Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 38

Aihe: Joululahjaideoita ja -vinkkejä

Joululahjaideoita ja -vinkkejä

Tässä topicissa voisi vinkata hyviä lahjaideoita tai kysellä ehdotuksia sellaisista. Myös hankalat tapaukset käsitellään.

Aloitan tällä: kalamiehelle tai -naiselle Reinot haukikuosilla

https://varuste.net/Hauki+Reino?_tu=84082

No voi vitsit, äitee kyseli kovasti mitä haluan/tarviin mutta en tarvi kun rahaa vaan. Ehdotin laittaa pienempiä seteleitä eri paketteihin...
    No nyt tulee huonoja vinkkejä, eli älä osta jos saaja on menninkäisten sukua:
    Sain kerran sellaiset kamalan vaaleanpunaiset "reinot" jotka on lisäksi liian isot. Ei oo käytetty ikinä. Muumimukit - mä inhoon muumeja, annan kupit nyt pois mutta en paketissa. Sain myös kerran sellaisen valtavan hienon (varmaan jonkun toisen päällä hienon) silkkisen pitsikoristeisen jonkun aamu/yötakin. No en mä semmoisia käytä! kävin vaihtaan, sain siihen rahaan kolmet farkut ja muuta tavaraa...on tullut myös jotain pitsi-helmi-somisteisia pyyheitä - no kerran kun pesee kädet renkaanvaihdon jälkeen niin ne on entiset valkoset. Paketissa pyyheet on vieläkin.

Hyviä lahjoja on ollu: raha, kahvipaketit, kunnon vasara ja sellainen leikkuri! rataspakka ja ketjut ysille, sisägummeja. Mieluummin käytännöllistä kun jotain ihme "hemmottelua varten".
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kuulema kokemuksia ja elämyksiä pitäis olla? Jos sitten vaikka liput johonkin tapahtumaan tms?
    -Usot sie jot myö uitiin?

^lento kuumailmapallolla? Tai... "paskan palvelun illallinen"?

^toi sopisi vaikka Jumalan Teatterin jälkeen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Kuulema kokemuksia
    levy. Jos ostat liput johonkin tapahtumaan, mieti miten lipun saaja sinne tapahtumaan pääsee? Ettei tule matkasta kallista "oheistapahtumaa".
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Itseasiassa avovaimo tuota jo ehdotti, vois olla kivaa kun oikeestaan koskaan en ole ravintolassa saanut huonoa palvelua, jos joskus harvoin on jotain ollutkin niin on pahoiteltu ja hyvitelty

Aivammahtava idea, en ehkä wifvelle kehtaisi mutta abstraktilla tasolla.
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

näin Lahdessa asuvana, tollasia ei kyllä tarvi... öh, niin, niitä haukipopoja, palveluhan on täällä todella hyvää

No okei. Helikopterilento Nahkiaiseen ja takas, välillä käydään tutustumassa Nahkiaisen majakan sisätiloihin. Kotipihalta tai vähän sen läheltä lähtö. Kiitos. ( Nahkiaisen "katolla" on helikopterin laskeutumisalusta)
    tempokisu.kuvat.fi

^toi olis itseasiassa tosi hyvä. helikopteri lento on meikän "bucket listissä"

Myös ylilento Hawkilla/Hornetilla ( tai semmoisella) sopii tosi hyvin. Välillä pari silmukkaa ja syöksyä.
    tempokisu.kuvat.fi

Mä olen kerran lapissa ostanut itselleni pienen helikopterilennon ja olihan se coolia. Alunperin piti mennä kopterilla erämaahan ja takas mutta se peruuntui huonon lentosään takia. Toi oli sellainen lohdutuspalkinto.

Harrastevarusteet ovat hyviä lahjoja. Ukko saa toivomansa pyöräilyhanskat ja talvihanskat. Minä taidan saada Retki-lehden tilauksen...

Miltähän se tuommoinen palvelu tuntuu, kun sitä tietää jo etukäteen saavansa? Entä jos palvelu olisikin ihan asiallista, pitäisikö siitä vetää hernettä nenään ja tehdä valitus?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Metsämuija Katso viesti
    Mä olen kerran lapissa ostanut itselleni pienen helikopterilennon ja olihan se coolia. Alunperin piti mennä kopterilla erämaahan ja takas mutta se peruuntui huonon lentosään takia. Toi oli sellainen lohdutuspalkinto.
    Me suoritettiin intissä TJ-marssi helikopterilla. Huitaistiin joku sata kilsaa Rovaniemeltä pohjoiseen, laskeuduttiin keskelle ei-mitään, vedettiin röökit ja lennettiin takaisin. Oli loistava kokemus, varsinkin kun löydettiin ilmasta käsin myös komppanian tykkipuolen kaverit hiihtelemässä omaa marssiaan.

Helikopterilento ehdottomasti lahjasuosituslistalle, samoin joku taitolentopyöritys.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Miltähän se tuommoinen palvelu tuntuu, kun sitä tietää jo etukäteen saavansa? Entä jos palvelu olisikin ihan asiallista, pitäisikö siitä vetää hernettä nenään ja tehdä valitus?
    No totta ihmeessä, valittaa kannattaa aina varmuuden vuoksi.

Seinäkiipeilykurssi

Noita elämyksiähän on tarjolla vaikka mitä, eikös mm. LJL käynyt Lambosta ottamassa enemmän kuin kylmätyypit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Noita elämyksiähän on tarjolla vaikka mitä, eikös mm. LJL käynyt Lambosta ottamassa enemmän kuin kylmätyypit?
    Joo, elämyslahjoilla oli 25min Gallardo-ajelu Espoossa kauppakeskus Liilan pihasta, sain sen wihiveltä 30v lahjaksi. Jäänyt kyllä mieleen yhtenä viime vuosien huippukokemuksista, suosittelen
    -L.

Volvo-mies katsoo kymmenen uutisia: "Amazonilla on kaadettu taas sademetsää... Kyllähän se, se on vahva auto"

Ite ostin itelleni varsinaisen elämyslahjan, ja sain ajella Ferrarilla monta tuntia päästelin kahtasataakin, oli hianoo.
    Tällaiseen on mulla varaa vain kerran elämässä.

Mutta uskon että ensi syksynä Nakkilan reissu olisi tosi kiva.
    tempokisu.kuvat.fi

Kuulema kokemuksia ja elämyksiä pitäis olla? Jos sitten vaikka liput johonkin tapahtumaan tms?
    AI NIIN JOO... miten olis karhusafari? Niitä saa lahjakortteinakin. Itse olin tuollaisella kesällä ja oli messevä kokemus. Muutama sata kuvaakin tuli otettua.

Itse olin Martinselkosen eräkeskuksen järjestämällä, mutta onhan noita muitakin. Arola siellä samalla (Hossan) suunnalla ja etelämpänä Kuhmossa ja Lieksassa taisi olla palveluntarjoajia.

Erärengiltä saisi näemmä lahjakortteja Liesjärvelle

http://www.erarenki.fi/lahjakortti.html

Jossain Lohjalla tms on osto-myyntiliike kirppiksen yhteydessä suljettu tila jossa voi panna paskaks kaikkee. Sopis hyvin vaikka jollekkin Windows-järjestelmätukihenkilölle että pääsis purkamaan kiukkua

Purjehdusaikaa Helsingin edustalta tms olisi tietty

^^Juu olis ja oli varmasti messevä kokemus! Kaikkeen se sinäkin kerkeet ittes työntää

^Tuo tietokoneen rikkomis-sessio nousi juurikin top1:ksi
    näistä lahjaideoista. Vähänkö vapauttavaa olisi tuhota jotain, joka melkein tuhosi minut: Acer tietokone, Lumia 920 käyttöjärjestelmä, Renault Megane (harmi kun ei mahdu tiloihin), Derbi Senda mopo, edellisen työpaikan tietokone, Mercury 9hv perämoottori.

^ Fingerporissahan oli se yksi juttu kun Heimo Vesa "paiskii töitä"...siinä menee cd ja läppäri saatesanoin "tämäkin paska...."
    Ai että kun saisi hajottaa uimarimummeleitten autot ( ja hajottaisin kyllä sen aallonmurtajan pukukopin ja avantoa avoinna pitävän moottorin putken...), ja sen mun päälle melkein ajaneen ukkelin auton. Siihen samaan tilaan voisi hankkia ammunta-maalitauluja, tauluna siis jonkun pskan tyypin kuva ja saisi ampua sielunsa kyllyydestä...

Mä ottaisin kuitenkin mieluiten sen helikopterilennon Nahkiaiseen ja takas.
    tempokisu.kuvat.fi

noniinno Guest
    REX-ketjuvaha on syöplääkkeen hinnoissa. Sitä kun ostaa huoltamokokoisen pullollisen, niin siinä kalpenee moni mustaetikettinen alkoholiputelikin. Race day -suihke sitten tosi asianharrastajille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Ite ostin itelleni varsinaisen elämyslahjan, ja sain ajella Ferrarilla monta tuntia päästelin kahtasataakin, oli hianoo.
    Tällaiseen on mulla varaa vain kerran elämässä.

Mutta uskon että ensi syksynä Nakkilan reissu olisi tosi kiva.
    Mä olen sanonut tämän sinulle ennenkin mutta sanonpa nyt uudelleen, että et mielestäni voi sanoa Ferrarin vuokraamisen joiksikin tunneiksi olevan mahdollista varojen riittävyyden suhteen vain kerran elämässä. Ferrarin saa vuorokaudeksi Suomessa 1000 eurolla ja lyhyemmäksi ajaksi halvemmalla. Ja siitä sitten laskemaan mitä olisi jäänyt säästöön, jos vuoteen et olisi ostanut nukkeja.
    Ja edelleen jos elät kuten olet kertonut eli asut yksin, käyt lääkärintöissä ainakin jonkin verran, syöt lähinnä kaurapuuroa, et koskaan matkustele, et pidä kotona valoja päälle jne jne, ei tuhannen euron käyttäminen selvästi rakkaaseen Ferrari-elämykseen vaikka kerran viidessä vuodessa ei kuulosta mahdottomalta.

Minä ostin vaimolle uudet Knipexin sivuleikkurit.
    How can we dance when our earth is turning?
    How do we sleep while our beds are burning?

- Midnight Oil -

Minä tilasin emännälle halontekovehkeen, melko varma että ihastuu ikihyviksi

Minä tilasin emännälle halontekovehkeen, melko varma että ihastuu ikihyviksi
    Hohoo, tän saa tuplapostata tuonne "mitä äijää olet tehnyt tänään" -ketjuun. Melkoista hellasärön uhmaamista...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Samanlaisia aiheita

1. Vinkkejä intervalliharjoitteluun
    By JKS78 in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 47
    Viimeinen viesti: 15.07.2020, 11.12
  2. Malaga MTB vinkkejä?
    By Ted Cosmic in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 14
    Viimeinen viesti: 03.07.2020, 18.00
  3. Norjaan, vinkkejä?
    By deee in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 17
    Viimeinen viesti: 09.12.2017, 18.24
  4. Vinkkejä mökkimatkalle (n. 75 km - vt 110)?
    By casanova in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 23
    Viimeinen viesti: 22.07.2014, 20.59
  5. Hanska vinkkejä
    By Ynnykkä in forum Varusteet
    Vastaukset: 30
    Viimeinen viesti: 04.07.2013, 22.50

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja