HelkamaGiantCanyonElectrobikeHuntteriRide
Sivu 2 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 530

Aihe: canyon neuron:on

  1. #31
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Pois eestä, mää oon Iistä!
    Viestit
    413
    No niin, pari satkua Neuronilla takana ja alkaa pääseen sinuiksi pyörän kans. On kyllä loistava laite! Keulaan tuli mukavasti jämäkkyyttä Yarilla, mutta kumien päivitys 2.8" EdCuihin oli mielestäni vähintään yhtä merkittävä parannus. Tuohon näyttää menevän kohtuudella 3" rengas niin pitää ens kesänä kokeilla plussa-RoRoja kun niistä oon luomuissa tykänny.

    Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun Mörrillä ajaa!

  2. #32
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    No niin, pari satkua Neuronilla takana ja alkaa pääseen sinuiksi pyörän kans. On kyllä loistava laite! Keulaan tuli mukavasti jämäkkyyttä Yarilla, mutta kumien päivitys 2.8" EdCuihin oli mielestäni vähintään yhtä merkittävä parannus.
    Mikä malli Neuronista sulla on? Itse olen ollut ihan tyytyväinen Foxin haarukkaan, minulla on siis 6.0 Neuroni.

  3. #33
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Pois eestä, mää oon Iistä!
    Viestit
    413
    ^ 5.0. Foxin oisin mieluummin halunnu itekin mutta kustannus syistä mennään nyt näin.

    Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun Mörrillä ajaa!

  4. #34
    Liittynyt
    09/2019
    Viestit
    63
    Tuli mieleen, jos haluaisin 29er etu ja takarenkaat, mutta hiukan paremmin enskaan sopivan Canyon sähkärin, meneekö Neuron:On geometria
    pahasti pieleen, jos siihen vaihtaa 150mm keulan?

  5. #35
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    21
    Jsavilaa, ilmeisesti 2,8" edcut meni vielä vakio kiekkoihin, mutta meneeköhän nätisti enää 3,0"?

    Laitoitko ihan normi edcut, vaiko e-bike versiot, sillä sellaistakin mallia näkyy erikseen olevan tarjolla, ainakin BikeDiscountissa.

  6. #36
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Pois eestä, mää oon Iistä!
    Viestit
    413
    ^ Ihan hyvin nuo meni. On ollu yhen kesän luomussa 21mm vanteella 2.8" RoRot, ja kun sekin kombo toimi kohtuudella niin eiköhän Neuronin vanteelle 3" istaha ihan ookoo.

    Tais olla normaalit, ei ainakaan myyntitiedoissa ollu erikseen mainintaa. Hirveän tarkasti en EdCuun oo perehtyny, jossain törmäsin mainintaan että tää ois Hans Dampfin uus sähköpyörä-versio. Nimikinhän jo viittaa sähköön (current=virta).

    Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun Mörrillä ajaa!

  7. #37
    Mitkäs nuo edcutit oikein on, kun ei googlekaan sellaisia löytänyt?

  8. #38
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Pois eestä, mää oon Iistä!
    Viestit
    413
    ^ Schwalbe Eddy Current.

    Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun Mörrillä ajaa!

  9. #39
    Niimpä tietenkin, kiitän!

  10. #40
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    21
    Kovalta vaikuttaa neuronien kysyntä. Tilasin syykuun 1. päivä rouvalle 5.0n jolloin toimitusaika-arvio oli lokakuun loppu.

    Toissa viikolla tuli tilauksen lopullinen vahvistus. Tästä ehti taittua viikko, kun tuli uutta sähköpostia canyonilta, jossa kerrottiin odottamattomien tuotantoprobleemien vuoksi toimituksen siirtyvän marraskuun loppuun.

    Tänään napsahti lisää odottelua, kun uusi toimitusaika pyörähti tammikuun loppuun

    Lupasivat, että kun pyörä sitten lähtee tulemaan, niin katsovat jotain hyvitystä. Onko muilla tilaus tuloillaan viivästyksien maustamana tai oletteko kuullet mihin skaalaan hyvitykset canyonilla ovat muotoutuneet?

  11. #41
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    827
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marttpe Katso viesti

    Lupasivat, että kun pyörä sitten lähtee tulemaan, niin katsovat jotain hyvitystä. Onko muilla tilaus tuloillaan viivästyksien maustamana tai oletteko kuullet mihin skaalaan hyvitykset canyonilla ovat muotoutuneet?
    Minä sain aikoinaan Ergonin repun ja muistaakseni monitoimityökalun kun Duden toimitus viivästyi samalla tavalla.

  12. #42
    300km takana NEURON:ON 5:lla ja hissitolppaan alkoi tulemaan klappia. Onko muilla ilmennyt samaa vikaa ja miten tuon saa kirittyä, kun ei ainakaan käsin kiristämällä klappi vähentynyt?

  13. #43
    Noissa on aina pieni klappi joka ei haittaa jos ei sitä haitaksi ota. Se kiristys rengas tolpan ympärillä saataa löystyä ajan saatossa niin silloin klappia voi olla enempikin mutta kiristämällä silti jää se pieni välys joka on tolpan toiminnan kannalta välttämätön.

  14. #44
    Porukka onkin laittanut onnistuneesti 2.8 renkaita, mutta onko noi 27.5 vai 29"?

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

  15. #45
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Pois eestä, mää oon Iistä!
    Viestit
    413
    ^ Mulla siis S-koko, elikkä 27,5".
    Ei riemulla rajaa kun Mörrillä ajaa!

  16. #46
    Reilu 300km takana 5.0lla. Hyvältä vaikuttaa, rangekin ihan riittävä omiin ajoihin. Tosin jos nousua on paljon niin ei kyllä hirveästi yli 30km pääse, testattu kolin reiteillä. Tasaista polkua pienellä nousulla niin pääsee kyllä tuplat helposti kun itse polkee mukana 👌 Voi olla, että lisäakku tulee jossain vaiheessa reppuun hommattua jos sinne semmoisen saa tukevasti kiinni.

  17. #47
    Asensin viikonloppuna 27.5" vakio vanteille Suomi Tyresin 3" Fat Freddiet ja nätisti mahtuu pyörimään Neuronissa. Ajokokemuksia ei vielä ole kuin lyhyen koeajon verran syysflunssan takia.

  18. #48
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Eqro Katso viesti
    Tässä Mudhuggerin takalokarisovellus.. Nippusiteillä takahaarukassa ja pikkasen muotoiltu alaosasta. Toimii!

    Onko tuossa mikä mudhugger, onko mudhugger race pitkä vai lyhyt malli??
    Saisko tuosta lisää kuvia vaikka ylhäältä päin, sopii ilmeisesti ainakin kuvan perusteella hyvin.

  19. #49
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    30
    Se on pidempi malli Mudhuggerin perusetulokarista. Hyvin pysynyt 1700 km. Kuvissa 29x2.8 Terrene Cake Eater -nastarenkaiden kanssa (jotka tosin eivät todellisuudessa sen leveämmät kuin Schwalben 2.6:t) https://www.themudhugger.co.uk/colle...race-mudhugger

  20. #50
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    30
    ...ja edessä toiminut Canyonin oma lokari. Pyörä siis Neuron 5.0, johon vaihdettu eteen 150mm RockShox Pike ja 203mm jarrulevyt molempiin päihin.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

  21. #51
    Liittynyt
    09/2019
    Paikkakunta
    kaarina
    Viestit
    12


    Mucky nuts mugguard short edessä ja Mucky nuts mugguard long takana. Pyörä m kokoa 29 kiekoilla


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  22. #52
    Sopiikohan tuo takalokari luomu neuroniin kun takakolmion rakenne on hiukan erillainen, sähkö versiosta näyttäis puuttuvan tuosta yläosasta ennen linkkuja sidospala joka luomussa on.

  23. #53
    Liittynyt
    09/2019
    Paikkakunta
    kaarina
    Viestit
    12





    Pikkasen tota lokaria pystyis renkaaseen päin asentamaan, mut voi olla et tiukkaa silti tekis


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  24. #54
    Itselleni vastaten. 29x2.8 Cake Eaterit mahtuu hyvin pyörimään

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

  25. #55
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    65
    Näyttää olevan Canyonin Neuronit ja Spectralit alennuksessa.
    Kuinka paljon parempi Neuroneista 6 on verrattuna 5 ?
    Saako molemmisssa takaiskarit lukittua ?

  26. #56
    Neuron 6:ssa

    -Parempi jousitus (huomattavasti)
    -paremmat jarrut
    -11s vaihteisto 5:ssa 10s
    -vaihteiston parempi osa sarja

    Eli melko merkittävä ero joka on pelkästään käytetyistä komponenteista johtuvaa eroa vaikka runko on tismalleen sama, kuin myös sähkö avustus.

  27. #57
    Liittynyt
    12/2019
    Viestit
    176
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hetsu Katso viesti
    300km takana NEURON:ON 5:lla ja hissitolppaan alkoi tulemaan klappia. Onko muilla ilmennyt samaa vikaa ja miten tuon saa kirittyä, kun ei ainakaan käsin kiristämällä klappi vähentynyt?
    Neuron 6.0 elokuussa 2019 otettu käyttöön, nyt ajettu 1100km maastoa ja hissitolpan välys tuntuu suurenenvan koko ajan. Alkoi tuntua ensi kerran jossain 500km kohdalla?
    Kiinnitysruuvin kiristys ei auta ja eihän sitä muutenkaan saa kiristää kuin 7 nm.

  28. #58
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    65
    Uuden Neuronin Shimano avustaa vain 20 km/h saakka. Näytön mukaan nopeus on tällöin virheellisesti 25 km/h.
    Taitaapi palautus myyjälle Saksaan olla paljon helpompaa kuin viedä uutta edestakaisin takuuhuoltoon seisomaan...

  29. #59
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.900
    Onko 8000? Silloin saa stunlocker appilla ja 30 eurolla sen rajan nostettu 32 km/h asti, ja mittarinäkymön säädettyä. Ei se hakkaa siihen rajoittajaan mutta raja milloin avustus loppuu on aika olematon.

  30. #60
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Canno Katso viesti
    Uuden Neuronin Shimano avustaa vain 20 km/h saakka. Näytön mukaan nopeus on tällöin virheellisesti 25 km/h.
    Taitaapi palautus myyjälle Saksaan olla paljon helpompaa kuin viedä uutta edestakaisin takuuhuoltoon seisomaan...
    Ettei olis väärä renkaan ympärysmitta...? StepsUnlockerilla tuonkin saa muutettua. Ja muutenkin muutettua jenkiksi=32km/h avustus
    Ride and Smile!

Samanlaisia aiheita

  1. Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.05.2019, 18.39
  2. Canyon neuron cf
    By Mönkiäinen in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 14.05.2019, 16.41
  3. Neuron al 8 0
    By nenokkias in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 19
    Viimeinen viesti: 12.10.2018, 10.30
  4. Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 04.03.2018, 16.45
  5. Canyon Neuron kaupunkipyöränä
    By formulastara in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 04.01.2018, 19.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •