ElectrobikeGarminBlack IceHuntteriShimanoCanyon
Sivu 15 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15
Näyttää tulokset 421 - 445 / 445

Aihe: En minä tiedä -topic

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Missään muussa lajissa ei nyt oikein ole sellaista rytmiä ja mahdollisuutta molemmilla kenttäpuoliskoilla tapahtuvaan keskinäiseen hetken kestävään tsemppailuun kuin lentopallossa. Useimmissa lajeissa koko kenttä on molempien joukkueiden käytössä.
    Tenniksen nelinpeleissä on tuo sama rituaali kuin lentopallossa.

En minä tiedä, onko noita halikasoja myös curlingissa, kriketissä, petankissa, jai-alaissa tai polttopallossa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MV Katso viesti
    En minä tiedä, onko noita halikasoja myös curlingissa, kriketissä, petankissa, jai-alaissa tai polttopallossa
    Minä tiedän, ei ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Eikö pesiksessä ole vähän samaa?
    Onko tää se peli, jossa yks pelaa ja kahdeksan syö omena?
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Ai ninkun sisäkentällä vai?

Onko vielä jossakin joku taho joka ei ole vaatinut että rahoituksen leikkaukset on peruttava.
    Space and time are relative. The more time I spend with my relatives the more space I need.

En tiedä miksi mutta maastofillarit ilman moottoria ovat alkaneet näyttämään jotenkin nupoilta. Ihan niin kuin niistä puuttuisi jotakin.
    Space and time are relative. The more time I spend with my relatives the more space I need.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    En tiedä miksi mutta maastofillarit ilman moottoria ovat alkaneet näyttämään jotenkin nupoilta. Ihan niin kuin niistä puuttuisi jotakin.
    Sehän johtuu putkinäköisyydestäsi.

Minulta irtoaa ennemmin yläpeukku luomumaastopyöräilijöille.

Tai sitten vaan en tiedä.

Ehkä se johtuu vaan siitä että luomuja näkee enää kovin harvoin. En tiedä.

En tiedä miksi itseajavia autoja yleensäkään kehitellään. Kuka niitä on pyytänyt ? Tekniikka ei tule koskaan olemaan sillä tasolla että noita voitaisiin käyttää muutoin kuin hyvin rajatuissa olosuhteissa.

^Itse olen ihmetellyt samaa koskien niitä moottorilla varustettuja maastofillareita.

Itse en tiennyt mutta kauppias tiesi. Niitä mootorittomia ei kuulemma haluta ostaa. Siksi.

Kävin Dudella metsässä lenkillä ja aika tiuhaan sai nostella pyörää kaatuneiden puiden yli. Ja käsissä huomasi että kolme 400 g sisuria on pyörästä kadonnut. Niin kuinka sellaisen sähkötäpärin jaksaa nostaa puiden yli? Tämä ei ollut mikään trolli vaan vilpitön kysymys.

Tai jos uusien polkujen etsiminen päätyy pyörän kantamiseksi jossain hakkuuaukolla.

En tiedä miten muut jaksaa nostella mutta minulle se ei ole ongelma. Oliko tämä nyt sitten sekä off että on topic

Niin kuinka sellaisen sähkötäpärin jaksaa nostaa puiden yli?
    En nyt voi vastata kuin omasta puolesta, mutta yleensä niin kauan kuin niitä runkoja riittää. Ei se toki herkkua ole.

Tai jos uusien polkujen etsiminen päätyy pyörän kantamiseksi jossain hakkuuaukolla.
    Sähkärillä pääsee siellä hakkuuaukealla ajamalla ppidemmälle kuin luomulla, mutta ei se 25 kg fillarin kantaminen kivaa ole.

Toisaalta voimaa säästyy sitten ajaessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chat GPT Katso viesti
    En tiedä miksi itseajavia autoja yleensäkään kehitellään. Kuka niitä on pyytänyt ? Tekniikka ei tule koskaan olemaan sillä tasolla että noita voitaisiin käyttää muutoin kuin hyvin rajatuissa olosuhteissa.
    Haave olis että,joskus sais sellaisen. Roboauto ei tee inhimillisiä virheitä, mistä taas suurin osa kuolonkolareista aiheutuu. Itseajavat autot ei kuitenkaan kuulema vähennä kokonaisuudessakuolemia, koska ei saada enää niin paljoa elinluovutuksia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti caddis Katso viesti
    Roboauto ei tee inhimillisiä virheitä, mistä taas suurin osa kuolonkolareista aiheutuu.
    Tuleville roboautojen aiheuttamille kuolonkolareille keksitään varmasti uusi nimike "inhimillisen" tilalle. Tai en minä tiedä, luulisin kuitenkin.

naapurin setä hakkeroi tai kuluttaja itse oli crackannut auton softan ...
    onneksi automatiikka on aina toimivaa
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

En tiedä miksi joissakin autoissa suoraan kuskin edessä ei ole nopeusmittaria. Sen kuitenkin tiedän että se on helvetin typerä ratkaisu.

En tiedä että pitäisikö ostaa pyörään uusia osia vai ei?

Kaikki pelaa hienosti, mitään vikoja ei ole. Mutta tekisi vaan mieli timprailla jotain kiinnostavaa. Eikä toisaalta kiinnosta hommata mitään turhaa romuakaan, mutta kun se käsillä tekeminen on vaan niin kivaa.

^en tiedä pitäisikö juuri sinun näyttää esimerkkiä ja olla ostamatta turhaa roinaa alennusmyynneistä vain siksi, että olisi kivaa?

Haluttaisi pitkästä aikaa rakentaa fillari, mutta en minä tiedä millainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^en tiedä pitäisikö juuri sinun näyttää esimerkkiä ja olla ostamatta turhaa roinaa alennusmyynneistä vain siksi, että olisi kivaa?
    Sitähän minä juuri tarkoitin. En halua roinaa, vaan haluan tehdä käsitöitä. Ja pyörien korjaaminen sekä kasaaminen on ihan käsitöiden parhaimmistoa.

Jos vaikka purkaisi pyörän ihan osiksi ja tekisi oikein pikkutarkan täyshuollon. Sellaisen viikon pari kestävän.

Sitähän minä juuri tarkoitin. En halua roinaa, vaan haluan tehdä käsitöitä. Ja pyörien korjaaminen sekä kasaaminen on ihan käsitöiden parhaimmistoa.

Jos vaikka purkaisi pyörän ihan osiksi ja tekisi oikein pikkutarkan täyshuollon. Sellaisen viikon pari kestävän.
    Kiekothan sinä halusit. Opettelet rakentamaan itse niin saat haluamasi navat ja kehät.

Olen minä joskus kiekkoja kasannut, normi 32 reikäisiä.

29” maasturiin minulla on kaksi etukiekkoa sattuneesta syystä, mutta takakiekkoja ei ole kuin yksi. Ja mietiskelin tuossa jo hetken takakiekon nypläämistä vaikka varalle tai sitten nastarenkaita varten. Katsoin että napa ja kehä lähtisi noin 60 eurolla, ja siihen sitten perusmallin DT pinnat. Rihtauspukkia minulla ei enää ole, mutta sen voi viritellä jostain TSI-henkeen.

Samanlaisia aiheita

1. Voe bergele -topic
    By LJL in forum Esson baari
    Vastaukset: 2516
    Viimeinen viesti: 30.11.2023, 19.17
  2. Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 25.09.2020, 16.38

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja