sitähän sanotaan, että tänne vaan laivataan vanhoja autoja saksasta, mutta kyllä se hieman vanhempi voi palata myös sinne...tässä tapauksessa audi a6 avant tdi tämän vuosituhannen puolelta.
kaverin pajalla törmäsin tuohon tapaukseen, tarvii uuden jakohihnan ja sitten kohti berliniä.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Mutta mun kaaraa ei laivata yhtään mihinkään, sillä painellaan pitkin baanoja.
Toreilla elivistellään uusia autoja loisteliaammalla maalipinoilla.
Alkuperäisellä kiveniskun sietävällä SAAB sekin on mahdolista.
Omani taitaa olla nyt 22v maalipinta edelleen, kuin uus (nojoo, kolme pientä ruostumatonta osumaa etuluukussa)
Tähtihetkiä oli, kun katsastusmies (kloppi) nosti auton ylös, otti tottuneesti rengasraudan käteensä ja askeleen auton alle. Pohjan nähtyään peruutti samon tehen ja laittoi raudan pois. Ei SAAB pohja tartte kopistella, ne on tehty kestämään.
Taas lievää myötähäpeää aiheuttanut rekkarivalinta. QU-3
Kuka arvaa merkin & mallin![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Joskus joku maalitehdas mainosti, että maalinsa kestää isältä pojalle...
Mutta SAAB kestää isältä pojan pojalle![]()
Hyvin menee mutta menköön.. keltaisilla viivoilla ja vastakkaisen puolen ohituskaistalle ei kai ole mitään merkitystä..
Mulla tuli kerran oikealle kaartavalla ohituskaistalla auto yllättäen vastaan. Onneksi olin juuri silloin kahden ohitettavan auton välissä ja sain vedettyä sivuun, muuten olisi tullut täysi tälli.
Tällä viimeviikolla vastaantullella rekkakuskilla ei myöskään merkannut sen enempää keltaiset viivat, risteysalueet, kuin vastaantuleva liikennekkään. Hidastin jo hyvissä ajoin niin, että mulla kohtaamishetkellä nopeutta ~40 km/h, mutta ei silti ehtinyt omalle puolelleen....
Sama videona:
https://i.imgur.com/iiSnV2N.mp4
Oi saakeli. Tuollaisen isojen kanssa kohtaamisissa on ihan sama vaikka olisi oikeassa, jos koossa häviää. Onneks ei osunut.
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Kevytautoista: https://www.aamulehti.fi/a/3f99380f-...=1522737894164
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
^Toivoa siis vielä on!
Suomea moititaan myös siitä, ettei EU:n aikaisempia kielteisiä kantoja ole otettu lakivalmistelussa huomioon...![]()
Ulkomaalaisia rekkoja? Ei kerkee nähä rekkaria
Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
Rekkarin muodosta päätellen ulkomainen, itse tilanteessa ei kerennyt rekkareita katselemaan.
Nyt päällä oli asuntovaunun peruutuskamera, jossa on samassa myös kamera eteenpäin.
Tuo on ollut kojelaudan päällä kuvaamassa, vaikka ei olisikaan vaunua perässä. Vasta-aurinkoon hämärässä ei riitä kuvanlaatu rekkarin tunnistukseen.
Täytyy varmaan pistää parempi kamera autoon.
Puoliperävaunu on kaiketi saksalaisen logistiikkafirman, jonka logot kyljessä. Laitoin sinne videon, sekä tapahtumapaikan.
Katsotaan vastaavatko mitään? Luulisi heitäkin kiinnostavan minkä maineen heidän yritys saa.
Kai heillä joku seuranta on missä vaunut liikkuu.
Joo hieno homma että olet raportoinu firmalle. Jos joku niin ammattiliikenne ei saa töpeksiä liikenteessä
Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
On myös tullut laitettua palautetta mm. YIT:lle ja Securitakselle...
edit: väärä ketju.
Muutama viikko sitten nähtynä CEE-5, mistä jo vähän odottaisi, että tyypillisellä omistajakunnan edustajalla olisi rahalle fiksumpiakin käyttökohteita kuin erikoisrekisterikilpien ostelu. Tietysti jos kyse on entisestä maahantuojan esittelyautosta, niin se on sitten asia erikseen.
No postataan tähän nyt täytteeksi vaikka vielä linkkikuva autosta, joka näyttää mustalta aukolta.
![]()
Tänään tuli pikkunen urheiluauto vastaan, oisko rekkari ollut GT-400..? Merkkiä en tunnistanut.
Oli C5, harmaa farkku. Jos oli sama ja alkuperäisellä omistajalla niin eihän tuosta toki vuotta kohden paljoa tule. Jos taas eri niin sitten on kierrätetty jo seuraavalle Cee-5:lle.
Ori-mustangista tuli mieleen tämä Corvette, jonka rekisterinumero ei myöskään kestänyt auton loppuikää.
Kavahtakaa rengasmuurahaisia
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Meanwhile in USSR
![]()
-L.
Tolla pensselisedällä on komia etuspoileri :-D
-L.
Jos ei yhtään tiedä mitä tekis ehtoolla, niin aina voi hakea miljoonalla suveja ja laittaa pikku kisailut pystyyn...
Kirjanmerkit