Sivu 26 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 751 - 780 / 808

Aihe: Polar Vantage

Kaupassa kun noita käpistelin, niin silikoninen joustaa huomattavasti enemmän ja tuntuu varmaan siten ranteessa paremmalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti metusala Katso viesti
    TPE (=thermoplastic elastomer) ja silikooni on suht samankaltaiset materiaalit. Vantage M:n musta TPE ranneke on käytössä mukava eikä sitä voi jäykäksi sanoa.
    Niijoo tarkotin tietenki että se ei jousta samanlailla. Teoreettisesti luulis että joustavampi ois mukavempi pitää tiukalla rannemittausta varten. Käytännöstä en tiä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Taidan vaihtaa ton V:n M:ään. Näyttäs olevan vähä sirompi solki ja enemmän tuuletusreikiä. Jos vaikka ei tulis ihottumaa niin herkästi. Alkaa menemään järki ton kans
    Meinasin jo vastata tähän jotain hassua, mutta sitten huomasin että V:ssä ei olekaan niin helppo rannekkeen kiinnitys kuin M:ssä. (minulla on M)

Minulla V:n ranneke teki ihottumaa ranteeseen, kun mittari oli yhtä mittaa useamman viikon mittaus kireydellä. Rannekkeen alunen ei ilmeisesti päässyt tuolloin puhdistumaan kunnolla peseytymisen yhteydessä.

^Mä kyl hinkkasin sitä joka päivä puhtaaksi. Se on ilmeisesti soljessa oleva nikkeli joka ärsyttää. Polarin mukaan sitä hieman on. Mutta toisaalta se kellon alunen ei aiheuta mitään ja siinäki pitäs olla

Mites nuo tarvikerannekkeet mitä löytyy maailmalta, niitäkin näyttäisi olevan jonkun verran tarjolla?
    Eräässä mallissa oli näinkin hyvä mainoslause: Allows easy access to all buttons, controls and ports without removing the skin.

Saisko pelkän soljen vaihdettua? Eiköhän se ole perus jousitapilla kiinni?

Tai olisiko siinä titaanimalissa, myös titaaninen solki?

Niinno kerkesin jo V:n pistää kiertoon. Käyn hakemassa M:n tilalle
    Eipä kyl hokannu kysyä tuosta titaanista

Väritön kynsilakka on hyvä keksintö. Olen lakannut silmälasi sankojen sisäpintoja yms kun ovat iho-oireita aiheuttaneet.

^Ahaa. Toi oli hyvä vinkki. Pitää testata jos tuo M:ki aiheuttaa oireita.

Onko jossain luetteloa, mitkä urheilulajit löytyvät Vantage M:stä ja V:stä?

Noita näytön suojalaseja löytyy muute ebaysta halvalla jos jaksaa ootella.

Hokasin tos että mullahan on kalvo vielä paikallaan tuossa anturien päällä. Hyvin se latas ja luki sykkeet sen läpi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pudeman Katso viesti
    Eivät ole lisänneet esim. kamppailulajeja lajikirjoon. Ajattelin, että olisi jo viidessä vuodessa tullut lisää. Nyt noita lajeja näyttää olevan 124 kpl (mainoksissa yli 130 kpl). Samat kuin V800:ssa.

Kamppailulajeissa aika mahdoton pitää sitä kelloa kädessä tai riippuen lajista edes taskussa.

Onhan siellä listassa nyrkkeily, kuntokamppailulajit, judo ja potkunyrkkeily? Kihap nimensä perusteella varmaan kaipailee korealaisia lajeja.

On mulla ollut vastustajan hyväksynnällä kello mukana nyrkkeilyssä. Jää sopivasti hanskan alle eli ei sinänsä vaaraa vastustajalle tai kellolle.
    Ei tuosta kyllä mitään lajinomaista dataa saa irti. Sykkeet lähinnä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Varsinaisesti mikä merkitys noilla lajeilla on Polarissa? Muistaakseni Suunnossa saa samat näytöt ja toiminnallisuudet, on lajiksi valittu mikä tahansa. Esimerkiksi pyöräilyyn voi lisätä foot podin ja maratoniin bike podin, jos siltä tuntuu. Ainoa missä lajit sitten näkyvät, on sovelluksessa jossa se vain ryhmittelee mittaukset sen mukaan mikä on laji. Olen joskus käyttänyt jotain geneeristä kun sopivaa ei löytynyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Kamppailulajeissa aika mahdoton pitää sitä kelloa kädessä tai riippuen lajista edes taskussa.
    Olen kyllä pitänyt kädessä lähes joka kerta, kun olen taekwondoa harrastanut tuon V800:n kanssa. Hiukan tuppaa välillä piippailemaan, kun luulee, että vaihdan tilaa tai jotain muuta vastaavaa. Ihan vain periaatteesta olisi kiva olla muutakin kuin Kuntokamppailu. Ja ikääkin sen verran yli 70, että mielelläni tarkkailen, missä pulssi menee. Enimmäkseen toki vedän treenejä, mutta kyllä niissäkin pulssi ihan kivasti nousee ja käy välillä kovissa lukemissa. Ottelussa ei voisi käyttää, mutta sitäpä ei pystyisi muutenkaan tekemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Make77 Katso viesti
    On mulla ollut vastustajan hyväksynnällä kello mukana nyrkkeilyssä. Jää sopivasti hanskan alle eli ei sinänsä vaaraa vastustajalle tai kellolle.
    Ei tuosta kyllä mitään lajinomaista dataa saa irti. Sykkeet lähinnä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Itsekin harrastan nyrkkeilyä ja ei kyllä mahtuisi kello käsisiteen ja hanskan väliin. Luulisi sattuvan, jos toinen lyö kelloon?

Kyllähän sykkeet voi aina ottaa ylös oli lajiprofiili mikä tahansa 👍 pitäis olla vaihtoehtona, että voi myös itse nimetä lajin, jos ei halua vaikka muu sisäliikunnalla kerätä esim. omasta kamppailulajista tiedot talteen.

Ja kyllähän sieltä ainakin kuntonyrkkeily löytyy. Jos ei itsetunto kestä träkätä karatea kuntonyrkkeilynä, niin musta vyö on liian kireällä.

Ei ole musta vyö kireällä. Hiukan harmittaa, että joutuu laittamaan "mitä sattuu" -lajeja tärkeän lajini kohdalle. Sellainen oma niemeäminen olisi ihan hyvä lisä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kihap Katso viesti
    Ei ole musta vyö kireällä. Hiukan harmittaa, että joutuu laittamaan "mitä sattuu" -lajeja tärkeän lajini kohdalle. Sellainen oma niemeäminen olisi ihan hyvä lisä.
    No totta puhut ja ihme ettei sellaista ole.

Kyllä tuo M taitaa olla soppelimpi kapistus hiihtoon ku V. Ei oo ollu toistaseksi mitään ongelmaa. Sykkeet lukee ranteesta moitteitta eikä hiero ihoa rikki.
    V painaa sen verran enemmän ja se solki on sen mallinen että pääsee raapimaan ku rannetta ku paljon paljon liikuttaa.
    Ja kaikenlisäksi se ihottumaki

Mä kirjaan sairastelut balettina.

Olikos tässä M:ssä jotain GPS ongelmaa? 20min uupuu harjotuksesta. Hyppää vaan toiseen paikkaan eikä oo tallentanu mitään siltä väliltä.
    Automaattinen keskeytys mulla päällä ku gps nopeus tippuu.
    Vai onko mulla hanska jotenki painannu keskeytyksen päälle

Onkohan sulla uusin päivitys kellossa? Toiseksi uusimman päivityksen jälkeen autostoppi ja autokierros ei ilmeisesti joillain pelannut yhtään..

Päivitty viimeks noin viikko sitte
    4.1.1

Samanlaisia aiheita

1. Polar V650
    By OPJarvinen in forum Varusteet
    Vastaukset: 683
    Viimeinen viesti: Tänään, 14.47
  2. Polar M400
    By Kaifas in forum Varusteet
    Vastaukset: 167
    Viimeinen viesti: 09.02.2018, 15.46
  3. Polar OH1