Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näyttää tulokset 31 - 40 / 40

Aihe: Älyvaaka

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tämä palvelu lupaa synkata painon eri palvelujen välillä, kuten vaikka Garmin Connect -> Strava. Ilmeisesti tällä saa myös Withingin synkkamaan Garminin kanssa.

https://www.weemple.com/weightnet

Tilasin nyt tuon Garminin vaa'an. Toisaalta jos tuo synkka toimii, niin Withings olisi halvempi...
    Tämä toimii ainakin Garminin ja Stravan välillä. Riittää mulle, taidan pitää tuon Garminin vaa'an... kunhan se nyt ensin tulee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TKe_ Katso viesti
    Toi fitnespali se avain oli. Piti käydä tarkistamassa. Sinne menee itselläkin tiedot ja sieltä sitten uivat Garminiin.
    Kiitos näistä. Tällä sain toimimaan. Nokia Health -> MyFitnessPal -> Garmin ja paino päivittyy!

Jaahas. Paskan myivät. Lihoin yön aikana 1.4 kiloa. Mistä saa älyvaa'an, joka ymmärtää pudottaa painoa joka mittauksen välillä?

Jaahas. Paskan myivät. Lihoin yön aikana 1.4 kiloa. Mistä saa älyvaa'an, joka ymmärtää pudottaa painoa joka mittauksen välillä?

-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --

^ VolksWaagen

suom. kansanvaaka. Ehdoton hittiartikeli. Olen jo ennakkotilannut.

Kannattaa mitata gravitaatio ennen vaa'alle menoa.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Mun mielestä älyvaakaan pitäisi pystyä syöttämään alkupaino, tavoitepaino ja piirtää haluttu käyrä, kuinka A:sta päästään B:hen. Sitten se näyttäisi painoa ko. käyrän mukaan.

Oh well... ilmeisesti pitää taas mennä vanhalla tyylillä ja muuttaa läski hiilidioksidiksi. Jollei vihreät kiellä sitäkin.

Kyllä Withingsin vaaka minulle kertoo trendin:

(viestillä, ei näytöllä)

^Hitto, toi kyllä puuttuu Garminista. Ihan ehdoton ominaisuus.

Nyt aamulla tajusin mikä tuossa garminissa vippaa. Mulla on se sängyn alla ja kun otan sen sieltä, vaaka menee päälle ja tietysti rekisteröi jotain painoa. Kun siihen astuu sitten päälle mitattavaksi, niin se edellä ollut paino jää ikään kuin pohjalle ja lopputuloksena kahden painon summa.

Aamulla tosiaan kun punnitsin, niin olin taas lihonut yöllä vajaan kilon. Olin jo sitä mieltä, että vaaka saa mun puolesta lähteä takaisin, mutta sitten tein parit testimittaukset ja paino asettuikin oikeiin lukemiin ja toistettavuus oli myös hyvä. Eli sen vaa'an pitää antaa nollautua ennen kuin mittaa mitään.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •