En ole. Viikonloppuna ajoin mennen tullen sen ohi eli ali.
En ole. Viikonloppuna ajoin mennen tullen sen ohi eli ali.
Canyon Ultimate 4,9 k / GT Grade 21,8 k / Cannondale Quick 3,8 k / Ridley X-Fire 47 k (Myydyt: 44 k)
En minäkään. Mutta tällä viikolla tulen eräänä päivänä ajamaan (autolla tosin) sen ohi! Ja jos hyvä tuuri käy, on just siinä kohdalla kupla ottassa ja täytyy poiketa *usella siellä!![]()
En ole, olen Kuurinniityssä.
En, enkä länsimetrossa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
En, olen Länsimetrossa.
Ajoin juuri alta, vaikka on karsea k*sihätä.
En. Olen kylllä käynyt. En tiedä käynkö enää.
En ole enkä ole aikeissakaan mennä. Perjantaina tosin ajelen offtopiccina Tähtihovin alta.
En mutta Pirkanmaalle juuri saavuin eli alta ajoin.
-L.
En mutta ali ajoin äsken. On se kyllä semmoinen arkkipasktehtuurin riemuvoitto että
-L.
...Sydän tahtoo lentää *Hämeenlinnanväylälle*, nousta *Linna*tuulen selkään
Vaikka *rekkamiehen*sylisi on *vako*samettia ja *varaosa*maailma on *routakuoppaista*asfalttia
Mä en usko mitään ennen kuin näen omilla *lasi*silmillä
-L.
Kyllä se alkoi kiinnostaa kovastikinSulla oli ainakin telkkarissa silloin kaksi silmää? Eli aito yksisilmäisen isoisän päässään pitämä lasisilmä, jolle ei nyt ole toistaiseksi käyttöä? Onko se desinfioitu? Sitähän voi pitää lompakossa kolikkopuolella ja jos vaikka käy niinkuin Kummelin selviytyjille ongella, tai silmä muuten tippuu ja vierii liian syvälle sohvan alle tms., niin lasisilmä on hyvä olla ulottuvilla. Miehekästä on, kun voi heittää näkövamman tapahduttua lasisilmän suoraan silmäkuoppaan "ei tässä mihinkään lääkäriin" *viinipullon korkin avaamisääni*
On topic: en
-L.
En ole.
Mutta mun mielestä topikin seuraava Linnatuulessa poikkeava voisi todistaa käyntinsä kuvalla, nimittäin sellaisella nutscaping-kuvalla. Oletuksena että kävijä on miesoletettu. Sovittu?
Kaar ittelles vaa
Oho, kyllähän siinä tapauksessa lasisilmä on kunniamerkkejä arvokkaampi. Isänmaan puolesta.Isoisä menetti sodassa silmänsä, perin hänen kunniamerkkinsä ja silmät...
Harvemmalla on yli kaksi silmää, joten sillä voi jo rehennelläniitä oli varasilmineen yhteensä 3.
Viittauksin edelliseen, käyttöä voi tulla jos käy usein ongellaSatuin vaan kerran pyytämään, että saanko silmät kun kuolet, siinä vähän aikaa ihmeteltiin että mitä niillä teen. En osannut perustella, eikä niille mitään käyttöä ole tullut.
Tätä en ihmettele ollenkaan.Vaimo ei anna pistään näytillekään, joten ovat rasiassa kaapissa.
Ennen vanhaan luultavasti nuoltiin puhtaaksi.En tiedä miten noita desifioitiin, ite pesin vielä Fairylla.
Mysteerillistä. Pitääköhän sitä ikään kuin likistää sillä tavalla kuin silmää iskiessä..? Vaikea sanoa kun on molemmat silmät vielä tallessa.Vastoin yleistä luuloa, noihan ei ole palloja, vaan enempi niinkuin "melkein puolipalloja".
On topic: en.
-L.
En ole. Eikä ole suunnitelmissa, ei edes ali ajella.
^ Uskomatonta!!En olisi ikinä uskonut että lasisilmä kääntyilee. Tämähän on btw näköjään loistava yleisketju minkä tahansa asian käsittelyyn.
Kunhan muistaa lopuksi mainita on-topic: en ole (tai jos on, olen)
-L.
En. Istun paskalla Klaukkalassa.
^+1 Paitsi että en istu Klaukkalassa *askalla tällä kertaa.
En, mutta sunnuntaiyönä kävin, ja vielä pyörällä!
Tai no, eteisestä vilkaisin sisään ja karkasin äkkiä pois....
Pyöräily on kivaa!
Miks ihmeessä tuolla pitäis ylipäätään käydä?
^Onhan toi aika hyvällä kohtaa jos helsingistä tulee tampereelle yhden pysähdyksen taktiikalla. Toisaalta matka sen verta lyhyt et ajaa kyllä yhtä soittoa, toisaalta toi on aika ikävä väli jos vaikka rupee pissattaa ei oo levähdyspaikkoja, ainoastaan huoltoasemia :/ tai eihän noi nykyisin oikeestaan huoltoasemia vaan mitä lie palveluasemia.
En ole juuri nyt Linnatuulessa.
En minäkään
-L.
Linnatuuli vois tulla tänne, niin sitten ehkä.
Eiku sängyssä odottamassa jos uni tulis.
EDIT: uni tuli lopulta
JackOja muokkasi tätä : 07.01.2019 at 14.11 Syy: tietojen päivitys
En kiitos kysymästä
-L.
Vähältä piti ettei ollut lähellä. Mutta en ole.
Memento mori
Olen kyllä.
Kirjanmerkit