Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Näyttää tulokset 91 - 113 / 113

Aihe: YT Decoy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Tää ois varmaan hyvä mutta kylläpä osaa hinta olla kohdallaan

https://www.bikeshop.fi/45NRTH-Wrath...auppa/pTR4662/
    Huomasin saman. Epäilen kyllä tuota varastosaldoa. Muualta ei oikein löydy.
    Ride and Smile!

Yritin tänään melkein tunnin ährätä ISP:tä eturenkaaksi. Ei v*ttu **kele kuinka tiukka toi DT Swiss 1900 vanne on. Ensin ei meinannut saada orkkis rengasta pois päältä ja ei puhettakaan että ois saanut ISP:tä päälle. Lopuksi loppui aika ja hermot. Täytyy kai laittaa toi ISP uuniin ja kokeilla sitten. Onko se tämä nykyinen tubeless vai miksi h****tissä noi vanne rengas kombot tehdään noin tiukiksi. On tässä kuitenkin 15 vuoden pyöräily historia ja toi ISP kumikin on ollut useampana talvena alla mutta mitään näin haastavaa vaihtoa ei koskaan ole ollut...

Toki toi vanne on ehkä vähän leveä renkaalle mutta ei kai se nyt pitäis päälle saantiin vaikuttaa...

Yritin tänään melkein tunnin ährätä ISP:tä eturenkaaksi. Ei v*ttu **kele kuinka tiukka toi DT Swiss 1900 vanne on. Ensin ei meinannut saada orkkis rengasta pois päältä ja ei puhettakaan että ois saanut ISP:tä päälle. Lopuksi loppui aika ja hermot. Täytyy kai laittaa toi ISP uuniin ja kokeilla sitten. Onko se tämä nykyinen tubeless vai miksi h****tissä noi vanne rengas kombot tehdään noin tiukiksi. On tässä kuitenkin 15 vuoden pyöräily historia ja toi ISP kumikin on ollut useampana talvena alla mutta mitään näin haastavaa vaihtoa ei koskaan ole ollut...

Toki toi vanne on ehkä vähän leveä renkaalle mutta ei kai se nyt pitäis päälle saantiin vaikuttaa...
    Minä olen saanut renkaan irti ja päälle melko helposti kun olen painanut renkaan reunan molemmilta puolilta vanteen keskellä olevaaan syvennykseen. Kokeile auttaako tämä?

Jees nyt rengas alla. Keskikohdan käyttö, saippua ja lämpö niin meni lopulta aika helposti.

Aika nakilta toi 2,25" ISP näyttää 2,5" jälkeen edessä. Täytyy käydä tänään kokeilemassa maastossa miltä se sitten tuntuu. Taakse ei jäänyt liikoja tiloja 3" Fat freddien kanssa
    Mutta mahtuu pyörimään.

Eka lenkki heitetty nastarenkailla. Ihan hyvin ajaa tuolla 2,25" ISP:lläkin. Keskiö ei havaittavasti tippunut alemmas mutta toki lumen alla olevat kivet ja kannot tekee oman haasteensa. Fat Freddie toimii kyllä takarenkaana loistavasti. Varmaan eteenkin täytyy järeämpää rengasta kuitenkin etsiä. Vaikka tuo ISP on loistorengas jäällä jne niin tollasessa lumisohjossa ja poluilla kaipaisi vähemmän uraherkkää rengasta.

Yks palkki vähemmän oli virtaa vajaan kahden tunnin lenkin jälkeen kuin normaalisti

Tänään tuli pikku pakkaslenkki heitettyä. Kesäkumit vielä alla, mutta onneksi ei ollut missään liukasta. Hyvä keli oli polkea.

Kuvan olisin liittänyt, mutta ei näköjään luurilla onnistu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pecu_83 Katso viesti
    Tänään tuli pikku pakkaslenkki heitettyä. Kesäkumit vielä alla, mutta onneksi ei ollut missään liukasta. Hyvä keli oli polkea.

Kuvan olisin liittänyt, mutta ei näköjään luurilla onnistu.
    Kokeillaas tapatalkilla

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

Hei!

Tuleeko tullimaksuja jos tuon tilaa yt:ltä? Kiinnostais pirusti tilata yt decoy, mut mietityttää tosiaan noi tullimaksut...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rainamo Katso viesti
    Hei!

Tuleeko tullimaksuja jos tuon tilaa yt:ltä? Kiinnostais pirusti tilata yt decoy, mut mietityttää tosiaan noi tullimaksut...
    Jos tuote tulee EU-maasta niin ei tule tulli+alv-maksuja. Muussa tapauksessa siihen pitää ainakin varautua, on kyllä vaihdellut joskus paketti USA:sta menee tulliin ja joskus taas ei, oli paketin arvo / merkitty arvo mikä tahansa ( merkintä osoitelapussa ei takaa mitään)
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Jos tuote tulee EU-maasta niin ei tule tulli+alv-maksuja. Muussa tapauksessa siihen pitää ainakin varautua, on kyllä vaihdellut joskus paketti USA:sta menee tulliin ja joskus taas ei, oli paketin arvo / merkitty arvo mikä tahansa ( merkintä osoitelapussa ei takaa mitään)
    Ai katos se on Saksalainen firma. No perhana sit tilaukseen menee heti.

^ hienoa, mielenkiinnosta nyt että mikä tuote on?
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ hienoa, mielenkiinnosta nyt että mikä tuote on?
    DECOY CF PRO RACE tilasin nyt kerralla, kun vähän sai alea ilmeisesti black fridayn kunniaks.

Onnittelut loistavasta valinnasta!
    MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
    Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oz Katso viesti
    Onnittelut loistavasta valinnasta!
    Thanks!! 💪

Nyt iski kova decoy kuume. Mikäköhän koko pitkäjalkaiselle olis sopiva? Pituus 182cm, inseam 88/89cm luokkaa, kädetkin on pitkät 191 cm (syli) sormenpäitten välinen matka.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proxi Katso viesti
    Nyt iski kova decoy kuume. Mikäköhän koko pitkäjalkaiselle olis sopiva? Pituus 182cm, inseam 88/89cm luokkaa, kädetkin on pitkät 191 cm (syli) sormenpäitten välinen matka.
    Ainakin XL. Itse olen 178 cm inseam on jotain 85cm muistaakseni. Sormenpäistä sormenpäihin 174 cm ja mulla on L. Juuri sopiva mutta missään tapauksessa ei saisi olla yhtään pienempi.

Heitin Decoy:hyn myös eteen Fat Freddien. Vielä en ole maastossa kokeillut mutta ainakin hyvin istuu alle ja kelvillä toimii. Maavarakaan ei ihan järkyttävästi tippunut kun noi Fat Freddiet on niin isot renkaat. Mahtoiko tippua ollenkaan. Takarengas on ihan siinä ja siinä että mahtuuko alle. Pikkasen yhdessä vaiheessa nastat meinasi rapsutella takakolmion ylempään tukeen. Jos uutena ostaisin nastarenkaita niin taakse ottaisin pienemmän. Ja eteen tietysti vaatii tällä rengastuksella 27,5+ vannetta mikä löytyi mulla ennestään.

Ainakin XL. Itse olen 178 cm inseam on jotain 85cm muistaakseni. Sormenpäistä sormenpäihin 174 cm ja mulla on L. Juuri sopiva mutta missään tapauksessa ei saisi olla yhtään pienempi.

Heitin Decoy:hyn myös eteen Fat Freddien. Vielä en ole maastossa kokeillut mutta ainakin hyvin istuu alle ja kelvillä toimii. Maavarakaan ei ihan järkyttävästi tippunut kun noi Fat Freddiet on niin isot renkaat. Mahtoiko tippua ollenkaan. Takarengas on ihan siinä ja siinä että mahtuuko alle. Pikkasen yhdessä vaiheessa nastat meinasi rapsutella takakolmion ylempään tukeen. Jos uutena ostaisin nastarenkaita niin taakse ottaisin pienemmän. Ja eteen tietysti vaatii tällä rengastuksella 27,5+ vannetta mikä löytyi mulla ennestään.
    Millainen vanne kannattaisi ostaa tuohon eteen et saa tosiaan fat freddien pyörii? Joku missä hinta/laatu kohtaa.

Eikös keula laske tuossa koska kyllähän 29x2.6 on korkeampi kuin 27.5x2.8 ...?
    Ride and Smile!

Toi Fat Freddie on 27,5x3" ja vielä pirun muhku kolme tuumainen. En huomannut keulan tippumista ollenkaan. Lisäksi kun takana rengas suureni myös 3" niin keskiö ei tainnut tippua ollenkaan.

Tällä kokemuksella sanoisin että 3" FF:n voi laittaa eteen. Itellä myös takana mutta jos ostaisin uutta rengasta niin taakse laittaisin jonku 2,8" talvirenkaan. Tolle FF:lle tilaa on turhan ahtaasti mutta se kun löytyy niin mennään toistaiseksi sillä.

Ajelin viime viikon työmatkaa Decoylla ja sehän olikin yllättävän hauskaa. Luomulla en yleensä ole viitsinyt ajella kun 5 km suuntaansa matkassa ei saa muuta aikaan kuin hirveän vaaterallin ja hien päälle. Decoyllä muuta kuin veteli toppa/sadevaatteet siviilien päälle ja nautti pienestä ulkoilu hetkestä.

Mutta onkos kukaan laittanut pysyvästi valoja Decoy:hyn vielä. Meneehän se noinkin että on irtolamppu kiinni pyörässä ja lataa sen akkua samalla kun pyöränkin mutta kyllähän integroitu etu- ja takavalo olisi suomen olosuhteissa kätevä vaikkei edes työmatkaa ajelisi.

Ajelin viime viikon työmatkaa Decoylla ja sehän olikin yllättävän hauskaa. Luomulla en yleensä ole viitsinyt ajella kun 5 km suuntaansa matkassa ei saa muuta aikaan kuin hirveän vaaterallin ja hien päälle. Decoyllä muuta kuin veteli toppa/sadevaatteet siviilien päälle ja nautti pienestä ulkoilu hetkestä.

Mutta onkos kukaan laittanut pysyvästi valoja Decoy:hyn vielä. Meneehän se noinkin että on irtolamppu kiinni pyörässä ja lataa sen akkua samalla kun pyöränkin mutta kyllähän integroitu etu- ja takavalo olisi suomen olosuhteissa kätevä vaikkei edes työmatkaa ajelisi.
    Mulla on Lupine SL SF jota myös YT nyt myy suoraan. Ei varmaan halvin vaihtoehto mutta toimii. Saksassa hyväksytty maantiekäyttöön niin rajautuu ylhäällä lyhyillä valoilla niin ei edes häikäise vastaantulijoita. Pitkillä pystyy ajamaan metsässä ok, mut toki dropit yms on hankalia kun valo niin alhaalla. Pysyvä ”DRL” moodi kuten autoissa lisää havaittavuutta.
    Ride and Smile!

Tuota harkitsim itsekin mutta toistaiseksi ei ole raaskinut laittaa kahtasataa lamppuun.

No entäs Supernova 521?

https://supernova-lights.com/en/prod...s-25kmh/v521s/

Lähtee reiluun sataseen. Itse taisin ostaa tuolta: https://www.myhobby24.de/de/supernov...rbau-31-8.html

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •