ElectrobikeRideKeinänen OyFenix
Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8
Näyttää tulokset 211 - 225 / 225

Aihe: Talvipyöräilyvaatetus

Noille reikäpaidoille kyl varaukseton peukku. Mulla on Acliman ritaripaita ja on kyllä hyvä. Plussana vielä erittäin erotische ulkonäkö kun tuon vetäsee päällensä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaakku Katso viesti
    Noille reikäpaidoille kyl varaukseton peukku. Mulla on Acliman ritaripaita ja on kyllä hyvä. Plussana vielä erittäin erotische ulkonäkö kun tuon vetäsee päällensä.
    Noniin. Mikä prkleen ritaripaita, onko tämä joku sanakäännös taas?
    Tällainen?

Minä ostin typeryyksissäni tuosta verkkopaidasta poolomallin ja sitä ei kyllä pysty pitämään kuin kovilla pakkasilla. Mutta jos takin kaulus ei ole liian tiukka, niin toimii kyllä asiallisesti kelien kylmetessä.
    Mutta ensin vaihtelen itse takit paksummiksi ja tuolle on käyttöä vasta siinä kohtaa kun miettii onko ulos enää mitään asiaa.

Se oli vähän niinku vitsi ja vertaus tuollaisesta Acliman reikäpaidasta vs keskiaikainen rengashaarniska.

mulla siis tämä malli..

^Ajatus kai kulkee niin että tuommoinen verkkoaluspaita on kuin keskiaikaisen ritarin tai muun soturin rengashaarniska tai panssaripaita, materiaali vain on toinen

Muuten: tuommoiselle villaiselle verkkopaidalle on tietysti keinokuituisia vaihtoehtoja; itse tykkään yhä Brynjen Super Thermosta, joka on jonkin sortin polypropyleenia.

Nää on niin henkilökohtaisia asioita. Joku tarkenee melkein kesäkamoissa ja jollakin on toppatakki päällä.

Oon aiemminkin sanonut niin wifebeater on aika hyvä alimmaksi kerrokseksi. Siihen sitten jotain kosteutta siirtävää paitaa päälle lämmikkeeksi ja takki päälle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaakku Katso viesti
    Se oli vähän niinku vitsi ja vertaus tuollaisesta Acliman reikäpaidasta vs keskiaikainen rengashaarniska.

mulla siis tämä malli..
    Itellä sama nyt kai neljättä vuotta menossa ja on ehdottomasti paras paita about kaikkeen viileämmän kelin liikuntaan. Yhden ylimääräisen reiän oon onnistunut hihaan hankkimaan, mutta muuten pelittää edelleen kuin uusi. Hämmentävän lämmin ja samaan aikaan todella hengittävä. Tollaista Brynjen vastaavaa tekisi mieli testata, josko toimisi vähän lämpöisemmiläkin keleillä.

Täältä yksi ääni lisää Acliman verkkopaidoille. Pyöräillessä mun tulee käytettyä ehkä lyhythihaisia eniten ja laskettelu- ym. touhuissa pitkähihaisia.

Haussa olisi oikeasti vedenpitävät pitkät tightsit tuleville vesisadetta ja pohjoistuulta, tuntuu kuin +2 keleille. Mieluiten ilman säämiskää, mutta säämiskällinen voisi kelvata.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Haussa olisi oikeasti vedenpitävät pitkät tightsit tuleville vesisadetta ja pohjoistuulta, tuntuu kuin +2 keleille. Mieluiten ilman säämiskää, mutta säämiskällinen voisi kelvata.
    Olisin myös tästä kiinnostunut, Pearl Izumi Amfib Lite on vähän sinnepäin mutta ei kuitenkaan.

Aclimassa näyttää olevan sekä verkkoa, että tavallista kangasta. Mikäs idea siinä on? Kumpiko noista on lämpimämpää?

Verkko on epämiellyttävän tuntuista repun tai rinkan painaessa olkapäitä. Nuo eivät ole pöyräilyyn erityisesti suunniteltuja vaan yleiskäyttöön. Minullakin on paita +huosut ja paras aluasu jonka omistan.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Hullun kuuma. Siis ihan mieletön.
    Just näin mäkin ajattelin kun ihailin itseäni huoltiksen vessan peilistä Svalan vastaavissa vermeissä

Hartioilla tuon selityksen ymmärränkin, mutta miksi kyljissä?

Voisiko liittyä siihen että useissa takeissa on tuuletus mahdollisuus kainalossa/kyljessä, ei pääse "raaka" ilma suoraan iholle. Tämä vain arvaus.
    Moottori olet sinä.

Ja osuvathan hihnat kylkiinkin sekä lantiovyö.
    Moottori olet sinä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Olisin myös tästä kiinnostunut, Pearl Izumi Amfib Lite on vähän sinnepäin mutta ei kuitenkaan.
    Jep, tänpäiväinen sorasatku meni Amfib Liteillä ihan hyvin, kun sade oli pääasiassa tihutusta. Sitten, kun sataa oikeasti, niissä kastuu sen verran, että tahtoo varpaat kylmettyä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •