FillarilehtiElectrobikeTrekSumekoRideAlltricks
Sivu 39 / 39 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39
Näyttää tulokset 1.141 - 1.148 / 1148

Aihe: Maastohiihdon MC

On totta että Rukan(kin) latuprofiili on liian kasaava yhteislähtöön. Leveys ei ole ongelma.

Digginsin tekniikka on aika puutteellinen mutta eihän sillä ole loppupeleissä mitään väliä jos se on nopea
    Faktat! Niillähän nyt voi perustella mitä tahansa : Homer Simpson.

Irtisanoudun jyrkästi kaikista mielipiteistäni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti justus6969 Katso viesti
    mun mielestä Digginssillä ei ole kaunis skeitti. Sohii joka puolelle ja hirveen sähellyksen näköistä.
    Näinpä kai, mutta minä ihastelen sitä tolkutonta raivoa ja sisua, millä tuo jaksaa painaa.
    Ei tule mieleen kotimaisista eikä muistakaan mitään vastaavaa yritystä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Näinpä kai, mutta minä ihastelen sitä tolkutonta raivoa ja sisua, millä tuo jaksaa painaa.
    Meinaat etteivät suomalaiset vaan yritä tarpeeksi?

Selittelyt tulleet sisun tilalle.
    No ei, ihastelen van tuotta Digginsin raivoamista laduilla jaloppukireissä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    No kotimaisista ainakin Matti "happo" Heikkinen veti kisoissa itsensä samaan tilaan kuin Diggins.

Ja tuohan on tosiaan ihan yksilöllistä miten syvälle hapoille voi itsensä ajaa, ei se ole yrityksestä kiinni.
    Melkein uskaltaisin väittää, että jokainen kyllä yrittää loppukirissä ihan oikeasti voittaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti justus6969 Katso viesti
    mun mielestä Digginssillä ei ole kaunis skeitti. Sohii joka puolelle ja hirveen sähellyksen näköistä. Sauvoitta tosin luistelee hienosti, olisi varmaan kova pikaluistelija
    Sundlingilla on hieno liuttava luistelu. Miehissä klaebo on niin elastinen kaveri, ettei sen silmiä hivelevää tekniikkaa pysty kukaan omaksumaan.

Kuitenkin parasta päivässä oli, ettei Johaug voittanut. En tiedä onko se reilua toivoa, ettei joku menesty, mutta jonkin epämääräisen nöyryyteen liittyvän asian takia toivon Johaugin ottavan välillä kunnolla turpiin ladulla
    Sori, mun suosikkini kun on Johaug. Meillä on samanlaisia ominaisuuksia, ollaan pieniä ja ei ole kirikykyä ollenkaan. Mutta kannattaisi lopettaa huipulta! vaikka miten olisi kiva kun kotikisoissa on 50km. Nää Diggins ja ruåtsalaiset on aloittanu sprinteistä joten kirikykyä on, ja kestävyyttä kehittyny vuosien myötä.
    Sama Janne Ahonen, ja liian kauan uraansa jatkanu Aino-Kaisa Saarinen. Lopetat, ja sitten voi siirtyä niihin erityispitkiin takatyöntömatkoihin. Tosin ei Björgenkään niissä enää pärjänny.
    Ite sairasteluvuoden 2007 jälkeen ( ajelua 0 km), kisasin kerran 2008 ja totesin että nyt pitäisi alkaa oikeesti harjoitteleen ja se sitten siittä. Oli tosi hyvä päätös lopettaa kisat ja sai sitten ajella niin pitkiä lenkkejä joita kisavuosikan ei oikein voinu. En olisi kestäny että oon jotain sijalla 4+. Kyllä Thereseäkin ihan varmana itketti, vaikka muuta esitti.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Meillä on samanlaisia ominaisuuksia
    Huulivoiteista lähtien?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •