Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Näyttää tulokset 91 - 114 / 114

Aihe: minkä näköiseksi kuvittelet foorumilaisia?

Minusta ne on kaikki Teuvo Hakkaraisen ja Teuvo Lååmanin näkösiä hassuja nassuja, pus
    -Usot sie jot myö uitiin?

Tjaa? Mä kun aattelin, että 1/3 on sellaisia Chris Froome -kuikeloita, 1/3 Peter Sagan -wannabeita, 1/3 Danny MacAskilleja.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Tjaa? Mä kun aattelin, että 1/3 on sellaisia Chris Froome -kuikeloita, 1/3 Peter Sagan -wannabeita, 1/3 Danny MacAskilleja.
    Nyt sä unohdit mut, mutta ei se mitään.
    go play chicken with your lactate threshold

https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No olisit heti sanonu että muutama kerta viikossa, sanoit että "joka päivä" ja se oli kyllä huijausta se. Tai sitten meitä on täällä kaksi laskutaidotonta ja sori ny vaan mutta tämä auttaakin mua hahmottamaan sun vuosiajokilometrejäsi, ne lienee sitten noin puolet siitä mitä laittelet jäitpäs kiinni!

ööö....työmatkaa Tampereelle ajan max 3 kertaa viikossa ( töitä on max 3 kertaa viikossa), ja usein se on ollu vaan se 2 kertaa. Kierrän Pereen kautta, ja ajan Bauhaussin ohitte KVVY ( Kokemäenjoen vesistön vesiensuojeluyhdistys Tampere) kautta, käännyn Pirkkahallille ja ajan ylimääräisen kiemuran ja uudelleen KVVY kautta, ( noin 5km) siitä Rantaperkiöön ja Tampereen valtatien pyörätien kautta keskustaan. Ehkä välissä kiertelen vähän Hatanpään puiston sitä polkua.
    Merisään jälkeen ajan joskus pienen lenkin tuossa Pirkkalan valaistuja kelvejä ja Sorkkalantien - Lentokentän pienen lenkuran.

Mutta et vastannu, minkäväriset kuteet, pyörä ja kypärä?! ilman näitä tietoja en usko olenko se ollu minä.

Joo, voisiko perustaa "minkä näköinen foorumilainen olet omasta mielestäsi"??
    mä oon bongannut jopa ikkunasta monta kertaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Fat Boy: hieman virtahevosen näköinen (sori, tuo nimimerkki tuo tämän mielikuvan), mutta paksulla mustalla mangatukalla varustettu käytännön pilailija, jonka suusta ei vakavaa lausetta kuulla. Työskentelee kirjastossa.
    Vartalo, sinnepäin. Hiukset, ei sinnepäinkään. Joskus joku voi luulla että olen tosissani. Työpaikka, kutakuinkin vastakohta.

Mitäpä vielä?
    Miten niin tyhmä kysymys??

Kysymys: millaiset kuteet mulla on ja minkävärine kypärä?

Sä nyt huijaat, kun olen aika paljon kotosalla vaan enkä käy lähellekään joka aamu ajelemassa, ja työmatkaakin on vaan 1-3 kertaa viikossa. Ja ei sua ole täällä kotosalla kyllä näkyny...Mun auton voi bongata useemmin kun mun fillarin....
    Mä pohdiskelin oliko lauantaina ysin aikaan tempokisu ajelemassa kohti Tamperetta Pakkalankulman kohdalla. Oli vahdikas mimmi ajamassa kippurasarvilla... mutta vaatetus kyllä unohtui hetkessä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Metsämuija Katso viesti
    Mä pohdiskelin oliko lauantaina ysin aikaan tempokisu ajelemassa kohti Tamperetta Pakkalankulman kohdalla. Oli vahdikas mimmi ajamassa kippurasarvilla... mutta vaatetus kyllä unohtui hetkessä...
    ei ollut... se matelee talvella

Eli eilen....lähdin seitsemältä ja ajelin Sorkkalantien lenkin, ja kävin S-marketissa. Lähdin sieltä kohti kotia reppu selässä noin ysiltä. Myötätuuleen oli aika mukava ajella...
    Että valitettavasti se en ollu minä ( tosin en tiedä mikä paikka on Pakkalankulma).

^ Izmo mä en usko sua edelleenkään, puhut vaan mutta mitään todisteita ei ole kun et pysty kertomaan mitä vaatetusta mulla on. Tällä viikolla olen ajellu Tampereen suuntaan vain kerran.

Ite ärsytitte, siinä on. Mun "noin" kuva.

tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Että valitettavasti se en ollu minä ( tosin en tiedä mikä paikka on Pakkalankulma).

No se asuinalue just ennen lidliä ja smarkettia ja samalla puolella. Partola on taas tien toisella puolella

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti puffe Katso viesti
    Aiemmin kuvittelin Mutanaaman olevan juurikin kuten hänen avatar-kuvansa. Noin 35-vuotias piinkova pyöräilijä joka menee sieltä missä hengenlähtö on lähimpänä. Kropan rasvaprosenttia on turha mitata, kun rasvaa ei löydy vaan pelkkää teräksenkovaa lihasta. Luonnollisesti hän on myös pyöräilyn teknisellä puolella oikea MacGyver. Ammatti on maaperätutkimuksia tekevä yksityisyrittäjä jolla pari palkattua työntekijää. Avatar-kuva on napattu viikon mittaisen läskipyöräsafarin jälkeen.

SITTEN MAAILMANI ROMAHTI!
    Näin videon jossa avatar-kuva seikkailee ja sen jälkeen mikään ei ollut entisellään. En saa millään pyyhittyä video-pätkää mielestäni.

https://www.youtube.com/watch?v=Qqyh2J07vQs
    Melkein,
    Tosin koen kuolevani kaikilla muiden vetämillä lenkeillä, 35 on lähempänä bmi arvoa ja terästä on vain pyörän runko. Yksityisyrittäjä meni oikein parilla työntekijällä, ikää yli 50.

No se asuinalue just ennen lidliä ja smarkettia ja samalla puolella. Partola on taas tien toisella puolella
    ja mä nään suoraan ikkunasta Loukonlahteen kun täti lähtee liikkeelle...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    ja mä nään suoraan ikkunasta Loukonlahteen kun täti lähtee liikkeelle...
    Moneltako oon lähteny sanot vaan, tuskin oot nähny.
    tempokisu.kuvat.fi

Kuvittelen itseni Peter Saganiksi kun lähden kotipihasta alamäkeen ja otan Sagan-kyykyn. Tasaiselle tullessani tunnen ensimmäisten satojen metrien aikana itseni Jens Voigtiksi, ensimmäisen ylämäen tullessa huomaan kaiken olleen vain illuusiota.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Minusta ne on kaikki Teuvo Hakkaraisen ja Teuvo Lååmanin näkösiä hassuja nassuja, pus
    Kun mikään ei ole pyhää.

Mainitsemanne Teuvot, heistä toinen tuo mieleen kuin ylinopeutta ajavan öykkärin, jolla ei ole minkäänlaista ymmärrystä mistään, käytöstavoista tai kulttuurista. Kun taas tämä toinen Teuvo, mielettömän viehättävä ja hauska taiteilija vaikka ei pidä naisista onnistuu lisääntymään! Kuten Herra Toivola. Katsokaas sellaisia Miehiä maailma tarvitsee enemmän kuin näitä vanhan ajan homokammoisia metsureita, jotka rikkovat ja särkevät kaiken missä voisi olla turvallista kotimaista luottamusta.
    skeptinen realisti

Teuvo, maanteiden kuningas. On siinä laulussa se lause "tässä naamassa arpikin kaunistus olis ja hampaat vois uusiksi laittaa". Pätee minuun.
    tempokisu.kuvat.fi

Ai Lååmanni on pyhä mutta Nikkari ja Hakkarainen vähemmän, ookoo.
    No mites Marco "bumtsibumbum" Bjurström ja Suti Aittoniemi, jännää että mihinkä kategoriaan nämä arvoitetaan
    -Usot sie jot myö uitiin?

Moneltako oon lähteny sanot vaan, tuskin oot nähny.
    Siellä on riistakamera porttia vastapäätä kuitenkin.
    II||ii::--..__..--::ii||II

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Siellä on riistakamera porttia vastapäätä kuitenkin.
    no eipä ole kun pari vuotta sitten ...tavallaan poistin sen
    heh...niin tuolla aallonmurtajallakin ja rannalla on kylttejä "tallentava videovalvonta" - oikeesti missään ei ole kameroita. Pelkät kyltit on, ja yksi niistä muuten tuhottu. ( ei mun toimesta).
    tempokisu.kuvat.fi

Riistakamera oli tänään Pirkkahalin katolla...

^ morjensta vaan, tein sitä kautta 6km lisälenkuran, nah o o O O
    tempokisu.kuvat.fi

Ŝitkeestäkin riistasta voi jauhaa ihan hyvää makkaraa ja jauhelihaa vaikka lihapiirakoihin tai kastikkeeksi.
    II||ii::--..__..--::ii||II

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Ŝitkeestäkin riistasta voi jauhaa ihan hyvää makkaraa ja jauhelihaa vaikka lihapiirakoihin tai kastikkeeksi.
    No jos tykkää luusta ja läskistä, liha(ksis)ta ei mun kohdalla ole (enää) kyse. Tukehdu piirakkaasi, sinä(kin) pska.
    tempokisu.kuvat.fi

Viimeisestä 31 viestistä 17 on Kisu sinun ja vastapuolten nokittelua toisilleen siitä, onko sinut nähty jossain vai eikö ole ja sen liitännäisiä.
    Jokohan riittäisi. Erittäin viihdyttävä keskusteluketju tämä muutoin ja on sääli, että tämä(kin) sotketaan turhalla välittelyllä täysin asian vierestä.
    Tuota näitkö jonkun foorumilaisen vai et keskustelua varten on se ihan oma ketjunsakin. Nimeltään kuka ajoi silloin siellä.

^ izmo kun ei suostu sanomaan tuntomerkkejä, niin sitä ei tiedä puhuuko vaan vai onko mahdollisesti nähny, sitä mä olen tässä yrittäny kysellä. Turhaan. Tulee vaan jotain epämääräisiä "täältä näkee ja on kamerat".
    Summa summarun: izmo ei ole nähny mua.
    Jos on toisin, pitää antaa tuntomerkkejä. Kypärän ja fillarin väri vähintään.
    Niin paljo on vuosien varrella täällä kettuiltu että nyt on mun vuoro. Nahkiainen sentään o o
    tempokisu.kuvat.fi

Samanlaisia aiheita

1. Minkä korvasit millä?
    By Sakari Kyrö in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 224
    Viimeinen viesti: Tänään, 08.36
  2. Minkä leffan katsoit viimeeksi?
    By A.M.® in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 6410
    Viimeinen viesti: Eilen, 21.16
  3. Minkä kokonen Cube?
    By Ranmi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 27.02.2015, 22.07
  4. Minkä kokoisella ajatte n. 165 senttiset?
    By Laempa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 11.01.2015, 22.46
  5. Mikä pyörä, minkä arvoinen?
    By Haltiakeijo in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 15
    Viimeinen viesti: 27.07.2012, 19.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja