Näyttää tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Vituksen uudet täysjoustot

Vituksen uudet täysjoustot

Nälkä kasvaa syödessä ja seuraavaksi pitäisi varmaan täpäriä laittaa alle..Olen ajatellut noin 2000e budjettia ja nämä uudet Vitus Mythiquet vaikuttaisivat ainakin speksien perusteella aika hyvältä. Onko kenties jo omistajia paikalla? Kolme mallia ja kaikkia saa sekä 27.5" että 29" pyörillä. Itseäni näistä kiinnostaisi 29" ja VRS tai VRX. VRS miellyttää ulkonäöllisesti enemmän, mutta toisaalta en ole aikaisemmin kuullutkaan noista X-fusion iskareista niin sikäli ehkä kuitenkin kallistun tuohon VRX:ään.

https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod182805

https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod182799

https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod182815

Kaikenlaiset kokemukset ja mietteet kiinnostavat.

Runkomalli on sellainen, ettei missään tapauksessa saa ottaa yhtään liian pientä runkoa. Muuten menee paino takarenkaalle ja koko fillarin idea perseelleen.
    Korson Kaiku / Hi5bikes.fi

http://vapaaratas.blogspot.fi

"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.

Valmistajan sivuilla ihan eri kulmat seat tuben osalta kuin CRC:n sivuilla(74,5°).
    Vitus: effective seat tube 75,87° ja seat tube angle 67,55° , on tosi loiva..

Yks syy miks aina jääny noi vitukset harkinnasta on se, kun jopa vituksen sivuilla on tiedot aina ristiriitasia. Tiedoissa kerrotaa esim et etujousto 150mm sit alempana specseissä se onkin 140mm. Mut, onhan ne halpoja.

Ja pärjäävät Brittilehtien testeissä tosi hyvin. Mulla oli Vituksen maantiepyörä, ajelin paljon, annoin tyttärelle joka ajaa sillä ihan tyytyväisenä ja itsekin ajelen välilä, jos fillari sattuu olemaan lähistöllä. Ei pahaa sanottavaa, ei nimensä ansiosta näemmä kelpaa edes varkaille

Escarpe 29 valittiin MBR:n vuoden trailipyöräksi 2018, että ainakin jonkun mielestä vitus osaa tehdä maastopyöriä.

Uusi escarpe taitaa mennä yli budjetin. Tän vuotisia vielä jostain voi saada https://www.bike24.com/1.php?content...ort=price_desc

Eikö nuo britit tuppaa pärjäämää brittitesteissä Joo vitus on ranskalainen, mutta crc:n merkkihän se on. Ei siis mitään vitusta vastaan, muuta kun surkeat tiedot, mut kuhan tuli mieleen

Eiks CRC ollut kuiteski Irlantilainen ennenkuin Wiggle osti sen hiljattain? Ainaki mun Vitus tuli Irlannista

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

Juu oli, mut se ostettii 2017 Nojuu, en väitä silti tosissaan että noilla ois joku korrelaatio Ehkä britit myös ottaa enemmän brittejä testeihin ja osaahan ne pyöriäkin tehdä

Ja sitä ennen Vitukset pärjäs hyvin Brittilehdissä . No joo, oikeessa oot kun funtsin, kyllähän noi Brittipyörät pärjää niiden testeissä, tosin saattaa olla että niiden myynti on myös siellä isompaa kun vaikkapa Suomessa. Mun parhaat fillarit on lähes kaikki olleet Brittipyöriä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Eiks CRC ollut kuiteski Irlantilainen ennenkuin Wiggle osti sen hiljattain? Ainaki mun Vitus tuli Irlannista

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Ei vaan pohjoisirlantilainen ja Pohjois-Irlanti on osa Yhdistynyttä kuningaskuntaa.

Kumpaa kokoa (L, XL) suosittelisitte 185cm/ inseam 89cm käyttäjälle? Aikaisemmin olen omistanut esim. XL koon Kona WO:n, jossa täysin sama reach kuin tässä XL koossa. Tuo Wo tuntui hyvältä, ei ainakaan reachin puolesta liian iso. Tosin sillä ajo oli polkupainotteista ilman mitään teknistä kikkailua tai yritystäkään semmoisesta. Lähinnä se askarruttaa, kannattaako tällainen pyörä olla "kookas" ja tukeva ajaa vai vähän pienempi ja täten ehkä näppärämpi käsitellä. Tulee siis pääasiassa polkuajoon ja haaveissa myös tulevaisuudessa harrastusmielessä XC ja ehkä enduro tapahtumiin osallistuminen.

Vitukselta suoraan kysyin mutta ei se paljoa avannut asiaa.

Samanlaisia aiheita

1. XC Täysjoustot, hiilikuiturungolla
    By Zorbuli in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 20
    Viimeinen viesti: 22.11.2019, 21.59
  2. Radon täysjoustot
    By Takakumi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 177
    Viimeinen viesti: 02.02.2018, 06.11
  3. uudet kammet
    By KGB in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 19.05.2015, 21.07
  4. 29 täysjoustot
    By hannupulkkinen in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 830
    Viimeinen viesti: 31.08.2014, 20.06
  5. Uudet harrastajat
    By somebody in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 84
    Viimeinen viesti: 18.04.2014, 21.44

Kirjanmerkit

Viestin säännöt