Sukellus oli lähellä
Joku jalankulkija on paskonut polun. Etunen sukelsi reikään.
Sukellus oli lähellä
Joku jalankulkija on paskonut polun. Etunen sukelsi reikään.
.....................
Sieltä se OTB tuli. Ei vielä tämän kuvan yhteydessä puhtaasti, mutta viisi minuuttia myöhemminTässä kuvassa oli liikaa vauhtia ja ajauduin mutkan päätteeksi liian reunaan. OTB tuli sitten keskellä polkua patin jälkeisessä montussa. Yhtäkkiä vain eturengas tipahti akselia myöden...
Kevät tulee!
Vielä on lunta reilusti ja järvetkin jäässä...
![]()
Nyt ei vaan pysty :-(
...eiku pystyy sittenkin. Olihan mulla tämmöinenkin :-). Tuli loppukesällä käytyä XXL:ssä koittamassa tätä ja kulki niin keveästi lujaa, että oli pakko ostaa pois...
Tässä ei kylläkään taida olla sähkömoottoria mutta oikein kiva laite niin kauan kuin tietä piisaa. Ja vaihdoin leveämmät 28mm kumit niin kevyt gravelikin onnistuu. Aivan uskomaton ero polkemisen keveydessä kettinkit kevyesti ruosteessa olevaan peruspyörään verrattuna. Ehkä tässä sittenkin on moottori mukana :-O
![]()
https://youtu.be/u5SKQuHsRPQ
Näin siinä sitten käy, olisihan se vähän epistä vetää itse sähköllä mäet ylös, kun kaveri puuskuttaa jossain takana verenmaku suussa.
Rynnäkkövaunut valmiina vyörymään poluille...
Vähän pitää vielä odotella. On sellaiset kerrokset viettävää jääsohjoa, ettei ajaminen oikein luonnistu.![]()
Hieno Comet...eiku Cube
Oon onnistunut duunissa puhuun monelle vanhukselle sähköpyörän ja ovat olleet myös yhtä hymyä... kaikilla on tosin etujousitettu malli kun tietävät että varmaan ei oo metsään asiaa vaikka Kauko eilen sano että kun kesä koittaa niin lähtee Kintulammen polulle
Aamulenkillä lähimaastossa.![]()
Tänä aamuna sai mennä sieltä mistä halusi.![]()
^No sait näköjään vanhan myytyä. Et kuitenkaan saanut niitä Schwalben uusia renkaita? Miten tuo 38t eturatas toimii? Onko sinulla se "kaasukahvanäyttö" vasemmalla vain normi näyttö keskellä ja napit vasemmalla?
Tuli uusilla Allmightyillä , mutta myin eteen päin tarpeettomina.Nuo uudet Schwalbet näyttää melko "vaisuilta", hiukan Jumbo Jimistä karhennetut. Edellisestä jäi nuo Johnny 5 nastoilla ja kesäkelillä ajelen Bud ja Lou paketilla. Terrene renkaiden valmistus ilmeisesti loppunut konkurssin myötä. Näyttö vasemmalla ja toistaiseksi ilman BT-yhteyttä . Mara Pro iskaria ei toistaiseksi saatavilla, tuli "vakio" Maralla. Vanhan pyörän möin lähipiiriin ja sain siitä sovittua juuri huolletun Foxin itselleni ja Mara meni vanhaan pyörääni. Kyllä tuo ratas ihan ok toimii , tuo ratas on kiinteällä spiderilla . Tulossa jo erillinen spider ja pienempi eturatas. Enemmän ihmetyttää tuo 12 lehtinen pakka, mihin tarvii esim 11 tai 51 piikkistä.
Terrene konkassa, oho! Onko mitään lisäinfoa, linkkiä? Kannattaa pitää kiinni näistä mun renkaista sitten.
Kuulin vaan tuollaista kun ihmettelin renkaiden vaihtumista pyörääni. Ja onhan tuo saatavuus ollut olematonta jo pisempään.
Ensimmäistä kertaa kokeilemassa metsässä mönkimistä ilman lunta. Olipa erilaista, mutta hauskaa toki näinkin. Selvästi vain vaikeampaa, mutta tuleepa varmasti kehityttyä tässäkin hommassa ihan noilla lähipoluillakin. Vielä saa odotella jonkin aikaa, että lumi kunnolla lähtee joka paikasta ja polut kuivuvat, mutta kyllä tuolla aurinkoisilla paikoilla jo melko hyvin pääsi menemään.![]()
Espoo 7.4 Aika hyvin pääsi jo, vielä ikäviä jääsohjomuta paikkoja siellä täällä.
![]()
https://youtu.be/dgdXWAXSgP0
Nyt piti fiilistellä ihan videon muodossa. Parhautta!
Missä päin JarskiAi ajelee? Näyttää jotenkin tutuilta maisemat, tosin olen 25 vuotta sitten lähtenyt etelään valumaan..
^ Rovaniemen lähiseudulla
Kirjanmerkit