Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 211

Aihe: canyon neuron:on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t.j.k Katso viesti
    Ilmeisesti siis ihan ok ajettava? Mielessä olisi kokeilla pistää omaan neurononiin 150 mm ilmaruoto 130 mm tilalle.
    Tuntuu tosi hyvälle. Vaihto vakiosta 150mm Yariin ei ollut lähellekään niin suuri kuin Yarista Foxiin. Toki tuolla anglesetillä on varmasti myös iso merkitys.

Nyt kyllä uskaltaa aika raakasti tuutata ojiin ja juurakoihin kun aiemmin on tullut varottua selvästi enemmän. Sen verran makealle tää nyt tuntuu että oon hävittänyt luomuista ajokalustoa pois tarpeettomana.

Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Jsavilaa muokkasi tätä : 31.07.2020 at 04.41
    Ei riemulla rajaa kun Konalla ajaa...!

^Ok, pistin 150 mm ruodon tilaukseen. Katsotaanpa miltä vaikuttaa, kun saan asennettua.

No niin, 150 mm ruoto vaihdettu ja muutama lenkki ajeltu (sanotaanko että enduro painotteista ajoa). Eipä hassumpaa, hieman loivempi kulma tuntuu toimivan. Ero ei ole valtavan tuntoinen, ihan aavistuksen keula keveämpi jyrkissä, mutta ei käytännön merkitystä sen suhteen. Hieman rauhallisemman tuntoinen, isoihin kuoppiin / ojiin uskaltaa tosiaan pistää entistä reippaammin ja koko joustomatkaa ei tule mitattua ihan niin helposti kuin ennen. Pitää vielä kokeilla ilman volume spaceriakin. (Omassa tehdas-asennuksena 1 kpl, S-koon runko kyseessä).

Pitää vissiin itsekin koittaa laittaa pidempään keulaa. Vissiin tuon Recon RL sais pidennettyä 150mm, kun ottaa spacerit pois. Toi angleset kiinnostais kans kokeilla. Erehdyin kokeilemaan kaverin Spectralia ja olis mukava tuo Neuron saada vähän samaan suuntaan. Tuossa Neuronissa tuntuu eturengas liimatulta tonttiin eikä mua haittais vaikka vähän kevenis.

Onko kukaan litkuttanut -19 vuoden neuron onia jossa Alexrims EM30 kiekot? Löytyykö sieltä teipit valmiina vai pitääkö käydä kaupassa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jra72 Katso viesti
    Onko kukaan litkuttanut -19 vuoden neuron onia jossa Alexrims EM30 kiekot? Löytyykö sieltä teipit valmiina vai pitääkö käydä kaupassa?
    Keväällä litkutin nuo. Ei ole teippiä, ihan perus vannenauhat. Hankala löytää oikean levyistä teippiä. Muc-Offin tubeless setup kitistä löytyi kaikki tarvittava.

^Kuinka se on hankala löytää? 30mm vannehan on tosi yleinen nykyään.
    https://www.hi5bikes.fi/tuotteet/711...pe-10yd-x-27mm

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hakpas Katso viesti
    ^Kuinka se on hankala löytää? 30mm vannehan on tosi yleinen nykyään.
    https://www.hi5bikes.fi/tuotteet/711...pe-10yd-x-27mm
    Keväällä oli monessa paikassa vaan ”ei oota” tarjolla.

Niin, tuo taitaa olla juurikin seurausta tuon menekistä. Gorillakin toimii jotenkuten kun siitä leikkaa sopivan levyisen, mutta oikea vanneteippi on paljon varmempi ja vaivattomampi.

Minä litkutin ko. vanteet kevättalvella mustalla Gorillalla, olisiko leveys ollut 18mm. Ei ole vuotanut.

Moi,

Posti toi noin kk sitten Neuron:ON 7.0 2020 pyörän. Onko muilla ollut ongelmia että matkamittari näyttää tupla matkan? Syksyllä on kuulemma tulossa ohjelmisto päivitys mikä sen poistaisi. Joltain saksalaiselta foorumilta löysin että jotkuu olivat korjanneet sen laittamalla anturin alle aluslevyjä, jolloin anturi tulee lähemmäs jarrulevyä (jos oikein ymmärin google kääntäjällä).

Pitäisi myös hommata joku huolto teline. Uskaltaako hissitolpasta kannatella pyörää telineessä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti octanik Katso viesti
    Moi,

Posti toi noin kk sitten Neuron:ON 7.0 2020 pyörän. Onko muilla ollut ongelmia että matkamittari näyttää tupla matkan? Syksyllä on kuulemma tulossa ohjelmisto päivitys mikä sen poistaisi. Joltain saksalaiselta foorumilta löysin että jotkuu olivat korjanneet sen laittamalla anturin alle aluslevyjä, jolloin anturi tulee lähemmäs jarrulevyä (jos oikein ymmärin google kääntäjällä).

Pitäisi myös hommata joku huolto teline. Uskaltaako hissitolpasta kannatella pyörää telineessä?
    Sama pyörä, sama vika. Olin yhteydessä Canyoniin, ovat tietoisia ja ratkaisua odotetaan. Mulle kerrottiin että jarrulevyssä piilee vika eli voi olla että ne menee vaihtoon tai sitten jos uusi softa poistaisi ongelman. Onhan tuo vähän harmillinen vika, pyörä toimii muuten hyvin. Tiedä sitten miten tämä vaikuttaa nopeuteen, onko joku mitannut GPS:llä?

Mulla on tilaus sisällä Verkkiksessä Park Tool PCS-9.2-huoltotelineestä. Sen pitäisi kestää sähköpyörät. Itse ajattelin roikottaa jostain muualta kuin hissitolpasta (mikäli mahdollista). Oliko niin että hissitolpasta jos roikottaa niin piti olla täysin ylhäällä? Viisaammat vastatkoon..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puhuri Katso viesti
    Tiedä sitten miten tämä vaikuttaa nopeuteen, onko joku mitannut GPS:llä?
    Mulla näyttää 8.0:ssa nopeusmittari samaa kun gps +/- 1kmh, tosin ei ole tuota matkamittarivikaakaan. Takakiekko löystyi ja piti rihdata, muuten ei ole ollut ongelmia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puhuri Katso viesti
    Itse ajattelin roikottaa jostain muualta kuin hissitolpasta (mikäli mahdollista).
    Kerrohan sit et mistä roikotat pyörää kun saat telineen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jsavilaa Katso viesti
    Tuntuu tosi hyvälle. Vaihto vakiosta 150mm Yariin ei ollut lähellekään niin suuri kuin Yarista Foxiin. Toki tuolla anglesetillä on varmasti myös iso merkitys.
    Mikäs tämä angleset on? Jouston pituuden muutoksen ymmärrän keulan vaihdon yhteydessä mutta mitä ohjainlaakerin vaihto vaikuttaa?

^ Loiventaa keulakulmaa, rauhallisempi ohjauskäytös ja ottaa esteet vastaan "loivemmin".

Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
    Ei riemulla rajaa kun Konalla ajaa...!

Onkos kukaan vielä asennellut valoja 2020 Neuron:ONiin tai Spectraliin? 2019 pyöristä vinkkejä löytyy mutta mahtaako 2020 rungolla olla vaikeampaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ppp72 Katso viesti
    Onkos kukaan vielä asennellut valoja 2020 Neuron:ONiin tai Spectraliin? 2019 pyöristä vinkkejä löytyy mutta mahtaako 2020 rungolla olla vaikeampaa?
    Mä pistin Supernovan valot 2020 Neuronniin, etuvalon johdon sai vietyä nätisti rungon alaputken sisässä, mutta takavalon piuha piti viritellä vaan nippusiteillä kiinni. Moottorissa on jo usb-töpselin johto siinä valojen terminaaleissa kiinni ja ne on vähän muutenkin vähän ahtaassa paikassa.

morjens,mulla on tullut canyon neuronin km/h näyttöön kolmiohuutomerkki ja w-numero? onko hajua mistä tiedän mitä tämä tarkoittaa? olisi kiva tietää jos on joku vikakoodi tai joku muu

Et sitten viitsinyt katsoa että mikä numero?

Joo katoin, mut se oli hävinnyt kun menin kattoo sitä uudestaa...
    Oisko ollu w01 tai w30-31...
    Hemmetin huono muisti prkl.. 😆

Kuski 165cm ja mietinnässä S tai M koko. Itsellä M ja 177cm pituutta, 165cm kuski kokeili M kokoista ja vaikutti erittäin pienen koeajon jälkeen hyvältä. Päädyttiin kuitenkin tilaamaan S kokoinen suositusten mukaan, geot näytti jopa xs kokoista tarjoavan. Muita about 165cm mittasia, millä runkokoolla ajelette?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Garash Katso viesti
    Kuski 165cm ja mietinnässä S tai M koko. Itsellä M ja 177cm pituutta, 165cm kuski kokeili M kokoista ja vaikutti erittäin pienen koeajon jälkeen hyvältä. Päädyttiin kuitenkin tilaamaan S kokoinen suositusten mukaan, geot näytti jopa xs kokoista tarjoavan. Muita about 165cm mittasia, millä runkokoolla ajelette?
    168 cm ja S koko. Erittäin sopiva, itsellä S ja M koon rajoilla mitoituksen mukaan, mutta M olisi ollut varmasti omaan makuun liian iso.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t.j.k Katso viesti
    168 cm ja S koko. Erittäin sopiva, itsellä S ja M koon rajoilla mitoituksen mukaan, mutta M olisi ollut varmasti omaan makuun liian iso.
    minkä vuoden malli sulla? Unohtui kirjoittaa tuohon postaukseen, että kyseessä 2019 malli jossa geo hieman eri näköjään kuin 2020 mallissa. Taulukko näyttää S runkoa 166-174cm

Lainaus Alkujaan tämän lähetti M.S Katso viesti
    Mä pistin Supernovan valot 2020 Neuronniin, etuvalon johdon sai vietyä nätisti rungon alaputken sisässä, mutta takavalon piuha piti viritellä vaan nippusiteillä kiinni. Moottorissa on jo usb-töpselin johto siinä valojen terminaaleissa kiinni ja ne on vähän muutenkin vähän ahtaassa paikassa.
    Kiitos vinkeistä.
    Pitikö irrotella mitään akun liittimen puolelta tai pudottaa moottoria tms?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Garash Katso viesti
    minkä vuoden malli sulla? Unohtui kirjoittaa tuohon postaukseen, että kyseessä 2019 malli jossa geo hieman eri näköjään kuin 2020 mallissa. Taulukko näyttää S runkoa 166-174cm
    2019 malli, S koossa myös 27,5” kiekot joista tykkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ppp72 Katso viesti
    Kiitos vinkeistä.
    Pitikö irrotella mitään akun liittimen puolelta tai pudottaa moottoria tms?

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
    Ei tarvi, siel on valoja varten terminaalit moottorin kyljessä sellasen muovisen lärpäkkeen alla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Irbe42 Katso viesti
    Joo katoin, mut se oli hävinnyt kun menin kattoo sitä uudestaa...
    Oisko ollu w01 tai w30-31...
    Hemmetin huono muisti prkl.. 
    W013? Itselle tuli tämä muutamasti, kun käynnistin sähköt ja pidin jalkaa polkimella.

https://www.shimano-steps.com/e-bike...ting---errors-

Minulle tuli e010 ja w013 tai toisinpäin ja vaihtoivat sitten moottorin. Tunturi, mutta sama e8000.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.05.2019, 16.39
  2. Canyon neuron cf
    By Mönkiäinen in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 14.05.2019, 14.41
  3. Neuron al 8 0
    By nenokkias in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 19
    Viimeinen viesti: 12.10.2018, 08.30
  4. Vastaukset: 3