ElectrobikeElectrobikeHuntteriVelobeGiant
Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 137

Aihe: Pole Taival

Joo, lienee polen kohdalla syytä varautua noin 6kk toimitukseen eli syksyllä kannattaa ostaa pyörä jonka haluaa ensi kesäksi.
    Vaikka tämä topic ei nyt machinea käsittelekkään niin on sekin todella kiinnostava laite.

Paljon tuolla ennakkotilauksella sai alennusta normihinnasta?

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Villetre Katso viesti
    Just. Prkl että oma tilaus lähti heinäkuussa ,onko siis saapuminen jouluksi?! Kyllähän tuonne sivuille olisi ihan aiheellista laittaa ajankohdaksi muuta kuin 5-6 viikkoa.. Jos jotain oon oppinut,totuuden puhuminen on parasta.
    Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että em. tilaus oli custom color erä, jossa värejä tehtiin vain tarkan tilausmäärän mukaan ja oli tiedossa, että ne ei lähde valmistukseen ennen kuin kampanja loppuu. Enpä usko, että noiden normivärien toimitus paljon tuosta 5-6:sta viikosta heittää.

No itse tilasin mustan Pole Taipaleen huhtikuun alussa ja näillä näkymin se pitäisi saapua syyskuussa (jollei lisäviivästyksistä taas ilmoiteta). Eli se 5-6 viikkoa on aika kaukana todellisuudesta.

Nyt on Pole saapunut ja täytyy sanoa, että pyörä on kyllä todella hyvä vaikka asiakaspalvelu "hieman" tökkiikin. Vielä kun olis taitoa ja uskallusta siihen mihin pyörä pystyy.

Itellä kans pari lenkkiä alla. Sen verran tukevan tuntunen, että uskaltaa vähä riskimmin ajaa

Onvaa tuo takahaarukka niin pirun siron näköinen. Ilmeisesti kuitenkin jämäkkä ja kestävä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Onvaa tuo takahaarukka niin pirun siron näköinen. Ilmeisesti kuitenkin jämäkkä ja kestävä?
    Ei oo muutes siroa nähnytkään, jos siroihin vertaa..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Voi olla myös että olen katsellut liikaa täpäreitä

Onko joku ehtinyt jo sovittaa fat freddietä uuden taipaleen peräpäähän? Mä en ole vielä keksinyt oikein hyvää nastavaihtoehtoa tuohon. Cake Eater (29x2.8) on väitetyllä 67mm nappulaleveydellä turhan tiukka.

Yhtenä vaihtoehtona voisi olla 29x2.6 nobbyjen diy-nastailu. Se ainakin mahtuu meikäläisen L-koon rungossa pyörimään.

Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Kiekot mulla on 35 milliä sisältä leveät kaksysit. Mieluummin menisin noilla, mutta ei se mulletointi uudella takakiekolla mikään mahdoton ajatus ole. Kovin kapea rengas ei houkuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Waltz Katso viesti
    Onko joku ehtinyt jo sovittaa fat freddietä uuden taipaleen peräpäähän?
    Kunhan 12.9 tilattu runkosetti saapuu niin pääsen testaamaan. 1-2vko lupailivat toimitusajaksi, ensimmäinen tulee tänään täyteen.
    Takakiekoksi tilasin tämän. Myös i45 WTB Scraper löytyy hyllystä joten silläkin voi testata, freddyn leveyteen tuo ero ei juuri kyllä vaikuta.

Backuppina 27.5x2.8 Eddy Current voisi sopia hyvin nastoittamiseen?

Siis ei kai fat freddie taipaleen perään mahdu mitenkään? Vai onko tuota muutettu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makimies Katso viesti
    Siis ei kai fat freddie taipaleen perään mahdu mitenkään? Vai onko tuota muutettu
    S- ja M-kokojen takahaarukkaa on muutettu. En toki fat freddiestä silti ole varma.

Onko pepper red taivalta kenelläkään?
    Onko tuo väri tumman punainen vai vaaleampi? googlen kuvahaulla ja polen omilla kuvilla tuo näyttäytyy aika eri värisinä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    Onko pepper red taivalta kenelläkään?
    Onko tuo väri tumman punainen vai vaaleampi? googlen kuvahaulla ja polen omilla kuvilla tuo näyttäytyy aika eri värisinä
    On, tumma(hko)

^ok, onko tässä kuvassa lähellä sitä oikeaa väriä vai vääristääkö tuokin johonkin?

Hyvin lähellä..

Onko logot & tekstit tarroja vai maalia? Hamarin protossa(!) näyttää olevan huonolaatuset tarrat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko logot & tekstit tarroja vai maalia? Hamarin protossa(!) näyttää olevan huonolaatuset tarrat.
    Siirtokuvia, eli vedellä laittavat paikalleen, joskus oli Polen instassa video..

^ihan näin offtopicina, niin kuinkahan monella merkillä nuo on maalia ja kuinka suurella osalla tarroja/siirtokuvia?

Olen jossain määrin pettynyt, näin käsityöläisenä ja kuvataiteen parissa työskentelevänä, jos edes boutique/high end merkeillä(jollaisena poleakin pidän) nuo eivät ole maalattuja.

Minulla on Surlyn pyörä ja ei ne tarrat siinäkään oikein hyvin pysy. Runkolaukku tietysti hinkkaa ja siihen voisi jonkin kelmun laittaa rungon ja laukun väliin, mutta ei ole tullut laitettua. Chainstayn tarrat lähtevät tosin myös pois.

^ihan näin offtopicina, niin kuinkahan monella merkillä nuo on maalia ja kuinka suurella osalla tarroja/siirtokuvia?

Olen jossain määrin pettynyt, näin käsityöläisenä ja kuvataiteen parissa työskentelevänä, jos edes boutique/high end merkeillä(jollaisena poleakin pidän) nuo eivät ole maalattuja.
    Ragley Bluepigissa on ainakin maalattu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    1-2vko lupailivat toimitusajaksi, ensimmäinen tulee tänään täyteen.
    Toinen viikkokin meni, aspa ei vastannut enää sähköpostiin. Pole Bicycle Company

^ Ei kannata jäädä istumaan näytön eteen ja päivittelemään selainta. Odottelen itse vielä vastausta helmikuussa laitettuun sähköpostiin

^Huhtikuussa taisin itse kysyä mitoitusasiaa, mutta ei ole näkynyt vastausta. No pyörät lienevät niin hyviä, että siinä ei asiakaspalvelulla ja kyselyihin vastailulla ole merkitystä.

Toisaalla yksi kommentoi aihetta että pitää ymmärtää että ovat pieni firma isojen joukossa joten aspa ja vastailu saattaa olla ajoittain kankeaa.
    Olen kyllä itse eri mieltä. Pieni firma juuri on se jolla on mahdollisuus hoitaa aspa todella mallikkaasti ja vastata jokaiseen viestiin ja kysymykseen päivittäin. Tämä on niiiiin monella suunnalla noussut esille kun Polesta on tullut puhe, että taitaa olla aika iso ongelma.

^ Varsinkin kun viesteihin vastattiin ennen kaupantekoa joka kerta päivässä. Sitten kaupat tehtiin pyörästä ja rungon kanssa tuli pieni ongelma, niin tuohon ongelmaan liittyvään viestiin en tosiaan ole saanut vastausta. Ehkä pyörät tosiaan ovat niin hyviä, että jos niiden kanssa on ongelmia, niin se on asiakkaan itse keksimä ja siihen ei tarvitse vastata. Ongelma ei ollut iso, siihen löytyi ratkaisu ilman polen henkilökuntaa ja minulla ei ole enää tuota pyörääkään, mutta kyllä silti ihmettelen tuota palvelun tasoa ennen pyörän ostoa ja pyörän oston jälkeen ongelman tullessa.

Ai kyse oli vielä tuollaisesta jälkimarkkinoinnista. Hyhhyh. Onko Polen omistaja- ja työntekijätahot tosiaan niin kiireisiä etteivät lue tältä foorumilta itseään koskevia viestejä?
    Mielestäni se on myös kummallista jos näin on.

Ai kyse oli vielä tuollaisesta jälkimarkkinoinnista. Hyhhyh. Onko Polen omistaja- ja työntekijätahot tosiaan niin kiireisiä etteivät lue tältä foorumilta itseään koskevia viestejä?
    Mielestäni se on myös kummallista jos näin on.
    Taisivat lopettaa ihan aiheesta foruumipostailut, yleensäkään siitä harvemmin seuraa mitään hyvää että alkaa täällä vänkäämään firman edustajana.
    Mutta suorat yhteydenotot pitäisi toki hoitaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Taisivat lopettaa ihan aiheesta foruumipostailut, yleensäkään siitä harvemmin seuraa mitään hyvää että alkaa täällä vänkäämään firman edustajana.
    Mutta suorat yhteydenotot pitäisi toki hoitaa.
    Joo, en tarkoittanutkaan täällä osallistumista keskusteluun vaan että eivätkö tosiaan käy lukemassa mitä heistä kirjoitetaan. Minä ainakin kävisin jos olisin kyseisen firman omistaja tms.

Joo, en tarkoittanutkaan täällä osallistumista keskusteluun vaan että eivätkö tosiaan käy lukemassa mitä heistä kirjoitetaan. Minä ainakin kävisin jos olisin kyseisen firman omistaja tms.
    Todella olisi tarpeen lukea palautetta, sekä suoraa että foorumille kirjoitettua, ja reagoida siihen miten nyt parhaaksi näkee. En toki tiedä ovatko reagoineet, ja jos niin miten, mutta tulokset ei näytä olevan kovin kaksisia.

Samanlaisia aiheita

1. Pole Taiga Fatbike
    By Läskimasa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2137
    Viimeinen viesti: 21.02.2025, 22.26
  2. Pole Evolink
    By kratos in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1278
    Viimeinen viesti: 07.08.2023, 16.33
  3. Pole Machine
    By Paksupolkija in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 169