Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 50 / 50

Aihe: Juniorimaista räpellystä - Kootut sähnäyttelyt

Oli töiden jälkeen lekurilla käynti... Siviilit reppuun aamulla töihin lähtiessä ja työmaalla siviilit niskaan. Firman hallin ovi meni perässä kiinni ja samantien tuli mieleen, että ne avaimet on siellä työtakin taskussa, joka on siellä pukukaapissa��

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
    Edelleenkään mua ei kiinnosta pätkääkään mitkään jelppikerhon vinkkailut. Kertokaa omista tyrimisistänne tai olkaa hiljaa. Stnan tunarit.
    Aijai, sä nauttisit - mutta voin sanoa että olen varmana töpeksinyt enemmän kuin kaikki foorumilaiset yhteensä. Ja näitä elämän eri osa-alueilla, kun yhtään kokemusta ei ollut niin sitä uskoi kaikkea ja teki asioita - no, kokemuksen koulu on kova mutta mä en muuten opi. Anoreksia oli vielä pientä, reagoin kuten kiltti lapsi reagoi - haukutaan lihavaksi > kohta en ole enää lihava. Se nyt on ainakin just otsikon mukaista juniorimaista...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Aijai, sä nauttisit - mutta voin sanoa että olen varmana töpeksinyt enemmän kuin kaikki foorumilaiset yhteensä. Ja näitä elämän eri osa-alueilla, kun yhtään kokemusta ei ollut niin sitä uskoi kaikkea ja teki asioita - no, kokemuksen koulu on kova mutta mä en muuten opi. Anoreksia oli vielä pientä, reagoin kuten kiltti lapsi reagoi - haukutaan lihavaksi > kohta en ole enää lihava. Se nyt on ainakin just otsikon mukaista juniorimaista...
    Elämän Kova Koulu ei kuulu tänne, soita nokkahuilua muissa ketjuissa. Kerro tyrimistäsi tai ole hiljaa, kiitos.

Kerro tyrimistäsi tai ole hiljaa, kiitos.
    Nyt liikutaan semmoisella alueella että syytä tästä nyt sitten vain itseäsi - jos pyydetään, niin siihen myös vastataan.

episode1.
    Kiltti tunnollinen tyttö, ujoa kiusataan koulussa ja kun pahimmasta ujoudesta pääsi ja uskalsi koulussa viitata ja kertoa että mä osaan - kiusattiin. Kehityin fyysisesti aiemmin kuin muut ikäiseni, ja monta kammottavan kiusallista hetkeä jumppatunnilla, pukuhuoneessa ja suihkussa. Mä olen lihava ja ruma. Etkä ole sanoo äitini.
    Kun sitten sukujuhlissa mummeli osoittaa sormellaan ja huutaa kaikkien kuullen "ompas siinä lihava likka" - se oli siinä. Syöminen väheni, aloin hölkätä ja kun (salaa ihailemani) serkkuni vinkkasi että olen tosi hyvä juoksussa että ala harrastaa sitä. No siitähän se lähti, ai vitsit mä laihduin ja pärjäsin pitkänmatkanjuoksussa. Toimittajat hehkutti "gasellimainen kevyesti askeltava supertyttö" - joten sain sen käsityksen että juuri tällainen piti olla. Ei missään tapauksessa saisi saada painoa lisää - vaikka olin 160cm ja noin 40kg. Ikää oli 16vuotta.
    Tuli jalkavammoja, en päässy liikkumaan. Ja koska "jos ei työtä tee ei sen syömänkään pidä" -siinä oli kierre valmis.
    Taistelin anoreksian kanssa, samaan aikaan kirjoitin ylioppilaaksi ja päätin sitten pyrkiä lääketieteelliseen. Aivan väärälle alalle, eihän ne opinnot kovin hyvin voi sujua jos on jotain alle 30kg.

Töpeksinnät tästä episodista; piruvie olisi voinu sille ämmälle sanoa suorat sanat ja ehdottomasti ottaa kakkulautanen pois, että tommonen läski kakkuja syö. Oli nimittäin pulleampi ämmä. Valitsin täysin väärän lajin, pyöräilyssä ei olisi tullu jalkavammoja. Tai mistä tietää jos anoreksiaa ei olisi ollu, olisi jalatkin kestäneet....Valitsin myös aivan väärän opiskelualan. Huomasin sen kyllä noin 3 vuoden opintojen jälkeen, mutta ajattelin että tarvii tässä nyt joku ammatti saada kun voimia ei ole pyrkiä muuallekaan, että hoidetaan nyt edes tämä homma jotenkin.

