Partioaitta
ElectrobikeCanyonBikeshopShimano
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 65 / 65

Aihe: Mistä hyvä talvipyörä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    80-luvun pyörät taitaa olla enemmän retkipyörä tyylisiä missä rengastila ei riitä edes kohtuullisille nastarenkaille.
    Parempi katsella 90-luvun hybridiä tai jäykkää maastopyörää.
    Itsellä 90-luvun teräs hybridi ympärivuotisessa käytössä. Ostettu reilut 10 vuotta sitten runkosettinä. Oli jo silloin aika käytetyn näköinen. Kasattu pääasiassa varastosta löytyneistä osista. Ajettu pari tuhatta vuodessa. 37 mm nastat sopii hyvin alle. Ei näytä ruostuneen enempää. Ja kun muistaa laittaa kätevän runkolukon kiinni niin voi huoletta jättää Prisman eteen, PK-seudun asemille ym.
    Joo eikös ysärimaastopyörät ole useimmiten 26 tuumaisia? Toimivia pelejä kuitenkin?

Joskus tonkisin jäteasemalta hyväkuntoisen, 90-luvun, jäykän, Nishiki-maasturin. Siihen olis voinut asentaa Ice Spiker Pro -renkaat.

Se pölliittiin. Nyt on itse rakennettu jäykkäperä jossa ISP-renkaat kiinni.

Kirpputorillakin välillä näkee ihan hyviä pyöriä, kunhas valmistautuu vähän ropaamaan.

Talven jäljiltä sitten nähtyä: pyörä on muuten hyvässä kunnossa, mutta ketju ruostui pahasti. Vikaa on kyllä käyttäjässä. Pesin muutaman kerran tinnerillä ja öljyä käytin parafiiniöljyä pelkästään niveliin. Olen nyt vaihtanut ketjun pesuaineen. Jatkossa täytyy löytää talveksi parempi öljy. No ostin itselleni uuden Ultegran ketjun ja taas pyörä rullaa, vielä paremmin kuin ennen.

Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla

Samanlaisia aiheita

1. Talvipyörä lähinnä työmatkailuun
    By jarionen in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 13.09.2015, 09.32

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja