Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 265

Aihe: En minä tiedä -topic

En tiedä miten köyteen voi tulla itsestään solmu.

Enkä miten pesukoneessa kaikki muut pestävät pyykit osaa mennä pussilakanan sisälle pesun aikana. Jos se oikeasti olisi noin helppoa niin perunatkin voisi säkittää laittamalla perunat ja säkit betonimyllyyn. Sen jälkeen hetki pyöritystä ja kaikki perunat olisi säkeissä. Mutta kävisikö noin oikeasti, tuskin. Joku pesuprosessiin sekä pussilakanoihin liittyvä salaliitto tässä on.

Minä en tiedä miten uimahousuista voi joka ikisellä kerralla irrota naru pesukoneessa. Kun en tiedä niin en tiedä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Minä en tiedä mitään viineistä. Juon tosi harvoin, koska olut on parempaa. Seurassa muut voi jutustella jostain viinien ominaisuuksista ja kuinka on nyt erityisen hyvää, olen vaan että aijaa. Mun mielestä niissä ei ole mitään eroja. Tai no, toinen on sellaista keltaista ja toinen punaista, ja sitten on joku vaaleanpunainen. Ja kaikki ovat nestettä.

En tiedä, miten polkupyörän vaihteet säädetään. Tietty händikäppi pyöräilijälle tietenkin. Huolto huoltaa, minä ajan.
    Merida Scultura 5000 (11,0 k) / GT Grade (6,9 k) / Ridley X-Fire (47 k) / Cannondale Quick 3 (2,5 k) (Myydyt: 26 k)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    En tiedä miten köyteen voi tulla itsestään solmu.

.
    Oletko ottanut korulaatikosta ketjua ....kääk, menny ihan solmuun vaikka solmuttomana sen tänne laitoin.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

En tiedä mitä sähkö on, enkä mitä eroa on virralla ja jännitteellä tai miten se suhteutuvat toisiinsa.
    Ei aika kulu; me kulumme.

En tiedä milloin mun RCZ:sta tammikuussa (vai oliko se helmikuussa, en tiedä) tilatut takapumput tulee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Enkä miten pesukoneessa kaikki muut pestävät pyykit osaa mennä pussilakanan sisälle pesun aikana.
    Meidän koneessa ei pussilakanoiden sisään mene koskaan mitään. En tiedä miksi.

En myöskään tiedä, miksi meidän koneessa pystyy sukka menemään pesun aikana sen pesupallon sisään, johon laitetaan pesuaine. Tätä tapahtuu säännöllisesti.

En tiedä miksi seuraan tätä aihetta.

En minä tiedä -topic

Minä en tiedä pärjääkö jo maantierenkailla vai pitäisikö vielä käyttää cx nappularenkaita
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

En tiedä miksi olen ollut fillarifoorumilla yli 10 vuotta ja kirjoittanut yli 17.000 viestiä. Se tarkoittaa kuitenkin 4,90 viestiä joka ikinen päivä. En tiedä.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    En tiedä miksi olen ollut fillarifoorumilla yli 10 vuotta ja kirjoittanut yli 17.000 viestiä. Se tarkoittaa kuitenkin 4,90 viestiä joka ikinen päivä. En tiedä.
    Jos viestit painaisi kirjaksi tai kirjeiksi jonka jälkikasvu saisi lukea jälkikäteen niin siitä tuskin syntyisi "Hiljaiset Sillat" tyylistä romanttista draamaa. Tyylilaji olisi varmaan paremminkin "Sekaisin Marista" tyyppinen kreisikomedia jossa eritteitä löytyy hiuksista ja ties mistä millonkin.

On topic. En tiedä miksi tämä tuli mieleen.

^En tiedä miksi ei tullut Mieleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^En tiedä miksi ei tullut Mieleen.
    Tästä tuli mieleen kun oikein isolla kirjoitit Fingerpori tyylinen kaksimielinen pölynimuriin yhtyminen. Eiköhän tuollainen strippi taida siellä ollakin.

Enkä taaskaan tiedä miksi tuli mieleen....

En minä tiedä miksi tämä on lähes kiehtovien topic

^^En tiedä tiedätkö sinä, mutta siihen Mieleen juurikin viittasin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ^^En tiedä tiedätkö sinä, mutta siihen Mieleen juurikin viittasin.
    ^no en tiennyt tätäkään...

Mikä on sitten vertailukelpoista.

Minä en tiedä
    -L.

En tiedä onko tämä mahtava topikki tai kiva vaiko ehkä mielenkiintoinen. En tiedä. Ja en tiedä usein sitäkään missä on joku lelu, pikkuleegon palanen tai sukka. Ja miksi niiden olinpaikkoja minulta edes kysellään. Paljon on asioita joita en tiedä, näin päin asioiden listaaminen on niin mahdotonta, kun ei vaan voi tietää. Yritän vain sen vähän tiedon perusteella mitä minulla on toimia niin että arvioni mukaan mahdollisimman monella on asiat mahdollisimman hyvin, mitä minun tietenkin on hyvin hatara arvioida, koska en voi tietää..

Tietääkö joku miten lähetetään 4,90 viestiä, erityisesti tuo pilkkuyhdeksänkymmentä aiheuttaa mietintää? Minä en tätä(kään) tiedä.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ihan hyvä = paska

Minä en tiedä
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    En tiedä onko tämä mahtava topikki tai kiva vaiko ehkä mielenkiintoinen. En tiedä. Ja en tiedä usein sitäkään missä on joku lelu, pikkuleegon palanen tai sukka. Ja miksi niiden olinpaikkoja minulta edes kysellään. Paljon on asioita joita en tiedä, näin päin asioiden listaaminen on niin mahdotonta, kun ei vaan voi tietää. Yritän vain sen vähän tiedon perusteella mitä minulla on toimia niin että arvioni mukaan mahdollisimman monella on asiat mahdollisimman hyvin, mitä minun tietenkin on hyvin hatara arvioida, koska en voi tietää..
    Kyllä tämä topic avaa silmät paatuneimmaltakin tietäjältä, kun alkaa ymmärtää oman tietämisensä rajallisuuden. Parahinkaan tietäjä ei tiedä edes sitä, mitä hän ei tiedä. Tässä kaikessa masentavuudessaan on jotain samaa työmatkatempon kanssa, ehkä, en tiedä.
    Miten niin tyhmä kysymys??

En tiedä pelaako Alma täti parhaillaan sököä alastomana kylpyhuoneessa. Ei sitä voi mitenkään tietää enkä kehtaa kysyä.

nyt pitäis tietää mitä ei tiedä? no silloinhan tietää edes jotain ja minulla ei ole hajuakaan mitä kaikkea pitäisi tietää...paitsi kuulen milloin käydään isommalla asialla jossain yläpuolella tai koska käytetään pesutupaa.
    mielenkiintoista...kirjoitanpa sen muistikirjaani (ehkäpä en sittenkään)
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

En minä tiedä, et sinä tiedä, ei hän tiedä, emme me tiedä, ette te tiedä, eivät he tiedä. Kukaan ei tiedä.

Tiedäminen on vähäistä.

Veivasin tänään Expolorolla 60km/3,5h grävellyslenkin cyclocross-maustein Nuuksiossa. Alla oli Continentalin 32mm (hiilarivanteella 30mm!) krossikumit, jotka eivät tiivistyneet litkuilla, joten laitoin Tuboliton sisurit. Ei rengasrikkoja, oli ihanaa, joskin nyt olen täysin kuitti. Renkaat voivat olla myös epäortodoksiset.
    Minä en tiedä, miksi postauksessa fontti oli muuttunut
    -L.

En tiedä, miksi fontti oli korjaantunut, kun tein lainauksen.
    -L.

Emmä tiiä, mut oisko tietämättömyys kuitenkin positiivinen voima meidän yhteiskunnassa. Jos ei tiedä kysyy ja kysytylle tulee hyvä fiilis, jos ei tiedä mille joku jätski maistuu, ostaa - tukee pikkuyrittäjää ja sitten tietää...

Minä en tiedä, miten voi tietää montako viestiä on foorumille kirjoittanut.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Jopotuinen Guest
    Ettei tämä olekaan Mieletön säie.

Samanlaisia aiheita

1. Voe bergele -topic
    By LJL in forum Off-topic
    Vastaukset: 1416
    Viimeinen viesti: 03.08.2021, 14.01
  2. Viimeisin ei-aloittamasi topic
    By LJL in forum Kyselyt ja gallupit