Näin aluksi.

Jos haluat lisää niin tulee kyllä oikeesti, tunnustaminen vapauttaa. Ja on ainoa tapa mennä eteenpäin, oppia virheistään.
    tempokisu.kuvat.fi

Kiitos tästä. Olen sanaton. Ketjun voinee sulkea.

Ajattelin kysellä niitä pikkumokia tyyliin unohdin lisätä vettä kahvinkeittimeen jne, mutta tiedän nyt paremmin. Ei kannattanut.

Muna vs. Kisu 0-100.

( no voi paskis sentään, kyllä mä olisin voinu....tai siis kerron että yksi pahimmista mokistani - on että petin parhaan ystäväni luottamuksen. Sitä ei voi selittää millään, olin sinisilmäinen ja idioottipskiainen, joo mokailet itellesi mutta toiselle ei saa aiheuttaa murhetta! - me kuitenkin sovittiin ja ystävyys jatkuu. Ei ole sanoja kuvaamaan miten tärkeää että sulla on ystävä jolle voi kertoa kaiken ja johon voi aina luottaa )
    tempokisu.kuvat.fi

Kiitos tästä. Olen sanaton. Ketjun voinee sulkea.

Ajattelin kysellä niitä pikkumokia tyyliin unohdin lisätä vettä kahvinkeittimeen jne, mutta tiedän nyt paremmin. Ei kannattanut.
    Älä unohda että sait apua ongelmaasi. Mistä tuli mieleen, että asioiden sijoittaminen tutun laulun sanoitukseksi auttaa muistamaan, ehkä pin koodinkin voisi laulaa jollain sävelmällä?

Hankin uudet kiekot ja sisäkumit. Huomasin, että sisäkumien venttiilit eivät mahdu vanteiden rei'istä läpi. Voihan rähmä.

No, saahan porattua reikiä isommaksi tai uusia sisäkumeja pienemmällä venttiilillä. Tuli kuitenkin yllätyksenä, kun aiemmin on ollut vain schrader/autoventtiilisiä kiekkoja, mutta nyt pienempi halkaisija tuli yllättäen ja pyytämättä. Jos olisi ollut tarkkana, niin tuoteselosteesta olisi voinut bongata, että "Valve hole: 6.5mm."

episodi2
    Jo anoreksian aikana kärsin ja kamppailin (ruman)ulkonäköni kanssa. Parannuttuani anoreksiasta, ja olin siis iloinen että sain painoa lisää ja - vihdoinkin voisin ostaa oikein naistenosastolta - eikä lasten. Sokokseen sitten...myyjä katsoi todella halveksuvasti ja totesi että mee kuule tuonne lasten osastolle. Että kiitos vaan, ei vieläkään hyvä.

Tuli sitten tehtyä idioottimaisia "hankintoja" ja kokeiltua kaikenlaista hiustenpidennysmenetelmää. Kadun, ihan äärettömästi. Olisihan tietysti hammaslääkäri voinut suositella katkenneiden etuhampaiden tilalle myös kruunuja, laitettiin implantit enkä tienny että ensinnäkin koko homma menee persiilleen. Olen aina harmitellut kun mulla ei hampaat näy esim. nauraessa, mutta kyllä se on nyt hyvä ettei näy. Syy laittamiseen oli 4 etuhammasta katki, ja melkein joka viikko lohkesi jostain jotain.
    Implanteissa on nimittäin se ikävä puoli että sieltä ien vetäytyy ja ruuvit tulee näkyviin.
    En mä ulkonäköäni tai kroppaani rakasta, ei löydy yhtään hyvää kohtaa. Näin vanhempana se ei tosin enää sinänsä haittaa kun en käy missään, ja kalahommissa saa olla rumakin ja mitä huonommat vaatteet sen parempi on hommia tehdä.
    tempokisu.kuvat.fi

Ketjun aloittajan "sähläämisestä" tuli mieleen eräs vastaavan tyyppinen unohdus. Muutama vuotta sitten hammaslääkärissä porausoperaation jälkeen maksamisvaiheessa pin-koodin numero oli kadonnut päästä täysin. Ei millään tullut mieleen vaikka mitä muistisääntöjä kaiveli. Lieneekö syynä ollut reippaan puoleinen puudutusaineen käyttö. Maksupäätteessä oli magneettijuovan lukulaite, joten maksu hoitui sitä kautta. Muistin numeron vasta parin päivän päästä.

Kerran lähdin töistä iltapäiväksi messuille ja unohdinkin työsandaalit (työnantajan pakottamat esd:t) jalkaan. Messuilla sitten hävetti, kun porukka leimasi hipiksi ja ties miksikä sandaalituroksi.

Tuolla alkupuolella kerroin ohjaustangon katkomissähläilyn, tässä haarukkaputken katkaisun munarointi, käpy jäi lyömättä alas ja sekin katkesi keskeltä! Toimi vielä, mutta kukapa puolikkaalla kävyllä ajaisi.

Eniten, parhaiten oppii omista virheistä, kerran näyttää kaikki pitävän tehdä, viimeinen vielä tekemättä.

Joskus maistoin tupakkaa. Siitä on about 15 vuotta. Ainoaksi kerraksi jäi.
    -L.

Kansallissosialististen hengenpelastajain yhdistyksen tunnusmelodia on "Daa-daa, daa-da-daada, natsi pintaan täytyy saada"

^Sama, poltin sitten 6 vuotta putkeen tosin. No pieniä taukoja väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti

Eniten, parhaiten oppii omista virheistä, kerran näyttää kaikki pitävän tehdä, viimeinen vielä tekemättä.
    Nimenomaan.
    Kokemuksen koulu on kova, mutta tyhmä ei muussa opi. Tosin, älykkyyttä on juurikin - oppia virheistään.
    tempokisu.kuvat.fi

Eilen olin vielä aika töttöröö. Oli neljäs päivä yhtäjaksoista nukkumista menossa. Nousin iltapäivän lopulla toviksi ja jo totutusti kurlasin suuni normaalilla vihreällä suu vedellä ennen kuin join vettä. Sitten join ja otin siinä ohessa grammasen panadolin. Jäin hetkeksi pystyyn ja päätin syödä jotain ja löysinkin hieman vanhentuneita mustikoita. Syötyäni ne otin vettä ja grammasen panadolin. Silloin kolahti: tuttu ääni, tuon pilleripurkin helähdyksen olen kuullut joskus ei niin kovin kauaa sitten. Sitten pientä muistelua... ja poistopisteelle. Äh. Sekin vaiva niiden mustikoiden syömisestä meni sitten hukkaan. Nooh, uni maistui sitten taas mukavasti.
    Muuten tietkö Kisu tai joku muu, saako kotiin kätevästi veren tulehdusarvojen mittausta? Ei tässä enää mitää hätää ole, mutta noin niin kuin jatkossa..

Muutaman koronataudin kokeneen juttua olen Hesarista lukenut ja telkkarissakin taisi yksi sama henkilö käväistä, se joka häistä sai tuon.
    Onko MäkiHiiri sairastanut koronan?
    Paha tauti oli mikä oli! Paljon paranemistoivotuksia.
    Pitänee könytä terveyskeskukseen tulehdusarvojen mittaukseen, elämmehän Suomessa.

En tiedä. Oireet täsmää. Kiitos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    Muuten tietkö Kisu tai joku muu, saako kotiin kätevästi veren tulehdusarvojen mittausta? Ei tässä enää mitää hätää ole, mutta noin niin kuin jatkossa..
    Mitäh? Kotiin verikokeiden ottajaa, no joku tosi rikas voi tilata semmoista palvelua jos jossain on. Tavallisille pulliaisille ei kyllä ole. Tarvii mennä sinne terveyskeskukseen tai isompaan lääkärikeskukseen joissa on labrat samassa. Tosin ei se pelkkä tulehdusarvo kerro välttämättä yhtään mitään, sitä on nähny tilannetta että "potilas on paperilla ihan kunnossa" mutta ei se nyt ihan niinkään ollut.

Ai että elämmehän Suomessa ja sitten hoidetaan, jääkööt kertomatta mutta olen menettänyt täysin luottamuksen Suomen julkiseen terveydenhoitoon. Kuolen mieluummin kotona kun jossain sairaalan odotushuoneessa/potilashuoneessa turhaan hoitoa odottaen.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MäkiHiiri Katso viesti
    En tiedä. Oireet täsmää. Kiitos.
    Ambulanssihoitajat paikalle jos pitkään ollut.
    Hyvä keskustelu aiheesta jos jaksat katsella, kuuntelukin riittää.

https://youtu.be/RGAr1ABGvMM

Samanlaisia aiheita

1. Tavoitteesi vuodelle 2012 - kootut selitykset!
    By snowfake in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 43
    Viimeinen viesti: 02.01.2013, 17.31

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •