Näyttää tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Mikä on ennätyksesi vatsalankussa?

Mikä on ennätyksesi vatsalankussa?

Tuttavaperhe tulee taas viikonloppuna yökylään ja meillä on heidän kanssa aina tavatessamme pari kertaa vuodessa vatsalankkukilpailu. Suunnilleen siinä vaiheessa yleensä, kun on saatu lapset jo nukkumaan ja on ehditty juoda pari lasia viiniä. Aikanaan olin aina kakkonen ja hävisin voittajalle eli tuttavaperheen rouvalle lopetettuani vähän 3 minuutin jälkeen. Viimeiset kaksi kisaa olen kuitenkin voittanut. Viimeksi olin 4 minuuttia ja tämä rouva oli 3.30.

Mikä on oma vatsalankkuenkkasi? Serkun rouva kertoi olleensa joskus 10 minuuttia! Se on jo ihan käsittämätöntä!

Siis tätä asentoa tarkoitan. Minä olen kyllä pitänyt jalat pienessä haarassa, ehkä 20 cm toisistaan.

http://www.fitlandia.fi/oikeaoppinen-lankkupito/

Mkpaa on tässä yhtäkova kuin pitkänmatkan ajossa... Muistan kun hän kertoi tajuttomista lankutuksista täällä joskus.

Toisaaltaan vois keksiä jotain muutakin parin viinilasin jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, mutta huvinsa kullakin... ;-)

Viiniä juotiin ja ruokia syötiin niin, että siirrettiin kisa tälle illalle. Ei kuitenkaan juotu niin paljoa, että olisin ottanut nuren kenties viittaamat puuhastelut puheeksi.
    Tänään runsaalla aamiaisella vatsat täytettyämme tehtiin tämä kyykkyhaaste. Kaikki selvittivät. Ja ei noin kuin videon muijat eli käsillä polviin nojaillen, vaan kädet puuskassa edessä ilmassa.

https://youtu.be/bql6sIU2A7k

Illalla sitten lankkua.

Piteleehän hurjat kamppailulaji- ja triathlontreenaajat 12 minuutin lankkuja ihan kiusallaankin
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

^Juu ja monet vielä "puoliksi punnerrusasennossa" missä käsivarsienkin kestokykyä mitataan. Yksi kaveri kävi tällaisen taktisen ammunnan kurssin ja siellä muistaakseni oli heitetty, että 10 minuuttia pitäisi pysyä tuossa kuvaamassani rankemmassa lankussa.

Jaha, mun pitää laittaa vain oikea jalka maahan, vasen ei kestä juuri tuollaista asentoa. Siinä on vähän enempi sitten haastetta....
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Samanlaisia aiheita

1. Mikä kukko?
    By VesaP in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 110
    Viimeinen viesti: 27.02.2018, 15.07
  2. Mikä maa, mikä valuutta, missä mennään?
    By bici74 in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 12.11.2017, 00.22
  3. Mikä kammelle..
    By jappari in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 33
    Viimeinen viesti: 20.09.2017, 20.38
  4. Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 01.07.2015, 10.35

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •