Näyttää tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Pyörähuolto pk-seudulla

Pyörähuolto pk-seudulla

Pitäisi viedä yhden kesän ajettu maantiepyörä ensimmäistä kertaa vuosihuoltoon pk-seudulla. Pyörässä ei mitään vialla, joten siksi huoltoon (vaijerit vaihtoon, laakereiden yms. tarkistus), jotta pääsee taas ensi keväänä vain nauttimaan ajamisesta toimivalla kalustolla.

Olisiko tuoreita suosituksia hyviksi havaituista pyörähuolloista pk-seudulla (+Kerava-Järvenpää akseli) ?

Ibike .

Hi5bikessa ennen hommia tehnyt ja viimeiset vuodet Pyörähuoltoovelle.comia pyörittänyt Köka sai juuri kivijalkakorjaamonsa auki: https://www.breakaway.cc/garage.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

No onhan näitä. Velosportissa nyt luulisi ymmärrettävän maantiepyörän päälle.

Toni & Toni Kalasatamassa. Tonne jengi tuo sit lopulta pyöränsä, jos eivät muissa korjaamoissa saa kuntoon...
    https://www.instagram.com/xtranza/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Hi5bikessa ennen hommia tehnyt ja viimeiset vuodet Pyörähuoltoovelle.comia pyörittänyt Köka sai juuri kivijalkakorjaamonsa auki: https://www.breakaway.cc/garage.
    Onko Hi5Bikesin huollon nykytasosta kokemuksia, kun mekaanikko vaihtunut? Jokusen kerran asioinut muuten ja palvelu ollut hyvää, mutta huollosta ei kokemusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Kuitto Katso viesti
    Toni & Toni Kalasatamassa. Tonne jengi tuo sit lopulta pyöränsä, jos eivät muissa korjaamoissa saa kuntoon...
    Yleensä silloin alkaa joo tapahtua kun aloittaa että "paikassa X ei saatu tätä kuntoon, osaisitteko te..?

^ Itselläni on huoltokokemuksia paikasta x, paikasta x ja paikasta x. Paikassa x korjattiin kerran asia mitä ei saatu paikassa x kuntoon, joten paikka x oli ihan hyvä paikka. Ehkä vähän liian mtb-henkinen itselleni, kun olen itse pääasiassa sukkahousupelle, vaikka joskus tulee käytyä maastossakin. Kolmas paikka x oli ihan hyvä ja edullinenkin, kun heillä oli ennen sesongin ulkopuolella huollot -50%. Paikka x oli kuitenkin niin kaukana kotoani, että en tuon ensimmäisen kerran jälkeen ole siellä jaksanut käydä ja ensimmäisen käyntini jälkeen kotini lähelle tuli Toni&Toni ja sain sieltä aina hyvää asiakas ja huoltopalvelua. Näiden tapahtumien jälkeen olen muuttanut itse pidemmälle, mutta edelleenkin vien pyöräni aina huoltoon Toni&Tonille, koska tiedän niiden tulevan sieltä aina viimeisen päälle huollettuna takaisin ja hinnatkin ovat aivan normaalilla tasolla. Olen myös heräteostoksina ostanut muutaman pyörän heiltä, kun hinnat ovat olleet edullisia ja jotenkin olen saanut perusteltua ostokset itselleni.

Minä vien fillarini Tammiston Velo&Oxygeniin Visan huollettavaksi.
    10k-kerhon jäsen

Samanlaisia aiheita

1. Itä-Helsingin pyörähuolto.
    By Niko79 in forum Kaupat
    Vastaukset: 126
    Viimeinen viesti: 11.02.2019, 19.45
  2. XXL:n pyörähuolto
    By Jukkis in forum Kaupat
    Vastaukset: 105
    Viimeinen viesti: 07.12.2018, 13.23
  3. Järvenpää pyörähuolto
    By Snowie in forum Kaupat