HelkamaRideGiantHuntteriElectrobikeCanyon
Sivu 6 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 309

Aihe: YT Decoy

  1. #151
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oz Katso viesti
    Mikäli mullet ei maistu, nyt Decoy myös 29"-kiekoilla:
    https://www.yt-industries.com/en/det...Category/73535
    Mahtaako etukolmio olla sama kuin mullet versiossa jolloin tarvittaessa voisi konvertoida mullet version tähän?
    Ride and Smile!

  2. #152
    Liittynyt
    01/2020
    Paikkakunta
    Tornio
    Viestit
    1
    Tietääkö kukaan mitä uutta noissa 2020 pro race malleissa oli vs 2019. vaihtaja mennyt huonommaksi? Outletista sais vielä 2019 pro racea, että kumman tässä nyt laittais ostoskoriin?

  3. #153
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    827
    Eipä näytä olevan juuri mitään muuta kuin väri, jos sähkövaihteet haluat niin ota ihmeessä halvemmalla -19 malli.

  4. #154
    Iltaa arvon harrastajat.
    Olen kuolaillu Decoyta tässä kohta 2 viikkoa 24/7 enkä saa sitä ajatuksistani. Olen testannut Whyten E-150 (L koko) jossa geo tuntu aika sopivalta itselle (pituutta 180cm). Tässä olen sit vertaillut whyten ja YT geo taulukoita niin YT näyttäisi XL olevan lähempänä tuota Whyten L kokoa. Ainoastaan YT seat tube on hieman korkeempi. Eli olisiko täällä ketään pirkanmaan suunnalta jolla olisi Decoy joko L tai XL koossa ja jolle vois tulla testaan pyörän geometriaa ja pääsis näkeen pyörän livenä?

  5. #155
    Liittynyt
    01/2020
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    31
    Mites jos tilaisit pyörän ja kokeilisit siten? Onhan siinä palautus- ja vaihto-oikeus.

  6. #156
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.864
    Mä oon 178 cm, pitkillä raajoilla varustettu ja mulla on L. Joka on minusta juuri sopiva enduro touhuihin, eli yhtään pienempi ei saisi olla mutta en kaipaa myöskään suurempaa.

    En asu pirkanmaalla

  7. #157
    Ite oon 177cm pitkä ja valitsin L koon Decoyn, just sopiva👍 Veikkaisin että 180 senttiselle XL sopivampi.

  8. #158
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    743
    Varsinkin, jos olet pitkäselkäinen.
    MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
    Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000

  9. #159
    Liittynyt
    06/2015
    Paikkakunta
    Kouvostoliitto
    Viestit
    115
    Kyllä Decoy (Comp) on mahtava ajella, näin vajaan kuukauden perusteella! Laskee vauhdikkaasti ja kiipeää hyvin. Mielestäni myös ihan leikkisä. Onhan se painava verrattuna edelliseen (Capra) mutta siihen on jo tottunut.
    Noh, eilisellä lenkillä alkoi tekniikka temppuilemaan. Näyttöön tuli E020 koodia ja peli sammui, tämä tapahtui pari kertaa. Ajattelin että otanpas pois sen EU/US alueen muutos jutun. About 15-20km mentiin hyvin muutoksen jälkeen ilman koodeja. Kerran näyttö jäätyi vielä lenkin lopulla kun juteltiin tuttujen kanssa. Näyttö kun jäätyy siihen tulee se alku teksti (Shimano Steps), mikään nappi ei tottele. Vain akun irroitus ja takaisin kytkentä n.5min päästä auttaa.
    Pitääköhän tässä alkaa virittelemään reklamaatiota...

    Toi 25>32km muutos on loistava, tuollainen pyörän pitäisi olla vakiona. Toivottavasti se ei nyt ole syynä tähän...
    YT Decoy comp, Salsa Blackborow GX 2016

  10. #160
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hana79 Katso viesti
    Kyllä Decoy (Comp) on mahtava ajella, näin vajaan kuukauden perusteella! Laskee vauhdikkaasti ja kiipeää hyvin. Mielestäni myös ihan leikkisä. Onhan se painava verrattuna edelliseen (Capra) mutta siihen on jo tottunut.
    Noh, eilisellä lenkillä alkoi tekniikka temppuilemaan. Näyttöön tuli E020 koodia ja peli sammui, tämä tapahtui pari kertaa. Ajattelin että otanpas pois sen EU/US alueen muutos jutun. About 15-20km mentiin hyvin muutoksen jälkeen ilman koodeja. Kerran näyttö jäätyi vielä lenkin lopulla kun juteltiin tuttujen kanssa. Näyttö kun jäätyy siihen tulee se alku teksti (Shimano Steps), mikään nappi ei tottele. Vain akun irroitus ja takaisin kytkentä n.5min päästä auttaa.
    Pitääköhän tässä alkaa virittelemään reklamaatiota...

    Toi 25>32km muutos on loistava, tuollainen pyörän pitäisi olla vakiona. Toivottavasti se ei nyt ole syynä tähän...
    En usko että tuo EU->US muutos voi tuollaista tehdä koska kyllä sekä Shimano, että koko pyörä on pitänyt suunnitella tuon korkeamman nopeuden ehdoilla koska sitä kuitenkin Jenkeissä käytetään. Voisiko olla joku liitin löysällä?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ride and Smile!

  11. #161
    Liittynyt
    06/2015
    Paikkakunta
    Kouvostoliitto
    Viestit
    115
    Joo pitääpä tarkistella liittimet 👍

  12. #162
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    549
    ^vikakoodi viittaa akun ja moottorin väliseen kommunikaatioon, joten akkuliitimet sekä johdotukset on syytä tarkistaa.

  13. #163
    Liittynyt
    06/2015
    Paikkakunta
    Kouvostoliitto
    Viestit
    115
    Nyt on pyörä toiminut hyvin. Nykyään pesun jälkeen irroitan akun että akun tienoo kuivuu kunnolla. Pesun jälkeen kun olen huomannut kosteutta liittimissä (pesu pelkästään letkuvedellä). Vaikutusta tai ei mutta toiminut on hyvin.
    Keula on nyt alkanut narisemaan...kuunnellaan ja tarkkaillaan...
    YT Decoy comp, Salsa Blackborow GX 2016

  14. #164
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.900
    Kannattaa voidella akun sähköliittimet dielectric greasellä, silikoonirasvaa kait. Seuraavan kerran kun pitää aukaista ja pestä se moottorin liitin sisältä tulen täyttämään sen samaisella rasvalla. Ostin motonetistä tuota;

    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6001...nirasva-100-ml

  15. #165
    Oma Decoy Pro saapuu tänään, mutta pienempi paketti unohtui logistiikkakeskukseen ja siten laturi tulee vasta ensi viikolla. Vanha Shimano-laturi ei taida sopia Decoyhin, joten kokeilen onneani - voisiko joku lainata yön yli laturia, jotta pääsee jo nyt viikonloppuna ajelemaan? Haen ja tuon takaisin sovitusti Espoon ja Kirkkonummen ympäristöstä ja annan setelin mukaan :-)

    Edit: nvm, Posti jätti taas kylmäksi.
    ljanne muokkasi tätä : 17.04.2020 at 17.11 Syy: -

  16. #166
    Liittynyt
    04/2020
    Paikkakunta
    Espoo / Tampere
    Viestit
    9
    Tarkoitus olisi hypätä kelkkaan YT Decoy 29 Pron kanssa. Saisi tehtyä pidempää lenkkiä nykyisen 380Wh Jam2sen sijaan — toki YTn suurempaa akkua odotellessa

    Kaksi asiaa vielä pohdituttaa ennen ostoksen tekemistä:

    1. Oon 190cm ja Jam2 XL kokoa. Voisiko YTn malleissa XL olla myös sopiva? Oon paperilla juuri hankalasti välissä. Jalat mulla pidemmät kuin selkä.

    2. Eikö YTn hiilikuitu ole ihan laadukasta? Ei tarvitse pelätä sen hajoamista jos tulee useampi kolaus?
    YT Decoy Pro 29 2020, Santa Cruz Heckler 2014, Focus Jam2 Nine 2019

  17. #167
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    274
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Koskinen Katso viesti
    Tarkoitus olisi hypätä kelkkaan YT Decoy 29 Pron kanssa. Saisi tehtyä pidempää lenkkiä nykyisen 380Wh Jam2sen sijaan — toki YTn suurempaa akkua odotellessa

    Kaksi asiaa vielä pohdituttaa ennen ostoksen tekemistä:

    1. Oon 190cm ja Jam2 XL kokoa. Voisiko YTn malleissa XL olla myös sopiva? Oon paperilla juuri hankalasti välissä. Jalat mulla pidemmät kuin selkä.

    2. Eikö YTn hiilikuitu ole ihan laadukasta? Ei tarvitse pelätä sen hajoamista jos tulee useampi kolaus?
    Tiedät varmaankin, että nykyiseen pyörääsi saa tuplasti tuon 380Wh.

    https://www.focus-bikes.com/int/t-e-c-pack

  18. #168
    Liittynyt
    04/2020
    Paikkakunta
    Espoo / Tampere
    Viestit
    9
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simtee Katso viesti
    Tiedät varmaankin, että nykyiseen pyörääsi saa tuplasti tuon 380Wh.

    https://www.focus-bikes.com/int/t-e-c-pack
    Joo oon tutustunut ja hyvä pyörä on!

    Vaakakupissa painaa se et jos nyt lähtisin ostelemaan niin hankkisin irrotettavalla ja suuremmalla akulla, 2020 malli omaan silmään ruma ankanpoikanen ja perheenjäsen kiinnostunut nykyisestä.

    Olisi siis win-win saada välirahaa ja uusi polkukaveri
    YT Decoy Pro 29 2020, Santa Cruz Heckler 2014, Focus Jam2 Nine 2019

  19. #169
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Tuli sitten liityttyä tännekin kun painoin tilaa napin pohjaan Decoy CF Basen osalta.
    Lähti hyvään hintaan outletista 😊

    Onko jotain erityistä huomioitavaa kestävyydessä, osossa yms vai vainko kovaa ja vielä kovempaa ajoa? 🤔

  20. #170
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.864
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Goose76 Katso viesti
    Tuli sitten liityttyä tännekin kun painoin tilaa napin pohjaan Decoy CF Basen osalta.
    Lähti hyvään hintaan outletista

    Onko jotain erityistä huomioitavaa kestävyydessä, osossa yms vai vainko kovaa ja vielä kovempaa ajoa?
    Mulla ko kamppeella ajoa toista tuhatta kilometriä lähinnä pelkkää enduro rymistelyä ja käy kuin saksalainen käkikello. Luonnollisesti alussa kannattaa hieman ruuvien kireyksiä tarkastaa mutta ei muuta kuin kovaa ajoa.

  21. #171
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    743
    Sama täällä. Syyskuussa sain pyörän, nyt ajettu 1600 km. Groovaa kuin saksalainen hirvi!
    MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
    Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000

  22. #172
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Tätä mä odotinkin 🤘💪

  23. #173
    Liittynyt
    06/2015
    Paikkakunta
    Kouvostoliitto
    Viestit
    115
    On näissä vikojakin Takaiskari ruvennut pitämään sellaista kurlaavaa/sihisevää ääntä. Pitänee ottaa yhteyttä YT:hen.
    Hissimäkikausi avattu eilen Mielakassa, vahvasti meni Decoy mäessä ��
    YT Decoy comp, Salsa Blackborow GX 2016

  24. #174
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Mulla joku 1200km ja takarenkaan kyljet alkaa olla päreinä. Tulee tosi huoletta ajettua kivikoista jne. Jos olette vaihtaneet kumia, mitä olette laittaneet tilalle?
    Ride and Smile!

  25. #175
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hana79 Katso viesti
    On näissä vikojakin Takaiskari ruvennut pitämään sellaista kurlaavaa/sihisevää ääntä. Pitänee ottaa yhteyttä YT:hen.
    Hissimäkikausi avattu eilen Mielakassa, vahvasti meni Decoy mäessä ��
    Huollettu kuitenkin ja pitää tota ääntä? ��

  26. #176
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Miten laadukkaasti nämä YyTeet muuten on pajalta tullessaan kasattu ja säädetty? En ole Pro eli kannattaako viedä liikkeeseen heti vai onko oikeasti ajovalmiita?

  27. #177
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Goose76 Katso viesti
    Miten laadukkaasti nämä YyTeet muuten on pajalta tullessaan kasattu ja säädetty? En ole Pro eli kannattaako viedä liikkeeseen heti vai onko oikeasti ajovalmiita?
    Mulla ainakin oli ajokunnossa paketista pl akun lataus tietty. Sen verran himmailin että laitoin invisiframen heti uutena.
    Ride and Smile!

  28. #178
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Mulla ainakin oli ajokunnossa paketista pl akun lataus tietty. Sen verran himmailin että laitoin invisiframen heti uutena.
    itsekin tota Invisiframea miettinyt. Onko hyvin ja tarkkaan tehty palat? Kestikö kauan asentaa muuten?

  29. #179
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    743
    Muuten oli asiallisesti kasattu, paitsi ilmeisesti oli kahvitauko yllättänyt, kun piti mittailla jarruletkuja ja vaijereita. Kaikki oli mallia supikoira-ansa eli liian pitkät. Eihän sellaisia katsele pirukaan, joten kaikki lyhentelin aistikkaaseen mittaan.
    Alkuperäisillä renkailla en ajellut oikeastaan ollenkaan, talven meni edessä Cake Eater nastoilla ja takana Schwalbe Eddy Current 2,8. Siinä on tukevat kyljet ja pehmeä seos. Nyt kuiville keleille laitoin Nobby Nic 3,0:n vähän kovemmalla SpeedGrip-seoksella. Parin lenkin kokemuksella osuva valinta.
    MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
    Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000

  30. #180
    Liittynyt
    05/2020
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    8
    Onko porukalla Stunlocker tai joku muu käytössä? Suositteletteko?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •