Alkujaan tämän lähetti
WECLIMITS
Jostakin minulle tuntemattomasta syystä RM SuziQ on speksattu/toimitettu Minion FBF :llä myös taakse. Taitaisi 27.5 koossa ja 3.8-4.0 leveydessä olla FBF :n lisäksi tarjolla talveksi Dillinger tai Van Helga, jos siis tuota haluaisi lähteä säätämään. Olisiko kenelläkään esittää huomiota noiden vaihtoehtojen suhteen?
Oikeastaan ainoa mieleen jäänyt negatiivinen asia viime talven vähäisistä ajoista oli, kun takatuulella meren jäällä pyörä pyrki kääntymään takarengas edelle. Vain edessä oli nastat :-)
Olen tuossa testannut 27.5"/ 3.8" i75mm vanteella FBF ja FBR. Minusta FBF on parempi takana vetopitokin tuntuu olevan ainakin näin sulanmaan aikaan parempi, kuin FBR.llä ja pyörä rullaa paljon paremmin. FBR taas ei itse ohjaa edessä, niin paljoa, kuin FBF ja tuntuisi toimivan muutenkin oikein hyvin edessä, niin kuin FBF.kin lukuun ottamatta pientä itseohjausta. Molemmat pyörii oikeaan suuntaan. FBF on liikaa nappuloita mitkä ottaa maahan samaan aikaan sentakia itse ohjaa. Vois olla parempi, kun leikkais nappuloita pois keski nappuloiden vierestä tai poistas toiseksi ulommaiset rivit kokonaan.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit