Tämä sopii, saatavuus hieman huono tällä hetkellä. UNI SUPER TOURIST FAT | Topeak
Tämä sopii, saatavuus hieman huono tällä hetkellä. UNI SUPER TOURIST FAT | Topeak
Onkos kukaan tähän vaihtanut ohjaamon laakereita? Käykö tämmönen Cane Creekin paketti tähän fillariin vai millä mitoilla pitäisi olla? https://www.bike-discount.de/en/cane...apered-headset
Sain Helkamalta tarkemmat speksit tuosta ohjainlaakerista ”1 1/8" 44/56mm ohjainlaakeri (tapered ohjainputkelle)”, eli tuo aiemman viestini Cane Creekin paketti olis passeli.
Onko muilla ollut ongelmia Helkaman runkoon integroitujen akkujen lukkopesän kanssa?
Avain kääntyy 90° mutta ei avaa lukkoa.
Mikähän tuota voisi vaivata? Oma veikkaus että lukko-osa on päässyt liikahtamaan suhteessa akkuun jolloin lukon tappi tai mikä siellä sitten onkin, ei pääse liikkumaan.
Mihinkään pultteihin ei pääse käsiksi kun systeemi on ilmeisesti kasattu akun alle, eikä sitä saa nyt pois.
Olisi mukava saada akku talveksi sisään.
Edit. Pyörä on Helkama fe10
Laitetaanpa tänne muistiin että meillä joilla on vanhemmat FE11 Helkamat niin 11-42 takapakan tilalle sopii suoraan 11-46 pakka. Siis jos on takapakan uusiminen edessä niin tällainenkin vaihtoehto on jos ei halua ostaa kaikkia uusia kilkkeitä. Pääsee hieman lähemmäksi nykyaikaa.
Itse asensin sellaisen ja hieman joutui säätämään lisää välystä vaihtajan ja suurimman hammaspyörän välille. Helppo homma ja säätövarat riittivät reilusti.
Mutta jos on hyvät rattaat valmiiksi niin en tiedä kannattaako, hyöty taitaa olla loppujen lopuksi vähäinen. Ja tietysti joutuu ostamaan uuden pitemmän ketjun.
Itsellä siis vaihtaja m8000-gs.
Tuntsa muokkasi tätä : 20.11.2024 at 00.18
Laitoin itse tällaisen SunRacen pakan kun pahimpaan korona-aikaan ei kaikkia pakkoja saanut kun tilasin,
https://www.bike24.com/p2296736.html
mutta kyllä mielestäni tuo sinunkin pakkasi on sopiva. Itse asentaessa laitoin molemmat pakat rinnakkain pöydälle
ja vertasin mittoja kun en ollut varma tuosta SunRacen pakasta. Hyvin täsmäsivät.
Jos ei muu auta niin joudut vielä ottamaan tuon pakan irti ja vertaamaan vanhaan jos et ole sitä vielä hävittänyt.
Ja kaikki osat laitoin mitä paketissa oli.
Kirjanmerkit