HelkamaGiantHuntteriElectrobikeRideCanyon
Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 66

Aihe: Mynämäki - kumit puhki

  1. #31
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Ajoin toisen kierroksen. Hyvin pääsee jo, että sinne vaan tamppaamaan lisää.

  2. #32
    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    43
    Pärjääkö tuolla plussakumeilla vai onko läskipakko?

  3. #33
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Eilen tuli lisää lunta. En ole käyny koittamassa sen jälkeen. Eikä siellä olllut kuin kahdet läskin jäljet sitä ennenkään. On varmaan aika raskas ajaa joka tapauksessa.

  4. #34
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Nyt siellä on jälki taas koko matkalla. Osa reitistä oli ajettu jonkun toisenkin läskin toimesta. Myös mönkkäri, prätkä ja kohtuu määrä kävelijöitä oli ollut liikkeellää eri kohdissa, joten ei tarvinnut paljoakaan umpeen ajaa.

  5. #35
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lunta on tullut ja reittikin oli välillä tukossa, mutta 4 h puskemisen jälkeen hieman oiotulla lenkillä on taas käyttökelpoinen jälki. Urheilukeskuksen puoleinen puolikas on aika hyvinkin tallattu ja etäämmällä puolikkaalla kahdet läskin jäljet.

  6. #36
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    Alkupäätä kävin eilen ja tänään ajamassa. Hyvin siellä pääsi. Taitaa tosin Juha päästä taas avaamaan reittiä uudestaan jos sääennuste pitää kutinsa
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  7. #37
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Dillingerin jälkiähän siellä meni. Oli tosiaan ihan sujuvaksi jo kovettunut kapea ajoränni. Sääennuste on sitä luokkaa, että menee hiihtohommiksi ensi yönä.

  8. #38
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    Kävin tänään Kallavuorella ja takaisin. Tunkatakkin sai. Paikoitellen oli tuiskuttanut koko uran piiloon. Ja lisää näyttää taas satavan.

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  9. #39
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    Alkupätkää on taas vähän avattu

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  10. #40
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Mää olen hiihdelly ja tänään avasin Urheilukeskuksesta asti korpiladun 70 mm leveillä metsäsuksilla. Reittikartta tuon linkin takana. Inkkiön kallion osuutta on hiihdelty jo 5 kierrosta eri päivinä, joten se on jo aika hyvä. Kerran hiihdettykin on paljon kevyempi kuin umpeen. Täytyy toivoa, ettei kukaan hiihdä jälkeä rikki ränniksi jollain kapeilla kilpasuksilla.

    https://photos.app.goo.gl/NEvsgc7e6TnWH2DE8


  11. #41
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Turku->Pori
    Viestit
    1.953
    Sieltä ne baanat löytyy. Su/ma olis varmaan hyvät tamppauspäivät, jää varmaan vahva pohja kun on lämmmintä?


  12. #42
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Sieltä ne baanat löytyy. Su/ma olis varmaan hyvät tamppauspäivät, jää varmaan vahva pohja kun on lämmmintä?
    Pohjat on jo ihan tarpeeksi kantavat. Suojakelillä tulee vaan kokkareita ja syvemmät urat. Pahin on jos joku menee kapeilla suksilla suojakelillä ja sitten jäätyy, niin leveä suksi menee sen jälkeen koko ajan kallellaan ja kiilaantuu uraan. Ennemmin avaa jo uutta latua kuin rimpuilee tollasessa.

    Hiihtäen kannattaa mennä myötäpäivään, eli aloittaa Urheilukeskuksesta 8-tien puoleista uraa. Se on siis eri suuntaan kuin yleensä pyörällä on menty.

  13. #43
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Vedin torstaina suksilla koko lenkin toiseen kertaan.

  14. #44
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Polut vähissä, mutta tota 5 km lenkuraa oli muutama kävelly ja mä ajoin läskillä 2 kierrosta. Kapea on mutta ajettavissa.


    https://photos.app.goo.gl/Echi2X89FBGq6sFK6

  15. #45
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    Hankikanto parhautta https://cloud.tapatalk.com/s/5c7d7c77...003446_056.mp4

    Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  16. #46
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Terveisiä niille kahdelle läskipyöräilijälle, joiden pumpun löysin polulta ja sain palautettua. Ei ollut häävit olosuteet tänään. Hanki ei enää kantanut ja polun kohta ihan hirveän kuppainen. Paksujen lumien aikaan vain muutama kävelijä reijitti hangen ja sinne ne nyt ovat jäätyneet. Ite ajoin väkisin sen puolikkaan perusreitin ja lopussa näin taas läskin jälkiä. Ilmeisesti olitte vaihtaneet reittisuunnitelmaa vähän järkevämmin ajettaville poluille.

  17. #47
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    Siellä jossain on vielä yksi pudonnut pumppu. Tippui jo jonkin aikaa sitten
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  18. #48
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Kävin taas ajamassa reilun viikon tauon jälkeen. Melko vaihtelevassa kunnossa on polku. On täysin sulaata, jäistä ja kovaa lumpintaa, jokaista suunnilleen yhtä paljon, sekä upottavaa tunkattavaakin löytyy paikoin.

  19. #49
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Polku on nyt 80 % sulannut. Muutamassa varjopaikassa vielä paksummin sohjoa muutaman kymmenen metriä.

  20. #50
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Kovasti on hakattu metsää reitillä. Paijulan alueelle tuli valtava aukko jo talvella katkaisten yhden silmukan ajokelvottomaksi. Toinen aukko on parhaillaan hakattavana Kärrysten tien molemmin puolin.

  21. #51
    Aika surkeata oli Kärrystentien molemmin puolin. Ihan kuin olisi tahallaan ajeltu koneella juuri polun päällä ja kasattu siihen risujakin. Pysyisköhän siivoamallakaan puhtaana...

  22. #52
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Jaa, mää olen jo siivonnut tien pohjoispuolen ja kattonut osittain uutta linjaa. Eteläpuolella ainakin moto oli minusta säästänyt polkua. Kävin kuskin kanssa juttusilla kun sattui olemaan sopivasti tankkaamassa ulkona kopista. Keruukoneen tuhoista en tiedä, kun en ole ehtinyt rämpimään sen jälkeen. Siivota se tietysti pitää, jos meinaa jatkaa ajamista.
    Myös Paijulassa olen kattelut kiertoreittiä sen jättihakkuun ympäri. Jos kiinnostaa niin voitaisiin käydä porukalla ajamassa uusi osuus tutuksi.

  23. #53
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Turku->Pori
    Viestit
    1.953
    Missäs kunnossa Kalliobaanat on nykyään? Hakkuut putsattu vai tullut uusia?


  24. #54
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    286
    Sunnuntaina kävin, en ihan kaikkia etelän puolen lenkkejä ajanut, mutta ne mitä ajoin oli hienossa kunnossa, yks lenkki oli kyllä vähän vaikee, kun ei kunnon polkua ollut vielä muodostunut.

  25. #55
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.043
    https://www.facebook.com/groups/4586...7415903036515/

    Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

  26. #56
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Tuossa pikkusen videota aloittelijaystävälliseltä porukkalenkiltä. Mulla ei ole facebookia, niin joku varmaan linkittää tuohon ryhmään.


  27. #57
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Ja tämän vuoden pitkälle XVII Kalliobaana-ajelulle on oma topikki täällä: https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...72#post3017272

  28. #58
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Turku->Pori
    Viestit
    1.953
    Suosituksia tarvitaan! Olen kohta (joskus...) tulossa Pori-Rauma-Turku reitin kanssa baanoille... luonnostelin tämmöisen Kalliobaanojen läpiajon, onko parannusehdoituksia? Siis pitkän matkan reitille sopiva helpohko mutta "kalliobaanamainen" läpiajoreitti...

    https://trailmap.fi?share_code=20413612517041

    Olen JJ:n retkellä ollut ja muutenkin jonkun kerran tuolla mutta emmä mitään muista tuosta alueesta.


  29. #59
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Ennen pistettä 13.kannattaa kääntyä yksi avokallio aikaisemmin etelään. Se on Sudenpolun merkattu reitti, joka tulee siihen Ratun pellonkulmaan. Muutenhan tuo Paijulan metsän läpi tuleva reitti on isoa ja helppoa polkua/tietä. Jos kallioita pitää saada mukaan, niin menee mutkitteluksi. Muuten aika ok reitti tuhon tarkoitukseen.

  30. #60
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Turku->Pori
    Viestit
    1.953
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Ennen pistettä 13.kannattaa kääntyä yksi avokallio aikaisemmin etelään. Se on Sudenpolun merkattu reitti, joka tulee siihen Ratun pellonkulmaan. Muutenhan tuo Paijulan metsän läpi tuleva reitti on isoa ja helppoa polkua/tietä. Jos kallioita pitää saada mukaan, niin menee mutkitteluksi. Muuten aika ok reitti tuhon tarkoitukseen.
    Ok, kiitti. Huomenna retki jatkuu, muttei vielä ehkä tänne asti kun olen vasta Ihodessa...


Samanlaisia aiheita

  1. Hyvät XC-Kumit?
    By Rää in forum Renkaat
    Vastaukset: 1292
    Viimeinen viesti: 11.11.2023, 10.10
  2. Uudet kumit 29":n
    By Duutsoni in forum Renkaat
    Vastaukset: 41
    Viimeinen viesti: 08.04.2016, 21.24
  3. Cyklocrossarin takavanne kulunut melkein puhki, mistä uusi?
    By Rusakko111 in forum Jarrut, vaihteet, vanteet...
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 09.12.2015, 15.33
  4. Katu vai Nappula kumit kaikkeen ajoon
    By Nibs in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 16.06.2015, 10.41

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •