Olen parhaillaan Linnatuulessa.
Olen parhaillaan Linnatuulessa.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
En ole. En ole ollut enkä halua olla sen jälkeen kun istuin siellä märkänä ja hikisenä ja ryytyneenä kyytiä odottamassa pari tuntia toissatalven vajaan parisatasen räntäsadenastagumimaastopyöräafalttitienvarsia jelun jälkeen kun jääty kuoliaaksi melkein siinä ja totesin että nyt riitti perkele kun pimeydestä tuli Nesteen kyltit näkyviin ja kaarsin sinne. Ihan perseestä. Miesten vessa oli niin pieni (ja täynnä asiakkaita) että piti mennä invavessaan vaihtaa siviilit kun rouva pääsi paikalle. Ei ole viihtysä paikka. Ei itte Linnatuuli eikä se invavessa.
En juuri nyt ole kysymyksenalaisessa paikassa.
EDIT: jännä nähdä tulevaisuudessa tuleeko siellä käytyä joskus ja muistaako tämän topicin.
JackOja muokkasi tätä : 15.11.2018 at 15.53
En minäkään.
En ole. Viimeksi ehkä parikymmentä vuotta sitten, vielä ei ole hinku mennä uudestaan.
Haaveena käydä siellä.
Satunnaisesti, mutta en usein.
Kun on päässyt sinne asti, niin vain tunti kotiin.
Ja käänteisti, ei sitä tarvitse tunnin ajon jälkeen taukoa.
Riisseliä käyn joskus tankkaamassa.
Ei aika kulu; me kulumme.
En ole. Jokusen kerran olen ollut ja joka kerta joku on tullut ihmettelemään pyöräilijää ko. paikassa. Luulenpa että jokusen kerran käyn siellä tulevaisuudessakin. Ei ole millään lailla suosikkimesta mutta sopivasti sieltä taitaa olla enää se alle satanen maaliin.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
En ole juuri nyt Linnatuulessa
-L.
No äsken tuli syötyä taas Linnatuulen Subissa. Aloin oikein miettiin ja epäilen pysähtyneeni siellä vähintään kerran kuussa tänä vuonna 🤔
Eilen meinasin olla, mutta arpa päätti toisin.
-Usot sie jot myö uitiin?
En, vaan töissä istun. Työ ei ole Linnatuulessa.![]()
En. Enkä Tähtihovissa. Enkä muullakaan bensiksellä.
En ole, mutta sitä vastoin olen juuri nyt Sokes Hotelli Vantaassa. On tämä kauhea paikka...
En, olen *askalla, mutta en Linnatuulessa.
Keimolassa
Sent from my iPhone using Tapatalk
En valitettavasti. Kiitos kysymästä kuitenkin!
En, kiitos kysymästä, ihan kotosalla
-L.
En minäkään. Kuitenkin, unelma elää ja kerran koittaa päivä ja sinne pääsen. Näin tahdon uskoa..
Yhtään en ole. Kaihoisasti muistelen kyllä.
Memento mori
En ole.
Asian voi ajatella näinkin että Linnatuuli on Janakkalan Firenze. Yhdennäköisyys Ponte Vecchioon on huomattava
![]()
-L.
En, vaikka kyllähän täällä vähän tuulee (kun en saa peltiä kiinni itse) siis kodissani ja onhan se vanha sanonta: kotini...
En suinkaan.
Olen parhaillaan
-L.
^Aika käheetä!!!
Joo! En ole.
Kirjanmerkit