FenixonactiveBikeshopImatraRideElectrobike
Sivu 12 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12 13 14 22 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 331 - 360 / 1128

Aihe: Maastohiihdon MC

Joo Yle menetti oikeudet maksukanaville ainakin viideksi vuodeksi. Ainakin Viaplay lähettää jatkossa. Ihan perseestä tällainen kun ei tahdo aina muutenkaan saada vastinetta tv-lupa maksuun kuluneelle rahalle.

Sent from my iPad using Tapatalk

Taitaa taas käydä kuten aiemmin kun hiihdot mtv3:lla, katsojamäärät ei vastaa sijoitusta ja sitten taas YLE ostaa oikeudet 2026. En mä ainakaan aio pistää rahaa enempää kiinni tv:n kateseluun.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Noh tulee ne ampumahiihdot vielä. Tosin miten käy sillekki lajille ku kaisa lopettaa.
    Eurosport varmaanki lähettää hiihtoja samaan malliin ku ennenki. Se ei ole iso sijoitus.

viaplay:n urheilua ei tule missään nimessä ostettua. Aivan liian kallista

..anteeksi mutta käytännössä Kaisa on jo lopettanut ihan huipulla, mutta jos tälläkin menestyksellä tienaa ....no viime jouluun mennessä jotain 30 000e niin kyllähän se kannattaa että harrastus = työ.

Miesten yhteislähtö olikin jännä, Johannes Böö ampui peräti 3 sakkoa!! silti voitti. Väsyneitä miehiä kaikki. Tero Seppälä sijalla 18. Maastohiihdon miesten viittäkymppiä en seurannu kun katselin viisuja...
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    viaplay:n urheilua ei tule missään nimessä ostettua. Aivan liian kallista
    Tuo on vähän niin ja näin. Jos sattuu diggaamaan lädisaarten potkupalloa niin se kolmekymppiä kuukaudessa on vähän verrattuna siihen, että käy lauantaisin paikallisessa sporttipubissa latkimassa kolme tuoppia per matsi. Viasatilla ollaan selvästikin kasaamassa taas aika timankia pakettia kun lätkän, futiksen ja taitoluistelun oheen ollaan laittamassa formulaa ja maastohiihtoa.

Vai vielä "jättiyllätys", Norja lopettaa maailmancupin kesken. Ensinhän siis Ingvid Flugstad Östberg kertoi että tuli hypättyä jonkun puupalan ylitte ja oho, kantaluu murtui. Itse mietin juuri että Therese voittaa maailmancupin nyt joka tapauksessa, joten tuskin lähtee Amerikan-kiertueelle.
    Luultavasti vetoavat...no näin näköjään on, että koronaviruksen takia. Tosi hyvä syy sattui nyt tosi sopivasti...

https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000006434914.html
    tempokisu.kuvat.fi

Ihan hyvä syyhän se on. Norjalla on paljon menetettävää jos coronat iskis koko joukkueeseen.

Menis douppauskausi pilalle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Tosi hyvä syy sattui nyt tosi sopivasti...
    No juuri niinhän minä sanoin mutta siis tuli vielä juuri oikealla hetkellä, mc on ratkennut jo joten niillä Amerikan kisoilla ei ole mitään merkitystä joten tuskin ketään kiinnostaa turha matkustaminen. Paitsi suomalaisia ( usein yleisurheilijoilta) kun tärkein asia tuntuu olevat usein se että pääsee sinne kisoihin.
    tempokisu.kuvat.fi

Kausi pakettiin viikonloppuna. "Minnesotan ja Canmoren kilpailut on peruttu koronaviruksen vuoksi."
    https://yle.fi/urheilu/3-11253029

USA:n ampumahiihtäjätkin lähtivät kiireellä kotiin kuultuaan 30 päivän matkustuskiellosta Euroopasta USA:an.
    https://yle.fi/urheilu/3-11253211

E: Näinköhän se Eckhoffin tyttö lainkaan ymmärtää, miten vastuuttomalta kuulostaa kun sanoo olevansa iloinen päästessään jälleen kilpailemaan yleisön edessä. Siis samaan aikaan kun maailmalla on peruutettu esim Italiassa kaikki urheilutapahtumat ja jenkeissä peruttiin NBA ja NHL -sarjat kokonaan. Ei kai se riski urheilijalle niin valtava ole, mutta katsomoissa toistensa päälle pärskivän yleisön tilanne saattaa olle vähän huonompi.
    https://yle.fi/urheilu/3-11252610

^ samaa mieltä että kannattaisi ne loput kisat yksinkertaisesti vaan perua. Suomen hiihtojoukkue kuulemma oli jo matkalla kisoihin? Mutta kyllä ne urheilijat on aika herkkiä saamaan infektioita, siinä kisan jälkeen pitää olla antamassa haastatteluja ja oli sekin tapa että kisan senhetkinen johdossa oleva urheilija joutuu istumaan jossain "valtaistuimella". Samoin kun on harjoiteltu äärimmilleen niin vaikka kunto ja terveys ovat hyvät niin siinä ollaan silti riskirajalla.
    tempokisu.kuvat.fi

Noh nyt se kaisa päättii lopettaa. Oiskohan korona vetäny viimesen silauksen päätökselle ku tulevat olympilaisetki on kiinassa

^ äh, ehdit ensin. Olin ihan varma että jatkaa, ehkä siinä oli monta monessa ja varmaan tärkein syy on että ura huipulla on vääjäämättömästi ohi. Joutunu pettymään niin monta kertaa tällä kaudella että siitä ei saa inspiraatiota jatkaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Itse uskoisin että on vaan kyllästynyt. ikää ruukaa hänelläkin "urheilijaksi" olemaan ja sen myötä huipulla pysyminen tuossa lajissa vaatii epäilemättä enmmän ja enemmän harjoittelua. Ja eiköhän se ole sukanvarteen mukavan summan kerännyt, lisäksi varmasti löytyy joku kohtuupalkkainen homma hänelle

F. Kotlerburg Guest
    Ei tullut yllätyksenä. Jotenkin Kaisan haastatteluista on viime aikoina näkynyt läpi jonkinasteinen kyllästyminen. Harmi homma suomalaisen ampumahiihdon kannalta, mutta Kaisan omalta kannalta varmasti täysin oikea päätös, jos tuntee, että ei kykene enää tuossa iässä taistelemaan kärkisijoista. Kaisan kaltainen urheilija ei halua jäädä roikkumaan ja taistelemaan sijoista 10-20. Ja voipa tuo olla, että siviilinkin puolella on tavoitteita, joiden suhteen ikä saattaa kohta alkaa tulla vastaan.

Toivottavasti Eder jatkaa nyt vielä, vaikka pää ei taida ykkösurheilijan statusta kestää. Noista muista ei taida olla oikein mihinkään, kun ovat fyysisesti ihan junnutasolla, vaikka Minkkinen ampuukin hyvin. Toivottavasti Seppälä nousee miesten puolella kovalle tasolle ensi kaudella. Eväät on.

Liekö vielä opiskeluoikeus fysiikan laitoksella Joensuussa?

Oli kyllä hieno kokooma telkkarissa Kaisasta ja se tunnelma kun koko Suomen joukkue kokoontui "Jarmo ( Punkkinen) vielä tänne...." yhteiskuvaan, kosketti kotikatsomoon asti. Toivoin niin kovasti että Kaisa olisi viimeisessä kisassaan noussut palkintopallille! oli se joka tapausessa ihan mahtavaa kun seurasi, ja tiesi että siinä viimeisen kerran kaikki pelissä.
    Kaisasta ei taida kenelläkään olla pahaa sanottavaa. Vaikka viimeiset vuodet eivät niin menestyksekkäitä olleetkaan, niin Kaisa tullaan muistamaan aina Suomen Ampumahiihtona. Varmaan aika moni alkoi seurata ampumahiihtoa juuri Kaisan takia.
    tempokisu.kuvat.fi

Ja oli hieno, että loppui kotikisaan mutta ai että kun olis yleisökin ollut paikalla.

^ niinpä. Fourcaden ura loppui myös, voittoon ja mc-voittoon, sain sen käsityksen että myös Dorothea Wierer lopetti ja samoin mc-voittoon. Hieman huvitti kun Fourcade totesi ettei tunne Heikki Ikolaa koska oli siihen aikaan -7 vuotta. Minä muistan hyvin Heikki Ikolan ja ne ajat kun hiihdettiin tupsupipa päässä..... siinä sitten naureskelin itekseni että niin se aika kuluu; mä hölkkäsin kun Kaisa vasta syntyi...ja sitten että näillä urheilijoilla pitkä ura takanaan ja taisi Kaisakin käyttää itsestään nimitystä vanha

t. tosivanha
    tempokisu.kuvat.fi

Nyt kun kaikki kisat on peruttu - Urheilustudion tribute hienoille urheiluhetkille tv2 klo 12 lähtein pitkälle iltaan. Hienoa vaihtelua ainaiselle ajankohtaista koronasta- uutisoinnille. Tempokisu suosittelee Urheilustudiota

sitä odotellessa pieni kevennys

tempokisu.kuvat.fi

mahtavaa, nyt meni toi Lahden MM-kisojen naisten kymppi. Ai jo 1989 käytettiin hiihtolaseja....Pirkko Määttä ( aikoinaan tosi aliarvostettu) oli 0.7s nopeempi kuin Marjo Matikainen, ja Marja-Liisa Kirvesniemi voitti kisan...55 sekunnilla. Se on kympillä jo aika paljon, että on niitä ylivoimaisia ennenkin ollu.
    Ja Jelena Välbekin, pienikokoinen hoikka hiihtäjätär ( vrt. Jelena nykyisin ...)
    Tämmöiset kisalähetykset on ihan parhautta!

Kuuluttajan mukaan myös muuan Janne Puikkonen..oliskos kuitenkin Jari, voitti mäkihypyn kultaa, ja samassa kisassa 11-vuotias mäkihyppääjänalku Janne Ahonen oli koehyppääjänä. Isäni oli "työnsä puolesta" kisaa seuraamassa, ja toi mulle Jari Puikkosen nimmarin.
    tempokisu.kuvat.fi

Noita vuoden 1989 kisoja taisi jälkeen päin varjostaa eräs asia. Eikös valmentajina olleet Vähäsöyrinki ja Leppävuori. Ja Määtän henkilökohtaisena valmentajana muuan Immo Kuutsa. Ja olihan mukana Jari Räsänenkin. Ja tietenkin itse Harri Kirvesniemi.

^ hei nyt kertakaikkiaan älä pilaa vanhusten hyvää fiilistä, nää on mahtavia kisamuistoja ja -tunnelmia. Mä en edes muistanu miten käy joten sai jännittää ihan oikeesti. Lahden laduilla se sama loppuvaiheen mutka... äitini ompeli mulle samanlaisen sinisen hiihtohaalarin joissa oli sivussa valkoinen raita ja tärkeetä oli myös että oli hiihtosukat, valkoiset ja siniset raidat. Unohtamatta tupsupipaa
    Äskön tuli 2011 jääkiekon MM-kisat, siis ihan mahtavaa ja voi herrajumala että on Antero Mertarannalla niinsanotusti "sana hallussa" että älä nyt perskules ala mitään negatiivista. Nyt tarttetaan juuri tällaista taistelutahtoa ja myös positiivisia tunne-elämyksiä.

Höh, olisi ehdottomasti pitäny näyttää se "havuja perkele"-juttu, mutta taisi olla se kisa kun toimittaja tylysti työnsi entisen mestarittaren Marja-Liisan sivuun ja kiirehti haastattelemaan uutta mestaritarta Marjo Matikaista. Sitten oli se jakso kun Marjut Rolig oli huipulla - hetken ja.....ei nyt näitä ikäviä kuitenkaan kannata ottaa esiin...
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ hei nyt kertakaikkiaan älä pilaa vanhusten hyvää fiilistä, nää on mahtavia kisamuistoja ja -tunnelmia. Mä en edes muistanu miten käy joten sai jännittää ihan oikeesti. Lahden laduilla se sama loppuvaiheen mutka... äitini ompeli mulle samanlaisen sinisen hiihtohaalarin joissa oli sivussa valkoinen raita ja tärkeetä oli myös että oli hiihtosukat, valkoiset ja siniset raidat. Unohtamatta tupsupipaa
    Äskön tuli 2011 jääkiekon MM-kisat, siis ihan mahtavaa ja voi herrajumala että on Antero Mertarannalla niinsanotusti "sana hallussa" että älä nyt perskules ala mitään negatiivista. Nyt tarttetaan juuri tällaista taistelutahtoa ja myös positiivisia tunne-elämyksiä.

Höh, olisi ehdottomasti pitäny näyttää se "havuja perkele"-juttu, mutta taisi olla se kisa kun toimittaja tylysti työnsi entisen mestarittaren Marja-Liisan sivuun ja kiirehti haastattelemaan uutta mestaritarta Marjo Matikaista. Sitten oli se jakso kun Marjut Rolig oli huipulla - hetken ja.....ei nyt näitä ikäviä kuitenkaan kannata ottaa esiin...
    Ei tuossa iässä olla vielä vanhuksia, mutta minun iässäni on eri juttu.

^ mun vanhempani 78 ja 79v myös katsoivat näitä ( ja juurikin naurettiin noille mainitsemilleni hiihtohaalari-pipo-jutuille), ja mä olen seuraavaksi 55v....ja kun siihen lisää nämä sairaudet niin me ollaan kaikki sitä riskiryhmää joilla pitäisi olla nyt valtava huoli ja murhe.
    Annan anteeksi sulle kun kerta aika nöösi vielä olet, et ole ehkä oppinu vielä että minä jäsen "tempokisu" ...tiedän nää jutut

...ja mitäs sanot noista italialaisista, mm. Giorgio Vanzetta, Manuela diZenta, Italia oli lyhyen aikaa hiihdon huippumaa. Nyt on ampumahiihdossa pari huippunaista ( käsittääkseni Dorothea Wierer lopetti tähän kauteen ja mc-voittoon...)
    tempokisu.kuvat.fi

Anteeksi, jos latistin tunnelmaa. Omat hiihtoidolit lapsuudesta ja vähän myöhemmin olivat esimerkiksi Hakulinen ja Eero Mäntyranta. Hakulisen kanssa olin jopa kerran samoissa ampumahiihtokisoissakin, Mäntyrannan näin joissain puistohiihdoissa. Ihailuni kyseisiä idoleja (kuten muitakin) kohtaan on vuosien varrella haihtunut, kun on selvinnyt, mihin menestys ainakin osittain perustui.

Jokos se on selvillä mistä sitä katellaan enstalvi? Oikeudet meni minnelie
    Eurosportilta?

Jos oikein olen ymmärtänyt niin Yleltä vielä nyt alkava kausi. Vuoden päästä tv-oikeudet on Viasatilla.
    https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hii...e-de2074edf69d

Aijoo niinpäs onkin. Muistin väärin

Pompsahtaakohan Viaplayn hinta kun hiihto tulee katsottavaksi, vai onkohan hinta kuitenkin ihan mitätön Viaplayn kannalta? Viaplayn tilaan jokatapauksessa vaparin vuoksi, vaikka ei hiihtoa näkyisikään.

Kommentoidaanko tänne vielä nämä meneillään olevat MM-kisat?

Kaikkea hyvää Johannalle, mutta tämä juttu oli nyt ihan hivenen liikaa,.....3500m Cooperissa ( joskus) ei valitettavasti riitä vielä mihinkään, eikä jutun viimeinen kuva nyt ainakaan siitä kerro että "juoksu kulkee", kuva 9 vuoden takaa...enkä puhuisi Matintalosta ja Kläbosta samassa jutussa. Santtu Silvennoinen tässä taas oli vauhdissa...

https://www.iltalehti.fi/hiihdon-mm-...7-8251745c1def
    tempokisu.kuvat.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •