Giant
Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Suuri koiranluonteesi kysely!

Jopotuinen Guest

Suuri koiranluonteesi kysely!

Laitetaan tähän kaiken karmeuden keskelle kevennykseksi tämmönen koira-aiheinen luonnekysely.
    Kysely on leikkimielinen, eikä siihen ole pakko osallistua
    Ja koirista kun ei voi olla pitämättä, niin kaikista kyselyyn osallistuneista tulee varmasti pidettyjä tässä kyselyssä

Itsestäni tuli spanieli, kuten osasin odottaakin

Ja eiku testaamaan

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006446917.html

Ei mitään hajua pitääkö paikkansa vai ei (ei kuulosta täysin paikkansapitävältö), mutta tällainen kuitenkin tuli:

Olet kuin mäyräkoira! Sinussa on paljon samaa kuin mäyräkoirassa. Suomen suosituimpiin koirarotuihin kuuluva mäyräkoira on rohkea, ystävällinen ja tasapainoinen luonne, aivan kuten sinäkin. Olet suuri persoona, karismaattinen oman tiesi kulkija. Ulkomuotosi saattaa hämätä, sillä suloisen pintasi alta löytyy melkoisen itsepäinen tyyppi. Viihdyt usein mainiosti kotisohvalla, mutta rakastat myös liikuntaa ja kaikenlaisia kepposia!
    Tasapainoinen en väittäisi olevani ja persoonani toivottavasti ei ole pahasti ylipainoinen.

(häh...mulla kai liikaa aikaa kun osallistuin tähän soopaan. Ylipäätään jopa inhoan rak...koiria)

Suomen ajokoira oli tulos.

Voi ei. Tää on jo toinen tämmönen oksettava ihme testi mitä Fillarifoorumi saa mut tekemään:

jackrussellinterrieri

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    (häh...mulla kai liikaa aikaa kun osallistuin tähän soopaan. Ylipäätään jopa inhoan rak...koiria)

Suomen ajokoira oli tulos.
    Niinpä, mutta kyllä tämä testi oikean tuloksen osasi antaa tuloksenhan mä tiesin muutenkin, mutta mikä koirarotu se sitten on. Onko vesieläin-testejä?

Bordercollie ( mikälie rajatyyppi...)sinäkin olet äärimmäisen fiksu, innokas ja energinen tyyppi. Sisimmissäsi olet myös melko herkkä. Rakastat liikuntaa ja kaikenlaista urheilua. Töissä olet ahkera ja opit nopeasti uutta. Älysi suorastaan säkenöi!

pulmark Guest
    Siperianhusky

Minussa on paljon samaa kuin siperianhuskyssa. Siperianhusky on nopea, ahkera ja suhtautuu työhönsä pitkäjänteisesti, aivan kuten minä. Olen huskyn tapaan älykäs, ystävällinen ja lempeä luonne. Tulen toimeen kaikkien kanssa ja viihdyn parhaiten kavereiden seurassa, mutta vieraiden seurassa saatan olla hieman pidättyväinen. Olen aktiivinen ja energinen tyyppi, enkä voisi elää ilman liikuntaa. Olen myös huskyn tapaan varsin puhelias sille päälle sattuessasi.
    Siperia opettaa:

Siperianhusky on pystykorvaisiin koiratyyppeihin kuuluva rekikoirarotu, joka on alun perin kotoisin Siperiasta. Rodun alkuperäinen käyttötarkoitus on ollut toimia vetoeläimenä arktisilla alueilla.

Labradorinnoutaja.

Samanlaisia aiheita

1. Kysely sykemittareiden luotettavuudesta
    By PMakela in forum Varusteet
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 24.07.2017, 01.41

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään