ElectrobikeHelkamaRideGiantCanyonHuntteri
Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Pyöräteline

  1. #1
    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    204

    Pyöräteline

    Tänne voisi kerätä ehdotuksia pyörätelineistä autoon ja nimenomaan sähköpyörille.

    Meinaa olla hankala löytää teline jos autossa ei ole koukkua, moneen sähköpyörään ei pysty alaputkeen lukittavaa telinettä käyttää johtuen putken paksuudesta (integroitu akku) ja taas eturenkaasta lukittavaa vaihtoehtoa ei ole kuin thulella, mutta sekin 20kg max painorajalla.

    Jos koukku löytyisi, valinta olisi tämä.
    https://www.biltema.fi/autoilu---mp/...uun-2000039838

    Myös kuvia olisi kiva nähdä kuinka te pyöriä kuljetatte telineellä.

  2. #2
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    -
    Viestit
    557
    Vaihtoehdot taitaa olla vähissä ja lisää kaivataan.

    Itselläni on käytössä Thule 598 katolle. Siihen menee ainakin Meridan Eone sarjan fillarit kun irrottaa akun.

  3. #3
    Liittynyt
    06/2008
    Viestit
    333
    Mulla on tuota Bilteman vastaava Thulen teline. Ompa jännä että Biltemalla on tuollainen teline valikoimissa, en ole aiemmin tiennyt. Tosin Thulen telineestä maksoin saman verran, joten jos pitäis valita niin ottaisin Thulen todennäköisesti.

    Hankalaksi menee sun ongelma Eikö koukkua vaan voisi asentaa?

  4. #4
    Liittynyt
    11/2017
    Viestit
    106
    Mulla taas on Heck Packin lukitus vetokoukkuun ja siinä "kippi", niin saa takaluukun auki, vaikka pyörät kyydissä. Itse olen telineen tehnyt huonekaluputkesta ja pyörä tulee siihen vain renkaista kiinni, kuin "perinteisessä" pyörätelineessä. Työtähän siinä oli, mutta tuli sellainen, kun halusin.

  5. #5
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    311
    Mulla hatchback mallinen auto ilman koukkua ja siihen takaluukkuun kiinnitettävä. Kantavuus 45kg, mutta jostain kumman syystä pyörän 15kg.
    Hyvin tuossa on ilman akkua 20kg pyörä kulkenut ja ihan ok sai noita kumikiinnikkeitä soviteltua. Ja tuota telinettä ei saa irti ilman kontin avaamista ja pyörä sit lukossa ketjulla tuossa telineessä.
    Huono puoli siis se jos pyörä on kiinni niin, eipä paljon kontista tavaraa otella. Muuten ei teline haittaa kontin availua, jos haluaa punnertaa auki pyöränkin kanssa, mutta helpompi kun ottaa pyörän pois ja antaa telineen olla vaan kontissa kiinni.

    https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...-9103-_-910301
    Haibike Sduro AllMtn 6.0

  6. #6
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    99
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Irocci Katso viesti
    Mulla hatchback mallinen auto ilman koukkua ja siihen takaluukkuun kiinnitettävä. Kantavuus 45kg, mutta jostain kumman syystä pyörän 15kg.
    Hyvin tuossa on ilman akkua 20kg pyörä kulkenut ja ihan ok sai noita kumikiinnikkeitä soviteltua. Ja tuota telinettä ei saa irti ilman kontin avaamista ja pyörä sit lukossa ketjulla tuossa telineessä.
    Huono puoli siis se jos pyörä on kiinni niin, eipä paljon kontista tavaraa otella. Muuten ei teline haittaa kontin availua, jos haluaa punnertaa auki pyöränkin kanssa, mutta helpompi kun ottaa pyörän pois ja antaa telineen olla vaan kontissa kiinni.

    https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...-9103-_-910301
    Kiitos tästä viestistä, tuli todellakin tarpeeseen kun en koukkua omista. Vielä kun tietäisi että onko omaan autooni BMW 225XE -16 tuo 9103 vai 9104 mallinen sopiva. Varmasti pyörä kuin pyörä tuohon menee, ehkä jopa 2 sähkäriä ilman akkuja??
    Mistä muuten ostit ja oliko kallis?

Samanlaisia aiheita

  1. Hyvä pyöräteline?
    By PekkaL in forum Varusteet
    Vastaukset: 19
    Viimeinen viesti: 30.05.2022, 09.43
  2. Pyöräteline ilman koukkua
    By MK79 in forum Varusteet
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 01.07.2018, 17.01
  3. Pyöräteline takaluukkuun
    By Tuutikki in forum Varusteet
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 29.03.2018, 01.13
  4. Pyöräteline sisäkäyttöön
    By popomatic in forum Varusteet
    Vastaukset: 59
    Viimeinen viesti: 20.04.2015, 17.23
  5. Pyöräteline massoille?
    By ahma in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 08.06.2014, 00.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •