PirkanPyöräilyElectrobikeVelobeGiant
Sivu 3 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 211

Aihe: Polar Flow

Tökkiikö kellään Flow:n puhelinäppi? Android käytössä. Mulla jumittelee säännöllisesti, esim. aktiivisuutta en pysty tarkastelemaan kk-tasolla, yhden kk:n näyttää mutta jos koitan pyyhkäistä edeltävään kuukauteen, niin sovellus menee jumiin ja kaatuu.

Että onko sovelluksen jumitusta vaiko puhelimen.

Toimii normaalisti. Myös esim tuo, että menin aktiivisuustietoihin, valitsin kk näkymän ja selasin pyyhkäisemällä kuukausia taakse.

Ja android siis täälläkin. Galaxy a52.

Hyvin toimii.

Kiitokset, eli puhelimessa joku juttu. Pitää laittaa asennus uusiksi.

Ompussa ainakin on minulla auttanut noihin satunnaisiin jumituksiin ihan vaan appiin sammutus ja uudelleen käynnistys. Totaaliseen uudelleen asennukseen olen joutunut vain kerran ja se tapahtui kun yritin saada Jeesuksen aikaisen V650 synkkaamaan.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Föhn Katso viesti
    Ompussa ainakin on minulla auttanut noihin satunnaisiin jumituksiin ihan vaan appiin sammutus ja uudelleen käynnistys. Totaaliseen uudelleen asennukseen olen joutunut vain kerran ja se tapahtui kun yritin saada Jeesuksen aikaisen V650 synkkaamaan.
    Todennäköisesti tuossa olisi riittänyt pelkkä Bonjourin poistaminen ja uudelleenasentaminen. Oppinut tuon täältä ja elän yhä edelleen Made by Jesus mittarin kanssa.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Todennäköisesti joo. En tosin muista miten sen loppujenlopuksi tein mutta eipä koko laitos enää toimitakaan mittarinvirkaa. Tyhjänpanttina viruu laatikossa.

Mulla ei auttanut Flow:n uudelleenasennus. Eli luurissa lienee joku bugi. Tulee uudelleenasennushommia...

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Ihan varmuuden vuoksi, kai puhelimessa on sijainti päällä. Flow vaatii sitä.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

On sijainti päällä ja Flow saa käyttää sijaintia, kun sovellus on käytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Mulla ei auttanut Flow:n uudelleenasennus. Eli luurissa lienee joku bugi. Tulee uudelleenasennushommia...
    Tyhjäsin luurista välimuistin niin taas alkoi Flow pelittämään. Nyt pystyy taas selaamaan aktiivisuutta kuukausittain eikä mikään muukaan taas jumita.

Harmi kun siellä ei ole sairastelulle omaa merkintää. Nyt olisi hyvä syy kuuden päivän merkinnälle.

Harjoituksen RPE-tietoon voi laittaa sairas merkin. Mutta kaipaisin kanssa sairas, tai pois pelistä merkintää Flown kalenteriin. Siten että sen voisi lukea kertyneen harjoituskuormituksen kanssa samasta trendistä. Ylirasituksen aiheuttamat ylimääräiset harjoitustauot ja sairastelut näkisi historiatiedoista selkeästi. Ja taas voisi oppia joitan uutta

Minä olen nyt viime vuodet käyttänyt baletti-merkintää sairasteluihin. On ihan kätevä katsoa että montako baletti-treeniä vuodessa oli ja mihin vuodenaikoihin.

Mutta oikeasti erikoista että sairastelu puuttuu, käsittääkseni terveenä pysyminen on tärkeä juttu urheilijalle. Ja luulisi että olisi kiinnostava seurata että kuinka mahdolliset sairastelut korreloi esim kisakauden tai treenimäärien kanssa.

Ärsyttää. Aloin ihmettelemään, kun Polar flow verkkopalvelussakaan ei näy enää "palautumisen tila" tietoja. Aikanaan ne näkyi v800 laitteessa ja sittemmin kun mulla on ollut Grit x niin vain Polar flow verkkopalvelussa. Appissa ei näy.
    Kun otin yhteyttä aspaan chatin kautta sain tietää, että se ei näy flow verkkopalvelussa minulla enää, koska profiilissani ei ole enää rekisteröitynä v800 laitettani. Siivosin ylimääräisiä ei käytössäni olevia laitteita profiileista pois kuukauden päivät sitten ja en tajunnut, että sen profiilin poistaminen poistaa myös ominaisuuksia flow-palvelusta. Koska laitetta ei ole fyysisesti enää minulla tallessa, niin en pysty liittämään sitä enää uudelleen. Sanoinko jo, että ärsyttää.

Joo mullaki harmitti aikoinaan ku m430:sta vaihdoin vantageen. Ku oli tottunu kattomaan flow:sta sen palautumisen. Ei tainu olla julkasussa viel vantagessa sitä nightly rechargea.
    Se häviää sieltä flow:Sta jos kellossa itessä on joku palautumisen seuranta

Näkeekö muuten Polar Flowsta jälkikäteen mitä sykeanturia oli käytetty treenissä? Se että onko kello vai sykevyö ollut käytössä siis kiinnostaa.

En ainakaan äkkiseltään nähnyt mobiiliäpista tai mobiiliversion nettisivuilta mitään viitteitä että Polarin H10 sykevyö on ollut treenissä käytössä. Samalla lailma Vantage M lukee laitteena kaikissa treeneissä.

Minä katselin harjoituksen tietoja exportattuna TCX ja FIT eikä ainakaan heti hypännyt silmään tunnistetta sensorille.
    Ehkä se oli niin että vaan ANT-laitteista tallennettiin jotain id:tä joskus.

edit.
    https://www.dcrainmaker.com/analyzer -sivuilla tuohon Reiskan analysaattoriin liittyen tuli tuommoinen tekstinpätkä joka ehkä selittää asian (tietoa ei ole tallessa):
    Note that non-ANT+ devices cannot be saved, since other platforms don’t actually save the ANT+ ID in the file like a Garmin .FIT file does. Meaning, Polar, Apple, and so on devices don’t have any mechanism of saving that data within their file types. Whereas Garmin and Wahoo devices do save the ANT+ ID’s within them.

Ehkä se sykevyön käyttö saattaisi silti olla pääteltävissä jostain muusta arvosta, optinenhan ei ei tallenna kaikkia samoja kuin vyö?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Jännä että nuo Polarin unihommat tarvitsee aina sen 5pv pohjalle että voivat sanoa mitään, myös tässä kehittyneemmässä versiossa.
    Kotona on Withingsin unianturi patjan alla joka pystyy arvioimaan unta heti ekasta yöstä alkaen.

"Jännä että nuo Polarin unihommat tarvitsee aina sen 5pv pohjalle että.."
    Sama Ouran kanssa, oliko nyt 3-5 päivää.

"Withingsin unianturi patjan alla joka pystyy arvioimaan unta heti ekasta yöstä alkaen".
    Nämä kaikki härpäkkeet nyt mainosmiesten lupausten perusteella on pystyvinään samaan kuin labratasoiset piuhavehkeet. Uskoo ken haluaa.

"..ensimmäistä kertaa laboratoriotarkkoja tuloksia.." Patjan alle laitettu anturi Miksi labroissa käytetään jotain naurettavia piuhoja?
    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...zer-unisensori

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Jännä että nuo Polarin unihommat tarvitsee aina sen 5pv pohjalle että voivat sanoa mitään, myös tässä kehittyneemmässä versiossa.
    Kotona on Withingsin unianturi patjan alla joka pystyy arvioimaan unta heti ekasta yöstä alkaen.
    Niin kuinkahan valideja tuloksia ne ekan yön tulokset on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Kohtuullisen tarkkoja tietyiltä osin: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8314651/

Toki osittain eri asioita kuin Polar mittailevat mutta kuitenkin testatusti ja kuluttajakäyttöön riittävällä tasolla. Onhan osa arvioinut unta yöpöydällä olevalla puhelimella ja toisaalta en usko että monikaan pystyy nukkumaan hyvin ekg-piuhojen kanssa. En ainakaan itse nukkunut sillä kevytversiollakaan jota käytetään uniapnea-testeissä.

Pointti kuitenkin oli että jos minulla on niitä baseline-mittauksia jo parin vuoden ajalta jaksottain niin miksi se mittaus Polarilla alkaa joka kerta nollasta.?

Mietin samaa. Esim syketaso. Tällä palstalla jollakulla leposyke on matala 30, toisella päälle 50. Molemmat täysin terveitä kavereita. Sit kun kellottaa sykkeeksi 47, niin onko se erinomainen vai surkea?

Eihän tota tiedä ilman henkilökohtaista historiaa.

Kyl toi sleepwise on ainakin alkuun snadisti kujan puolella. Mittaustuloksia onkin tältä viikolta ja viime yö kellotti erinomaisen 9.8/10. Se vaan, että viime yö oli p.skin pitkään aikaan, valvoin tuntemattomasta syystä klo 01-04 ja nousin 6.45. Syketaso mulla kyllä pysyi kohtuulähellä parhaimpia tasoja, olisko 4 yksikköä korkeampi parhaasta. Ehkä se tuon jotenkin uneksi tulkitsi. Mutta olo on ollut nuutunut koko päivän.

Mutta annetaan aikaa sopeutua.

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Kohtuullisen tarkkoja tietyiltä osin: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8314651/

Toki osittain eri asioita kuin Polar mittailevat mutta kuitenkin testatusti ja kuluttajakäyttöön riittävällä tasolla. Onhan osa arvioinut unta yöpöydällä olevalla puhelimella ja toisaalta en usko että monikaan pystyy nukkumaan hyvin ekg-piuhojen kanssa. En ainakaan itse nukkunut sillä kevytversiollakaan jota käytetään uniapnea-testeissä.

Pointti kuitenkin oli että jos minulla on niitä baseline-mittauksia jo parin vuoden ajalta jaksottain niin miksi se mittaus Polarilla alkaa joka kerta nollasta.?
    Kysy Polarilta? Miksi sä muuten kiusaat itteäs jatkuvasti näillä Polarin vehkeillä, kun ne on vuodesta toiseen ihan perseestä ja paskoja?

Kysy Polarilta? Miksi sä muuten kiusaat itteäs jatkuvasti näillä Polarin vehkeillä, kun ne on vuodesta toiseen ihan perseestä ja paskoja?
    Voisi kysyäkin.
    Vuodesta -99 olen antanut aina välillä Polarille mahdollisuuden koska entinen ”naapurifirma” ja kotimainen vaihtoehto (tällä hetkellä ainoa).

Toisaalta laitteiden toiminta pitää kertoa niin kuin ne on, ihan täydellistä laitetta ei ole kenelläkään.

Samanlaisia tuloksia sain Ouralla. Ja kumpikaan ei kykene edes erottamaan milloin nukun tai makaan valveilla. Kuinkahan ne osaa erottaa eri unilajeja prosenttien tarkkuudella?
    Nämähän mittaa sykettä, ei aivosähkökäyriä tietääkseni.

Mistä tuo sleepwisen löytää, ei mulla ole flow'n valikossa vaikka päivitin applikaation. Kellokin Grit X, joka pitäisi olla kelpo.

Samanlaisia aiheita

1. Tacx Flow Smart-kokemuksia
    By Ishtor in forum Varusteet
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 24.08.2018, 22.25
  2. Vastaukset: 9
    Viimeinen viesti: 04.11.2017, 11.16
  3. Polar OH1
    By JumboJim in forum Varusteet
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 20.09.2017, 19.07
  4. Flow-trailit Suomessa?