Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 114

Aihe: minkä näköiseksi kuvittelet foorumilaisia?

Tommi2 on varmasti hyvä mutta todennäköisesti myös alustavasti jäätävä ope, joka mielessään hokee passiivia kun lapset ei ymmärrä eikä keskity. Ei kuitenkaan koskaan hermostu ja on aina rakentava. Saattaa olla sarkastinen. Näyttää ajoittain hieman Heikki Silvennoiselta tonnin seteli -ilmeineen.
    -L.

Seksuaalivalistuksen MM-kilpailuissa kamppaillaan mm. vakavalla ilmeellä puhumisessa, kortonginpuhkomisessa sekä kupassa.

JiiPee on todennäköisesti erittäin kova sälli vääntämään kättä, ja on erinomaisen viihdyttävää seuraa kahvitauolla. Ei tupakoi ehkä vaikka muut sitä raksalla harrastavatkin. Kova saunomaan. Alustavasti karvainen mies ja siitä naiset tykkää, parta. Ei silmälaseja. Näyttää lähinnä Martti Ahtisaarelta laihana ilman liikkumisen ogelmia.
    -L.

Seksuaalivalistuksen MM-kilpailuissa kamppaillaan mm. vakavalla ilmeellä puhumisessa, kortonginpuhkomisessa sekä kupassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Tommi2 on varmasti hyvä mutta todennäköisesti myös alustavasti jäätävä ope, joka mielessään hokee passiivia kun lapset ei ymmärrä eikä keskity. Ei kuitenkaan koskaan hermostu ja on aina rakentava. Saattaa olla sarkastinen. Näyttää ajoittain hieman Heikki Silvennoiselta tonnin seteli -ilmeineen.
    onneks nää mun lapset on aikuisia. ei haittaa vaikka ääneen sanoisi (vahingossa) passiivi joskus. oikeesti tuntuu että oudosta huumorista on vaan hyötyä, jengi alkaa kuunteleen sun ihmeellisiä jorinoita ja vahingossa oppii jotain.
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

Aiemmin kuvittelin Mutanaaman olevan juurikin kuten hänen avatar-kuvansa. Noin 35-vuotias piinkova pyöräilijä joka menee sieltä missä hengenlähtö on lähimpänä. Kropan rasvaprosenttia on turha mitata, kun rasvaa ei löydy vaan pelkkää teräksenkovaa lihasta. Luonnollisesti hän on myös pyöräilyn teknisellä puolella oikea MacGyver. Ammatti on maaperätutkimuksia tekevä yksityisyrittäjä jolla pari palkattua työntekijää. Avatar-kuva on napattu viikon mittaisen läskipyöräsafarin jälkeen.

SITTEN MAAILMANI ROMAHTI!
    Näin videon jossa avatar-kuva seikkailee ja sen jälkeen mikään ei ollut entisellään. En saa millään pyyhittyä video-pätkää mielestäni.

https://www.youtube.com/watch?v=Qqyh2J07vQs

Haluatko puhua lisää, kyllä me porukalla kuunnellaan ja lohdutetaan

ei ehkä edes off-topicina, niin kyllä minä pidän aina vähän noita avataria kyseisen henkilön kuvana, siksi ei voi oikein ymmärtää, jos jollain naisella on vaikka Olli Lindholmin kuva tai vastaavia "ei natsaa" kuvia. kuitenkin fillarin, lemmikin, suosikkibändin logo on täysin hyväksyttyjä. olen näköjään kehittänyt itselleni monimutkaiset säännöt noita varten.

kuovipolku: näyttää ihan Janne Lehdeltä 90-luvulla, aina mustat ajolasit ja kypärä päässä. sininen ajoasu (niinkun kaikilla melkein mun kuvitelmissa). yllätys yllätys on ammatiltaan insinööri.

tempokisusta mulla oli mielikuva ennen kuvien näkemistä vuosia sitten, että oli vähän vaalean kissan näköinen (oliko tällänen avatar?) ja kauhean lihaksikas, sekä kovanaama, vähän pelottavakin.

Kampinalle on alle 170cm pitkä ja kohtuu pullea (no, nalle... siitä tämä tulee, ei mitään henkilökohtaista) tsekkiläistä olutta arvostava veikkonen, joka ajaa kohtuu huonoilla pyörillä. opiskelija.

Köfte: melkein tohtori, kerää jotain tutkimusapurahoja ihmeellisiin hankkeisiinsa. sään ahavoittamat uurteikkaat kasvot, vähän Clint Eastwoodin näköä, mutta hitusen itäblokkimaisemmilla piirteillä ja vaalea.

Kuvassa oleva foorumilainen tunnistaa kyllä itsensä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ei ehkä edes off-topicina, niin kyllä minä pidän aina vähän noita avataria kyseisen henkilön kuvana, s
    tempokisusta mulla oli mielikuva ennen kuvien näkemistä vuosia sitten, että oli vähän vaalean kissan näköinen (oliko tällänen avatar?) ja kauhean lihaksikas, sekä kovanaama, vähän pelottavakin.

.
    Ei ollut ihan vaaleaa kissaa vaan sellainen raidallinen ja huutaa suoraa kurkkua kääk! Olen ihan ruipelo ja nahkiainen, paitsi yhdestä typerästä kohtaa joten on hirvee epäsuhta ( olin idiootti nuorempana). Oon tosi pelottavan näköne, koska olen ruma. Aika kärkevä ja en yhtään rauhallinen ( töissä yritän olla).
    Avatar-kuvani kertoo mielenkiinnon kohteista ja vähän mun luonteesta. Ei mikään hymynaama.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Kampinalle on alle 170cm pitkä ja kohtuu pullea (no, nalle... siitä tämä tulee, ei mitään henkilökohtaista) tsekkiläistä olutta arvostava veikkonen, joka ajaa kohtuu huonoilla pyörillä. opiskelija.

Kiitos oikeasti, en muista, että tämä foorumi olisi kertaakaan aiemmin naurattanut yhtä spontaanisti! Pituutta on yli 170, olut kyllä maistuu, tsekkiläinenkin, pulleus osuu vain osittain kohdalleen, eikä Cannondalen cycloa oikein voi miksikään superpyöräksi kutsua, vaikka mulle kelpaakin hyvin. Opiskelija meni poskelleen, virkamies olen.

Nassetäti.
    100% sukupuolineutraali henkilö. 27-vee, ei tee töitä koskapa perintörahaa löytyy. Vartalomalli on ehkä lähinnä kuin Juha Förillä, mutta korostan sitä, että ilman mitään naiseen tai mieheen viittavaa.

Ilmora.
    Projektipäällikkö tai firman luova johtaja.
    Ulkoisesti kuin Anne Kukkohovi, mutta ikää vain 32.5 vuotta.

Katila: ruskeat hartioille ulottuvat hiukset, mainosgraafikko, lähin julkkis: Ultra Bran Terhi
    H.Moilanen: vähän Mikko Alatalon näköinen, mutta nuorempi, noin 35 v. LVI-suunnittelija. supervoimana tasavauhtiset, yli 5 tuntia kestävät lenkit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Kuvassa oleva foorumilainen tunnistaa kyllä itsensä!
    Siinähän on ilmiselvästi VesaP.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti puffe Katso viesti
    Ilmora.
    Projektipäällikkö tai firman luova johtaja.
    Ulkoisesti kuin Anne Kukkohovi, mutta ikää vain 32.5 vuotta.
    Anne Kukkohovi! Joo pidetään tää, ettei tule reaalissa pettymyksiä. :-)

Ainoa julkkis, johon on joskus muutama vuosi takaperin meikäläistä verrattu on brittien herttuatar Catherine. Yhtä sorja en kyllä ole.

Sori, mutta ilmora on ituhippi ja maailmanparantaja siinä kuitenkaan onnistumatta. Avattaren perusteella tosi itteensä täynnä, minä olen maailman paras ja kaunein. Sori mutta et ole.
    Anteeksi vielä, mutta eikös tähän saa laittaa rehelliset mielipiteet?
    Mua on verrattu peikonpoikaseen, ja se pitää just paikkansa. Vähän vaikeeta löytää mua muistuttavaa julkkista, koska mun näköset EI ole julkkiksia, ne lymyää pimeessä kotonaan ja kammoaa kameran eteen joutumista.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Puffe 42v on tasapaksu väkivahva jantteri, alkaa lämmetä vasta 30km ajon jälkeen.
    Tummat hiukset, sivut leikattu siiliksi "ananas-tyyppisesti". Grunge-tyyppinen parta.
    Luonteeltaan reilu ja lempeä, esittää karua kaveriporukoissa.
    Ammattikalastaja, kesäisin pyytää perämereltä turskaa, talvisin pitää rannikolla matikkakatiskoja.
    Sivutoiminen rumpali tanssiorkesterissa.
    Lähin julkku Tommi Mäkinen

Ilmora 39v on lyhyenläntä viehättävä tummaverikkö, siro ruumiinrakenne.
    Ruskeat silmät ja pitkät hiukset.
    Parisuhteessa, haaveilee lentoemännän ammatista mutta pelkää lentää.
    Luonteeltaan räiskyvä kotihiiri, tykkää takkatulesta ja punk-rock musiikista.
    Ammatiltaan johdon assistentti, kipittää toimistorakennuksen rappusia edestakaisin palaverista toiseen, kokouksesta tapaamiseen.
    Pyöräilee töihin kesät talvet.
    Harrastaa joogaa ja pilatesta, laaja ystäväpiiri.
    Lähin julkku Jodie Foster
    -Usot sie jot myö uitiin?

JiiPee on todennäköisesti erittäin kova sälli vääntämään kättä, ja on erinomaisen viihdyttävää seuraa kahvitauolla. Ei tupakoi ehkä vaikka muut sitä raksalla harrastavatkin. Kova saunomaan. Alustavasti karvainen mies ja siitä naiset tykkää, parta. Ei silmälaseja. Näyttää lähinnä Martti Ahtisaarelta laihana ilman liikkumisen ogelmia.
    Aika hyvä, en oo varma pahoitinko mieleni tuosta Ahtisaari-jutskasta...mietin vielä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Sori, mutta ilmora on ituhippi ja maailmanparantaja siinä kuitenkaan onnistumatta. Avattaren perusteella tosi itteensä täynnä, minä olen maailman paras ja kaunein. Sori mutta et ole.
    Eikös ketjun aiheena ollut kuvitella että miltä kanssafoorumilainen näyttää, eikä ilkeämielinen ja heikkotasoinen roustaus?
    Farina muokkasi tätä : 13.12.2017 at 15.16 Syy: Typo.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No jo on *ittu sentään. Yli kuukauden palstahiljaisuus piti päättää ihan vaan kun tulee tänne katsomaan onko meno muuttunut niin ei, nahkiaisia joka *itun ketju täynnä ja tämmönen muiden dissaus jatkuu. Tämän ketjun piti olla hauskalla läpällä tarkoitettu varmasti, ja sinä lyttäät sit heti negatiivista paskaa kehiin. Kasva aikuiseksi perkele.

Ja tommi2, pliiiis, käytä edes silloin isoa lauseen aloituskirjainta jos teet jonkun uuden ketjun otsikkoa. Thanks!

Jees, ei muuta jatkakaa.

ps) LJL, mulla ei oo tatskoja.

^asiallinen toivomus, otan huomioon.

No olihan se tavallaan aiheesta - millaiseksi kukin toisen kuvittelee tai millaisena näkee.

JiiPeen näkemys oli kyl hauska. Tästä tulee mieleen se kuvitteelliset foorumipyöräilijät ketju - oliko se viime vuonna?

^nyt joudut melkein laittamaan kuvaa kehiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Aika hyvä, en oo varma pahoitinko mieleni tuosta Ahtisaari-jutskasta...mietin vielä
    Tuosta 30kg pois niin..? Ehkä on kyllä silti syytä varmuuden vuoksi loukkaantua

Vai onko Pave sittenkin lähempänä..?

-L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Jees, ei muuta jatkakaa.
    No nyt on mystiikkaa ilmassa! Meinasin just ihmetellä ihmettelytopikissa notta missäs VesaP luuraa ja samaan aikaan pamahtaa herralta uutta viestiä areenalle. Kuka kertoisi minkälaiseksi toveri BONKin kuvittelee josko vaikka hänetkin saataisiin takaisin linjoille?
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Puffe 42v on tasapaksu väkivahva jantteri, alkaa lämmetä vasta 30km ajon jälkeen.
    Tummat hiukset, sivut leikattu siiliksi "ananas-tyyppisesti". Grunge-tyyppinen parta.
    Luonteeltaan reilu ja lempeä, esittää karua kaveriporukoissa.
    Ammattikalastaja, kesäisin pyytää perämereltä turskaa, talvisin pitää rannikolla matikkakatiskoja.
    Sivutoiminen rumpali tanssiorkesterissa.
    Lähin julkku Tommi Mäkinen
    Voi pojat, tipahdin tuolilta :-)
    30km ajon jälkeen yleensä rupean odottelemaan Medi-Heliä paikalle.
    Absoluuttinen musiikkikorvan puute estää rumpalin hommat, en pysty edes yksin kävelemään tahdissa.
    T. Mäkinen voisi olla aika lähellä totuutta.

Tuosta 30kg pois niin..? Ehkä on kyllä silti syytä varmuuden vuoksi loukkaantua

Vai onko Pave sittenkin lähempänä..?

Ei helv...mie romahin

^^ilmankos siitä rumpalitytöstä haaveilit

^^ilmankos siitä rumpalitytöstä haaveilit
    Täähän on julma topiici, kun kaikki vanhat synnit kaivetaan esille.

ei ei, mulla olis ollu nyt sen numero vaan. no ei ole. mun silmään ihan viatonta haaveilua, ei mitään pahaa.

no menihän melkein off-topicin off-topiciksi, jatketaas aiheksella:

hcfreak: nuori, lievällä kaljamahalla , reisitaskuhousuilla ja hupparilla, sekä niittivyöllä (hillitty malli) varustettu hevimies. opiskelija
    J.Kotterberg: liki kuusikymppinen, Fakta Homman Auliksen oloinen isäntämies. työnjohtaja metallipajalla.
    PetriV: ponihäntä, neliskulmaiset silmälasit, kauluspaita aina päällä. insinööri.

^nyt joudut melkein laittamaan kuvaa kehiin
    Njääh. Pysytte nyt vaan niissä Anne Kukkohovi- ja Jodie Foster -mielikuvissa. Saanpahan ajella incognito, jos joku foorumilainen joskus tulee raitilla vastaan.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Samanlaisia aiheita

1. Minkä leffan katsoit viimeeksi?
    By A.M.® in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 6400
    Viimeinen viesti: 16.11.2019, 20.47
  2. Minkä korvasit millä?
    By Sakari Kyrö in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 221
    Viimeinen viesti: 29.09.2019, 15.18
  3. Minkä kokonen Cube?
    By Ranmi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 27.02.2015, 22.07
  4. Minkä kokoisella ajatte n. 165 senttiset?
    By Laempa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 11.01.2015, 22.46
  5. Mikä pyörä, minkä arvoinen?
    By Haltiakeijo in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 15
    Viimeinen viesti: 27.07.2012, 19.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja