Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Canyon Grand Canyon:ON

Canyon Grand Canyon:ON

Sähköpyörä houkuttelisi ensi kesäksi ja silmään osui uusi Jäykkäperä-sähkömaastopyörä Canyonilta: https://www.canyon.com/fi-fi/e-bikes...randcanyon-on/

Ei pahan näköinen. Mutta kannattaako E8000 moottorilla varustettua fillaria ostaa kun seuraavan sukupolven Shimanon moottorit ovat huhujen mukaan tulossa lähiaikoina? Onko jäykkäperäisessä sähkömaasturissa ylipäätään järkeä?

aluksi todettakoon että olen aloittelija mitä tulee fillareihin. Olen 1kk ajan imenyt tietoa uuden pyörän hankkimisen johdosta.
    olen katsomassa samaa pyörää. kyllähän jäykkäpäräisiä sähkömaastureita on paljon syystäkin, koska valtaosa ajaa teillä asfaltti,sora, polkua.. tosi maasturit ajaa sitten juurakoissa, joissa täysi jousto nousee mukavuustekijäksi.

itse ajaisin pääsääntöisesti merkityillä poluilla, teillä, joten takajoustoa en itse edes havittele.

EDIT: itse en usko että huhu tasolla oleva osasarja tulisi kuluvalle vuodelle.. Kyllä pyörävalmistajat on jo lyönnyt lukkoon tulevan kauden pyörä mallistot.

Hinnoittelua ihmettelin kun samalla rahalla taisi saada täysjousto Neuronin?

Jos maastoon meinaa mennä niin vahva suositus täysjoustolle erityisesti sähkärissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    Hinnoittelua ihmettelin kun samalla rahalla taisi saada täysjousto Neuronin?

Jos maastoon meinaa mennä niin vahva suositus täysjoustolle erityisesti sähkärissä.
    Tuo on kyllä totta varsinkin nyt kun Neuronit on alennuksessa. Mutta onhan tuo jäykkäperä ehkä nykyaikaisempi kun akku on integroitu jne. ja voisi ehkä olla työmatka-ajossa mukavampi (?). Paino on tosin melkein sama.

Mutta nyt kun katellut noita, niin alkaa kieltämättä tuo täysjousto houkuttaa oikeastaan enemmän..

Tuskin jäykkäperä on missään ajossa täysjoustoa mukavampi
    Visuaalisesti joo tuo integroitu akku on nätimpi mutta on tuossa helposti irroitettavassa omat puolensa riippuen missä säilyttää/lataa pyöräänsä.

Tilasin canyonilta pyörän, joka luvattiin toimittaa 2.3. Maksun jälkeen toimitusaikaan tuli 2kk lisää.

Toimitusajat venyy kun muualla väki jo ahkerammin ostelee pyöriä.

Samanlaisia aiheita

1. Grand Canyon AL SL 7.0
    By Yup in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 6
    Viimeinen viesti: 07.06.2019, 08.09
  2. Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.05.2019, 16.39
  3. Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 04.03.2018, 15.45
  4. Canyon Grand Canyon AL 3.9 vs 5.9 erot? +Ehdotuksia 750€
    By Lewanderi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 07.06.2016, 16.36
  5. Look 986 (sittenkin Grand Canyon CF 9.0 SL)
    By LJL in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 35
    Viimeinen viesti: 29.07.2011, 12.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •