Sivu 40 / 40 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 38 39 40
Näyttää tulokset 1.171 - 1.175 / 1175

Aihe: Canyon Spectral:ON

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Larppa73 Katso viesti
    Pitääkin testata oma usb portti.. Ai niin eihän mulla ole varmaan mitään johtoa mikä sopis tohon pienempää uuteen usbiin. Oliko näin että kun valot asetus päällä niin
    Siihen pitäisi tulla virta?
    Näin olen ymmärtänyt. Huomasin myös ST unlocker:sta, että toi käyttää 1,4W tehoa koko ajan, kun laittaa valon päälle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Toimiiko muilla tuo Spectralin USB portti? Mulla ei anna virtaa millekkään laitteille, usb testeri myös pysyi pimeänä. Seurasin johtoja, niin ilmeisesti valolittimiin kytketty moottorin päässä. Valot päällä valikosta yleismittarilla tarkistin, että napoihin tulee jännite (13,5V). USB liittimen palikka on epoxilla täytetty mystery box, johon johdot tulee, eli sitä ei oikein pääse diagnisoimaan. Olisin voinu johdon tarkistaa mittarilla ilman tota epoxi täytettä.

Laitoin jo canyonille kyssäriä.
    Omassa usb-portti toimii kun valo on laitettu päälle näytöstä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hakpas Katso viesti
    Ketjuista saa olla mitä mieltä vain, itse suosittelen tuohon Shimano XT HG701 ketjua hyvän hintalaatusuhteen takia. https://www.bike-discount.de/en/buy/...ck-link-650370
    Jaa, noissa ketjuissa olikin hinta pompannu, ennen sai alle 30€.
    Verkkokauppa.com tarjoaa tuota ketjua karvan alle kolmenkympin, tosin saatavilla tuo on vasta viikolla 16. Yllättävän kilpailukykyiset hinnat ajoittain ainakin Shimanon osien kanssa.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/search?query=CN-hg701

Huoh, olipa Canyon aspasta aivokuollu vastaus.

"Kiitos viestistäsi,

Saat USB-portin aktivoitua seuraavasti. Kytke sähköjärjestelmä päälle. Paina ohjausyksikön painikettta 3 sekuntia ja valitse valikosta kohta "light". Varmista, että se on asennossa "on". Tämän jälkeen USB-pistoke on käytettävissä"

Vaikka tiedustelussani sanoin nimenomaan, että olen kokeillut valot päällä ja pois.

Ei vieläkään vastausta Canyonilta. Lisäksi tänää pyörä heitti E01020 vikakoodia kesken lenkin. Koodi poistui itsekseen muutaman tunnin päästä. Kosteus?

Koodi viittaisi johonkin sensorivikaan e-tuben mukaan, mutta ei kerro mikä sensori. Netistä kauhutarinoita että kyseinen vika on johtanu moottorivaihtoihin. Luotto aika nolla tällähetkellä.

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 04.03.2018, 15.45
  2. Canyon Spectral al vs. cf
    By titu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 28.02.2018, 13.40
  3. Canyon Grand Canyon AL 3.9 vs 5.9 erot? +Ehdotuksia 750€
    By Lewanderi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 2
    Viimeinen viesti: 07.06.2016, 17.36
  4. Canyon.com