Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Näyttää tulokset 91 - 98 / 98

Aihe: Garmin Fenix 6

^Kiitos, pitää kokeilla. Ja tuskin tästä köyhäintaloon vielä joutuu vaikka tuon nimellisen maksunkin maksaa.

Fenix 6 hintaan 422€. Vitonen ranteessa ja nyt innostuin näitä katselemaan. Pikaisella googlauksella vaikutti kohtuuhintaiselta.
    https://www.clevertraining.co.uk/cat...ult/?q=fenix+6

Loppuunmyynti, luotettava pulju ollut ainakin mulle.

^Kannattaa kuitenkin katsoa, että mitä tuo "pelkkä" kutonen pitää sisällään vs. Pro-versio. Ettei tule yllätyksiä.

Hei, tuli hankittua Fenix 6x Pro ja olen ollut todella tyytyväinen hankintaan. Olen yrittänyt selvittää voinko käyttää tätä pyöräilyssä yhdessä olemassa olevan Edge 810:n kanssa, mutta taitaa olla niin, ettei yhtä suoritusta voi jakaa molempiin näkymään samaan aikaan vaan jos yhtäaikaa käyttää niin tekee niistä omat suorituksensa. Korjatkaa, jos olen väärässä, kiitos.

Lähetetty minun AGS-L09 laitteesta Tapatalkilla

Sitä en tiedä voiko saada suoritukset näkymään samaan aikaan molemmissa. Mutta mun 530 laitteessa mainitaan "jaettu näyttö" juttua. En tiedä mikä se on mutta liittyy varmaan siihen että edgessä ja fenixissä voi katsella samaan suoritukseen liittyviä juttuja.. en ole vielä kokeillut

^Tuo "jaettu näyttö" kiinnostaisi minuakin, jos vaihtaisi Wahoon Edge 830:seen. Nyt mulla ei Wahoo synkkaa mihinkään, joten siltä osin ei tule tuplatreenejä

---
    Jahs.... dcrainmaker on tuota jo (tietenkin) testannut. Ei ratkaise mun "ongelmia". Taidan edelleen pysyä siinä, että Wahoo ja Garmin toimivat erillään.

https://www.dcrainmaker.com/2019/06/...d-display.html
    MRe muokkasi tätä : 19.01.2020 at 12.51

Huomasin että kello oli päivittynyt versioon 6.0.0 Samalla tuli ilmeisesti Shimano Di2-tuki tai ainakin kello ilmoitti tänään lenkille lähdettäessä, että haluatko parittaa Di2:n. Ilmeisesti tuo ei mitenkään lokita niitä vaihteita, ainoastaan tarvittaessa näyttää valitun vaihteen ja jotain muita tietoja.

---
    Hmmm... eipä tuolla lue siitä mitään:
    Changes made from version 5.00 to 6.00:

• Added support for Swim2 features namely, Auto Rest, Swim Time data field, Swim workout improvements, Pacing Alerts, Swim Dead Reckoning for OWS and Critical Swim Speed.
    • Made several improvements to the DogTracker widget and on device experience. This includes: New Tracker Map, Pro View, Compass pages and new Alert options on device.
    • Added support for Action Menu with the Expedition App.
    • Added support for Low Heart Rate Alerts. (Wrist Heart Rate > Heart Rate Options > Abnormal HR Alert)
    • Added support for configuring intensity minutes based on HR zones. Configuration is only available on Garmin Connect.
    • Added a new digital watch-face option which displays minutes as the large value in the center.
    • Updated the look and feel of Clocks to provide a more condensed version of the information at a glance.
    • Fixed an issue with treadmill calibration.
    • Fixed an intermittent issue that could lead to rapid battery drain on music products.
    • Fixed an issue where the device would crash when starting a POI search right after canceling an ‘Around Me” search.

Oliskohan se sitten niin, että tämä ominaisuus tuli Shimanon firmiksen mukana? Taisin tässä taannoin päivittää sekä fillarin, että Di2:n firmikset uusimpaan.

Miksi harjoittelun tila ei muutu esim. maastopyöräillessä ja hiihtäessä? Heti jos käy juoksemassa niin muuttuu suuntaan tai toiseen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samanlaisia aiheita

1. Fenix 5s lataaminen
    By Meimi in forum Varusteet
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 06.01.2019, 15.44
  2. Garmin Fenix 3
    By FoMoCo in forum Varusteet
    Vastaukset: 1076
    Viimeinen viesti: 17.12.2018, 14.20
  3. Fenix-pimeäpyöräily perjantaina 8.9. klo 20
    By Pii in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat