ilolientä sieltä alkosta. Trokarit nostaneet hinnat pilviin eikä hintaeroa enää ole kun ei kannata myydä varastoja pois jos tulee kieltolaki voimaan.
En tiedä kuinka järkevää nuuskan käyttö onAhdistaa myös niinpaljon että henki ei kulje (voi olla Coronaakin) kun tajusin kuinkapaljon nuuskan hinta on noussut ja tulee nousemaan raketinlailla ensikuussa enkä käynyt hakemassa pakettiautollista Börjeiltä
En tiedä kenen mielestä sähkötupakka on hyvä ideaSamoin sähkötupakan nikotiinit josku vtun nihilisti käynyt hamstraamassa kaupoista ja myyvät nyt älyttömään ylihintaan mustassa pörssissä.
Vet inte. Ilmeisesti päihteiden käyttö mutkistaa asioitaOn tää maailma mennyt totaalisen sekaisin eikä näistä Coronakäänteistä ota enää selvää.
-L.
Kirjanmerkit