En minä tiedä, onko noita halikasoja myös curlingissa, kriketissä, petankissa, jai-alaissa tai polttopallossa
Ai ninkun sisäkentällä vai?
Onko vielä jossakin joku taho joka ei ole vaatinut että rahoituksen leikkaukset on peruttava.
Space and time are relative. The more time I spend with my relatives the more space I need.
En tiedä miksi mutta maastofillarit ilman moottoria ovat alkaneet näyttämään jotenkin nupoilta. Ihan niin kuin niistä puuttuisi jotakin.
Space and time are relative. The more time I spend with my relatives the more space I need.
Ehkä se johtuu vaan siitä että luomuja näkee enää kovin harvoin. En tiedä.
En tiedä miksi itseajavia autoja yleensäkään kehitellään. Kuka niitä on pyytänyt ? Tekniikka ei tule koskaan olemaan sillä tasolla että noita voitaisiin käyttää muutoin kuin hyvin rajatuissa olosuhteissa.
^Itse olen ihmetellyt samaa koskien niitä moottorilla varustettuja maastofillareita.
Itse en tiennyt mutta kauppias tiesi. Niitä mootorittomia ei kuulemma haluta ostaa. Siksi.
Kävin Dudella metsässä lenkillä ja aika tiuhaan sai nostella pyörää kaatuneiden puiden yli. Ja käsissä huomasi että kolme 400 g sisuria on pyörästä kadonnut. Niin kuinka sellaisen sähkötäpärin jaksaa nostaa puiden yli? Tämä ei ollut mikään trolli vaan vilpitön kysymys.
Tai jos uusien polkujen etsiminen päätyy pyörän kantamiseksi jossain hakkuuaukolla.
En tiedä miten muut jaksaa nostella mutta minulle se ei ole ongelma. Oliko tämä nyt sitten sekä off että on topic![]()
En nyt voi vastata kuin omasta puolesta, mutta yleensä niin kauan kuin niitä runkoja riittää. Ei se toki herkkua ole.
Sähkärillä pääsee siellä hakkuuaukealla ajamalla ppidemmälle kuin luomulla, mutta ei se 25 kg fillarin kantaminen kivaa ole.Tai jos uusien polkujen etsiminen päätyy pyörän kantamiseksi jossain hakkuuaukolla.
Toisaalta voimaa säästyy sitten ajaessa.
naapurin setä hakkeroi tai kuluttaja itse oli crackannut auton softan ...
onneksi automatiikka on aina toimivaa![]()
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
En tiedä miksi joissakin autoissa suoraan kuskin edessä ei ole nopeusmittaria. Sen kuitenkin tiedän että se on helvetin typerä ratkaisu.
En tiedä että pitäisikö ostaa pyörään uusia osia vai ei?
Kaikki pelaa hienosti, mitään vikoja ei ole. Mutta tekisi vaan mieli timprailla jotain kiinnostavaa. Eikä toisaalta kiinnosta hommata mitään turhaa romuakaan, mutta kun se käsillä tekeminen on vaan niin kivaa.![]()
^en tiedä pitäisikö juuri sinun näyttää esimerkkiä ja olla ostamatta turhaa roinaa alennusmyynneistä vain siksi, että olisi kivaa?
Haluttaisi pitkästä aikaa rakentaa fillari, mutta en minä tiedä millainen.
Olen minä joskus kiekkoja kasannut, normi 32 reikäisiä.
29” maasturiin minulla on kaksi etukiekkoa sattuneesta syystä, mutta takakiekkoja ei ole kuin yksi. Ja mietiskelin tuossa jo hetken takakiekon nypläämistä vaikka varalle tai sitten nastarenkaita varten. Katsoin että napa ja kehä lähtisi noin 60 eurolla, ja siihen sitten perusmallin DT pinnat. Rihtauspukkia minulla ei enää ole, mutta sen voi viritellä jostain TSI-henkeen.![]()
Kirjanmerkit