Voiko E-tubella päivittää versiosta 4.7.1 versioon 4.8.0 vai meneekö nyt suoraan 4.9.0 versioon? Tuota uusinta ei ilmeisesti kannata päivittää jos aikoo käyttää joskus ST Unlockeriaja vaihtaa aluetta?
Voiko E-tubella päivittää versiosta 4.7.1 versioon 4.8.0 vai meneekö nyt suoraan 4.9.0 versioon? Tuota uusinta ei ilmeisesti kannata päivittää jos aikoo käyttää joskus ST Unlockeriaja vaihtaa aluetta?
Taitaa päivittää uusimpaan![]()
Vaihtaa STUnlockerilla ensin alueen ja päivittää sitten...
---
Proud member of Wannabe Cycling Club Finland & Self-made Therapist of Cycling Science and Faith
Kalliiksi ja hankalaksi on mennyt leikki. Samaa rataa kuin autopuolellakin. Ostajan markkinat enää muisto vain..
Itse noudatan vanhaa sääntöä: jos se ei ole rikki, niin älä korjaa sitä.
Mulla on pyörässä sama softaversio kuin ostettaessa. Olen kyllä katsonut Shimano versiotiedotteista, mitä uusia ominaisuuksia olisi tarjolla. Tähän mennessä vuoden sisällä ei ole tullut mitään sellaista, että kannattaisi päivittää.
Edellä olevia viestejä lukiessa on tullut olo, että olen monelta päivityksen aiheuttamalta harmilta säästynyt.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
^Joo, vähän sama juttu. Mulla taitaa olla 4.7.2, siinä tuli avustuksen osalta parannus siihen, että vedon loppuessa se tapahtuu hieman smuutimmin.
---
Proud member of Wannabe Cycling Club Finland & Self-made Therapist of Cycling Science and Faith
Kirjanmerkit