Eikös tähän voisi järkätä keväämmällä randoneur (riippuu tietysti kuinka kaukaa/läheltä tulee) tyylisen tapahtuman "pyörällä Linnatuuleen".
Eikös tähän voisi järkätä keväämmällä randoneur (riippuu tietysti kuinka kaukaa/läheltä tulee) tyylisen tapahtuman "pyörällä Linnatuuleen".
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Eilen olin hyvin lähellä olemista.
![]()
Eilen meinasin minäkin mennä mutta kun lumisade oli niin sankka ettei muuta nähnyt kuin edellä ajavan perävalot, välillä ei niitäkään. Toivoin kovasti että ko auto ajaisi Helsinkiin eikäesimerkiksi Riihimäelle. Ajoin siis ohi. Olisin käynyt sulat puhdistamassa moskasta.
^^Onko kuvaa otettaessa rikottu mitään lakipykälää?
No rain - no gain.
Ei tietenkään ole rikottu jos virallisesti kysytään ja vastataan.. Kännykän kurotti ratin eteen kartturin paikalla istuva mutta tietenkin tarpeeksi alas ettei kuskin näkökentässäkään ollut myöskään tiellä.
Hmmm.... entäpä ylinopeus? Oliko turvavyöt kiinni? Ym.
Kännykkään puhuminen on rikos, mutta kuvan ottaminen...? Sehän on aivan eri asia ja ottaahan se peltipoliisikin kuvia, eikä se saa sakkoja. Päinvastoin, lähettää sakkoja muille.
Kauheesti offtopiccia!
Ontopic: En.
En tuotanoinniin ole
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
En minäkään. Tällä kertaa edes lähellä.
En, mutta kohta olen Länsimetrossa
En ole. Enkä edes lähimaillakaan. Juuri tarkistin asian.
En ole. Olen tainnut kerran olla sen jälkeen kun topiikan kyllä-avasin
-L.
Samoilla linjoilla kakkostommin kanssa.
Eilen oli todella lähellä että olisin ollut vaan toisin kävi.
-Usot sie jot myö uitiin?
En juuri nyt sattumalta ole
-L.
Enpä ole, mutta ajoin läheltä alitse tänään.
No rain - no gain.
Tunti sitten joo. Erehdyin tilaan vielä Hesen mätön, kun oli nälkä.
Hauskaa että satuit tiedustelemaan asiaa mutta mitä kohteliammin ilmoitan että en juuri nyt ole läsnä kyseisessä paikassa.
Kyllä ihan en ole.
-L.
En mutta olen varsin lähellä! Eli Helsingissä. Mielelläni olisin tosin jossain muualla. Vaikka Pariisissa. Mutta kun ei, istun Helsingissä.
Kirjanmerkit