HelkamaVerkkokauppaElectrobikeGasGasCanyonGiant
Sivu 27 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 1086

Aihe: Continental GP 5000

  1. #781
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.410
    Noi kumidorit on kyllä käteviä rengassäilytykseen. ;D

    Tässä kun on käyttänyt 10+ vuotta Contin renkaita, niin jotkut halkeilevat ja jotkut eivät. En ole keksinyt miksi näin on, koska samassa kylmävarastossa niitä pidetään.

  2. #782
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    Goomikolla ei homma hanskassa, itsellä ainakin löytyy 24:sta ja Nallekarkkikaupasta kaikki tilaukset vuosien varrelta.

  3. #783
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    241
    On tää ihme foorumi kun ihmiset tietävät paremmin kuin minä itse mitä sähköpostistani löytyy. Tietävät jopa mistä kaupasta olen kumit tilannut vaikka itsellä ei ole mitään muistikuvaa tilauksesta.
    Pitää vaihtaa salasana heti jos mun sähköpostien lukeminen on noin helppoa.

  4. #784
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^Siis mitä selität sähköpostista? Tiedot löytyy liikkeen "omilta sivuilta". Yksinkertaista!

  5. #785
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    241
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^Siis mitä selität sähköpostista? Tiedot löytyy liikkeen "omilta sivuilta". Yksinkertaista!
    Kerrotko vielä mistä liikkeestä ostin renkaat niin voin sitten katsoa liikkeen ”omilta sivuilta” tiedot.

  6. #786
    Mitä firmoja normaalisti käyttää. Kirjautuu sivuille ja katsoo ostoista, mistä ostanut. Pari minuuttia menee aikaa.

  7. #787
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^^Kaipa itse tiedät mistä olet ostanut? Jos et niin kysy vaikka äidiltäsi! Kaiketi muistat edes mistä liikkeistä olet ostanut yleensä niin ei ole suurikaan vaiva käydä ne läpi?

  8. #788
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.525
    Antakaas ny olla.

    En minäkään enää muista mistä ostin erään tuotteen (5v sitten). Löytyy kyllä itse ottamani kuva tuotteesta kun sain sen käsiini mutta siinä kaikki. Ei kuittia, ei tilausvahvistusta jne mistään meilistä. Kaikki lähteet/webbikaupat, joista sen olen mahdollisesti tilannut, on koluttu läpi, ei mitään jälkeä. Muthei, mä selviän!

    EDIT: ja nyt kun otin asian puheeksi, niin tilaus löytyi. Johtuikin siitä, että ostin tuotteen toisilla tunnuksilla kuin normaalisti.

  9. #789
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^Aina löytyy kun tosissaan yrittää. Tarkistin ajamattomat 25millin viistonniset toisilla kiekoilla kun saitte huolestumaan ja syvä helpotuksen huokaus kun aivan kunnossa.

  10. #790
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    241
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^^Kaipa itse tiedät mistä olet ostanut? Jos et niin kysy vaikka äidiltäsi! Kaiketi muistat edes mistä liikkeistä olet ostanut yleensä niin ei ole suurikaan vaiva käydä ne läpi?
    Siitähän tässä on kohta pari sivua väännetty että en muista mutta eräät vaan vääntää että tieto löytyy sähköpostista tai liikkeen sivuilta. Kysyn äidiltä kun käyn seuraavan kerran viemässä kukkia tai kynttilän haudalle.

  11. #791
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.410
    Minusta tuo sähköpostista tarkistaminen on hyvinkin kätevää. Kaikki vuosien varrella tehdyt nettikauppatilausvahvistukset eri kaupoista ovat siellä ja sähköpostin haku löytää hetkessä ostokaupan, ostopäivämäärän ja tuotteen tarkan tyypin.

    Bicyclerollingresistancen vanha artikkeli, jossa verrataan uuden ja käytetyn renkaan vierintävastusta, näyttää myös aika halkeilleen vanhan renkaan.
    https://www.bicyclerollingresistance...orn-gp4000s-ii

  12. #792
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^Kyllä mielestäni liikkeiden tiedot riittää, itse 3-5 puotia suht aktiivisesti käyttänyt ja Bike24 näyttää kahden vuoden ja Nallekarkkikauppa yli neljältä vuodelta... Harvoin mikään osa kauempaa edes käytössä säily.

  13. #793
    Hienoa keskustelua herrat! Voisiko kuitenkin ajatella että keskustelisi renkaista eikä vänkäisi sivukaupalla siitä löytyykö tilauksia sähköpostista?

  14. #794
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^Jos jo 27 sivua niin renkaistakin jotain! Tuo hieman vaihtelua ja luulisi että tuossa sivumäärässä kyllä löytynee kaikki mahdollinen renkaasta...

  15. #795
    Liittynyt
    09/2020
    Viestit
    241
    Uudet Grand Prix 5000 S TR 30mm renkaat on nyt ollut jonkin aikaa käytössä. Eroa edelliseen malliin en ole huomannut paitsi että takarengas hieman vuotaa mutta toivottavasti litku tukkiin pienen vuodon. Rengas ei noussut vanteelle pienellä Makitan kompuralla kuten edellinen rengas teki. Joutui käymään huoltsikalla täyttämässä renkaat. Nyt mennään uudella ajatuksella näiden Continental renkaiden kanssa ja hyväksytään että kyseessä on yhden kesän renkaat. Lähdetään uuteen kesään aina uusilla renkailla niin ongelmaa ei ole.

  16. #796
    25mm ja 32mm versiot 5000S TR kumeista asenneltu. Jokainen asentui todella helposti ja normi tornipumpulla (25mm meni i18 levykiekolle ja 32mm meni i25 kiekoille). Kiekot myös mallia "helppo tubeless" eli eivät vaadi teippausta.

    32mm versiolla jonkun verran ajettu ja saattaa se hieman olla nopeampi kuin GP5000TL.

  17. #797
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    18.256
    ^^Yleensä "kisarenkaat" on kauden käytössä ihan ok, ei ole tarkotettukaan usean vuoden käyttöön. Renkaat kuitenkin halpaa kamaa kilometreihin nähden.

  18. #798
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^^Yleensä "kisarenkaat" on kauden käytössä ihan ok, ei ole tarkotettukaan usean vuoden käyttöön. Renkaat kuitenkin halpaa kamaa kilometreihin nähden.
    Kyllä ne kuule saisi talven säilytyksen kestää. Yksi rengas ei kuteinkaan kestä koko kesän ajoja millään.

  19. #799
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^^Yleensä "kisarenkaat" on kauden käytössä ihan ok, ei ole tarkotettukaan usean vuoden käyttöön. Renkaat kuitenkin halpaa kamaa kilometreihin nähden.
    Hinnasta voi olla montaa mieltä. Mulla ainakin pyörän maantiekumit maksaa saman tai enemmän per km kuin auton 18” rengassarjat.
    En ole missään vielä kuullut että autoilijat sanoo renkaiden olevan halpaa kamaa, enkä sano itsekään..

  20. #800
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135
    Niin ei se 140e parilta ole ainakaan itselleni kauhean edullinen hinta.

  21. #801
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    602
    Jep. Ja kun se 70€ rengas voi olla entinen jo ekan lenkin jälkeen kun tarpeeksi kovaa pamautta routakuoppaan.

  22. #802
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti duris Katso viesti
    Jep. Ja kun se 70€ rengas voi olla entinen jo ekan lenkin jälkeen kun tarpeeksi kovaa pamautta routakuoppaan.
    Tässä juuri frendin kanssa mietitään korjausta. Hänelle kävi juuri noin hyrylässä.

    TipTopilahan voi paikata pistoreiän onnistuneesti sisäpuolelta, mutta entä pieni repeämä? Jollain venyvällä siimalla voisi ehkä onnistua repeämän ompelu.

  23. #803
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    602
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tässä juuri frendin kanssa mietitään korjausta. Hänelle kävi juuri noin hyrylässä.

    TipTopilahan voi paikata pistoreiän onnistuneesti sisäpuolelta, mutta entä pieni repeämä? Jollain venyvällä siimalla voisi ehkä onnistua repeämän ompelu.
    Kerro ihmeessä jos tuohon joku luotettava tapa löytyy joka kestäisi tubeless -käytön. Ite korjannut myös tip topilla mutta sen jälkeen olleet vaan käytössä varakiekoilla sisurien kanssa.

  24. #804
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    459
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jakkok Katso viesti
    Millään en löytänyt kauppaa josta nuo renkaat tilasin, mutta laitoin kuitenkin kysymystä suoraan valmistajalle...
    Vielä ei ole mitään kuulunut. Mainitsin myös että vaikuttaa etten ole lajissa ainoa jolla renkaat halkeilee.

    Pitää tänne sitten ilmineerata mitä vastaavat.

    Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
    Valmistajalta ei ole kuulunut mitään. Tämän ketjun innoittamana jaksoin etsiä liikkeen, josta renkaat viime vuonna tilasin.

    Pyysivät kuvia ja palauttavat rahat kaikista renkaista. Tulee jatkossakin tilattua Bike24:sta

    Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla

  25. #805
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti duris Katso viesti
    Kerro ihmeessä jos tuohon joku luotettava tapa löytyy joka kestäisi tubeless -käytön. Ite korjannut myös tip topilla mutta sen jälkeen olleet vaan käytössä varakiekoilla sisurien kanssa.
    Minä olen kyllä ainakin gravell renkaita korjannut onnistuneesti tiptopeilla ja ajanutkin paljon tubeleksena tuon jälkeen. Mutta noissa ei tietysti ole ollut kudosvaurioita, joka kyllä vaatii jotain ompelua.

  26. #806
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.525
    How To Repair A Cut In A Tyre | MTB Maintenance - YouTube

    Tää ei taida toimia tubeleksena?

    EDIT: eiku, tässähän tehdäänkin tubelessia...

  27. #807
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    How To Repair A Cut In A Tyre | MTB Maintenance - YouTube

    Tää ei taida toimia tubeleksena?

    EDIT: eiku, tässähän tehdäänkin tubelessia...
    Niin tuossahan se juuri neuvoo ompelemaan rengast. Mitä lankaa tuo on? Maantierenkaaseen se tiptop paikka on takuulla toimivin, jos vaan saa ommeltua ensin repeämän.

  28. #808
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    602
    Kyllähän tuollaisen reiän varsinkin GG tai MTB kumista helposti paikkaa TipTopilla. Mutta jos maantiekumista repeää kylki niin ei taida kestää maantiepaineta paikan liimaus pelkästään

  29. #809
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    14.135

  30. #810
    Olen myös lukenut jonkun käyttäneen sulamatonta tikkilankaa renkaan kyljen korjaamiseen. Toimi kuulemma ihan hyvin, tosin minulla ei ole mitään tietoa tuollaisen langan saatavuudesta tai hinnasta.

Samanlaisia aiheita

  1. Continental Gatorskin
    By kmw in forum Renkaat
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.09.2018, 14.55
  2. Continental Mud King
    By MK79 in forum Renkaat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 19.05.2018, 11.42
  3. Merida cyclocross 5000
    By Seniori in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 01.12.2017, 21.13
  4. Continental Racesport litkutus?
    By T.K. in forum Renkaat
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 07.06.2017, 20.22
  5. Continental X-King
    By Mikko Kivi in forum Renkaat
    Vastaukset: 184
    Viimeinen viesti: 28.03.2015, 16.01

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •