Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 114

Aihe: minkä näköiseksi kuvittelet foorumilaisia?

minkä näköiseksi kuvittelet foorumilaisia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    sun ulkonäkö on siitä huono, että mä näin sut videolla, se muutti. aikaisemmin mä kuvittelin ylilaihan maantiepyöräilijän, jolla oli sininen ajoasu valkoisilla ja punaisilla raidoilla. myös terhakka ja ryhdikäs olemus kuuluivat kuvitelmaan
    tästä se idea sitten lähti, kyseessä on siis LJL. tähän ketjuun voi kuvailla minkä näköiseksi kuvittelee kanssafoorumilaisiaan. ehkä joku kuvailtu uskaltaa laittaa kuvansakin? myös "lähin julkkis" eli kuka julkisuuden henkilö näyttää eniten mielikuvaltasi, voisi olla hyvä lisä.

aloitan muutamia (huom! ihmiset joista olen nähnyt kuvan esim. aidalla tai muualla, eivät pääse tähän) kuvailemalla:

JiiPee: noin 35v. laihanjämäkkä veikkonen, lyhyt vaaleahko tukka jakauksella, silmälasit. ei naamakarvoitusta. lähin julkkis: Tero Pitkämäki
    bici74: tummatukkainen, hiukset lähes hartioille, vähän pallomaisesti leikattu. ehkä asuinpaikasta tullut, että jonkin sortin espanjalaisen näköinen itsekin. lähin julkki: Anthony Kiedis
    Jopotuinen: vanhahko, kuivahko, laihahko äijä. lähin julkkis: Jaakko Kolmonen
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

^ epäreilua, mä en siis pääse?
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

^mä oon nähny sun kuvia... Seura-lehdenkin suht tuoreet(?), eli ei ole "vapaata mielikuvaa". sori.

^ en ole kuitenkaan ihan niin ruma, en onnistu valokuvissa vaikka miten olisi ammattilainen ottamassa. ( en ole vieläkään katsonut sitä Fillari-lehteä jossa on ilmeisesti kuvia minusta, enkä Seura-lehdenkään kuvia, enkä myöskään katso, sen verta on itsesuojeluvaistoa).
    tempokisu.kuvat.fi

bici74: tummatukkainen, hiukset lähes hartioille, vähän pallomaisesti leikattu. ehkä asuinpaikasta tullut, että jonkin sortin espanjalaisen näköinen itsekin. lähin julkki: Anthony Kiedis
    Kiitos kohteliaisuudesta! Hieman metsään meni tuo arvuutus sillä lähin julkki on Jari Kurri (nykyhabituksessaan, parilla liikakilolla). Yhdennäköisyys todettu useaan otteeseen juopuneiden toimesta Stadin snagarijonoissa.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Izmon voisi kuvitella näyttävän Tarzanilta.

Iglumiehen voisi kuvitella näyttävän jonkinlaiselta inuuitilta, jolla on valaannahkasaappaat, turkiksia, kirves ja noitarumpu. Totuus on kuitenkin toinen, ainakin kesällä.
    -L.

Seksuaalivalistuksen MM-kilpailuissa kamppaillaan mm. vakavalla ilmeellä puhumisessa, kortonginpuhkomisessa sekä kupassa.

musta izmo on toi mäyris, en pääse siitä yli... sen sijaan Jami2003 on tosi roteva jätkä, täysin pellavapää, pituus lähes 190cm

Heh, hyvä topikki!
    Liitiä on viisissäkymmenissä oleva laihankuikelo toimistoinsinööri Keravalta, terävä katse, silmälasit ja tumma jakaukselle kammattu tukka. Tuoksuu vanhalle talolle. Järkimiehiä.
    Lähin julkkis Jyrki Katainen

p bonk 45v on kuivahko tummahiuksinen atleetti, armottomat reisilihakset.
    Työskentelee it-alalla vastuullisessa tehtävässä, polttaa kynttilää sen molemmista päistä. Hänen sisällään asuu villi hipsteri joka tahtoisi kaapista ulos mutta huutavat muksut takapenkillä ja hänen ylhäisyytensä apukuljettajan paikalla tyrehdyttävät yritykset kerta toisensa jälkeen.
    Lähin julkkis Vesa Keskinen

Tommi2 46v työskentelee cnc-sorvaajana paikallisessa metallialan yrityksessä. Ammattimies, jäljestä saanut kiitosta. Hyvä jätkä, hänen seurassaan on turvallista olla.
    Rakentelee pilvilinnoja, maalailee taivaanrantoja uusilla väreillä. Hieman erakko. Olen nähnyt kuvan.

LJL 34v on nuorempi suunnittelija graafisen alan suuryrityksessä, pyrkyri ja toimelias tehopakkaus.
    Käyttää kaiken energiansa uransa kohentamiseen, polttaa itsensä loppuun liian nopeasti.
    On pyöräilijä, sen näkee kävelytyylistä joka ikäänkuin pyörii. Reisilihakset ovat niin suuret muuhun torsoon nähden, että kävely on ankkamaista lyllertämistä. Istuu köyryssä suipot aerodynaamiset hartiat lysyssä. Leposyke 42.
    Viiltävän älykäs persoona, elää sisäisessä vankilassa, haluaisi olla hedonisti perfomanssitanssija mutta perheen päänä hautaa fantasiansa tahtomattaan.
    Tumma, silmälasit, hipsterimäinen ulkonäkö.
    Lähin julkkis Bonn Scott

JackOja 48v toimii tutkijana argeologian laitoksella, elämäänsä sangen tyytyväinen perusjantteri.
    Työssään jämähtänyt, fantasioi Indiana Jones-tyyppisestä sankariseikkailijan urasta, mutta on hautautunut homeelta haisevaan toimistotuoliin Helsingin kantakaupungissa.
    Työkavereiden mielestä koko firman tuki ja turva, kivijalka johon kaikki nojaavat.
    Kotona perusvässykkä, kokinessu ja tiskiharja peruskauraa. Vaimon mielestä hiomaton timantti. Keräilee perhosia.
    Vaaleat lyhyet hiukset, pitkähkö roteva mies.
    Lähin julkkis Indiana Jones

Tässä vaiheessa ei muuta, oma diagnoosi meni metsään silmälaseja myöten, sorry
    JiiPee muokkasi tätä : 12.12.2017 at 18.30 Syy: Nimitypo
    -Usot sie jot myö uitiin?

toi ammatti ja muut olikin hyvä lisä! defaultina mulla kaikki fillarifoorumilaiset ovat insinöörejä, jossei toisin todisteta. osahan on ammattinsa kertonutkin.

JiiPee on ... insinööri. Jopotuinen on maanviljelijä. PK1 on raksamies.

Kuvittelen itseni nuoreksi ja urheilulliseksi. Valokuvat ja katse peiliin palauttavat sitten maanpinnalle. Muuten ei ole sen turhempia kuvitelmia.
    Ankka riitelee - Asiat eivät

^ joo ja en ole itse ammattiani kertonu, mutta joku juorusi sen tänne. Oikeesti olen ITE-taiteilija, teen vaan niitä ajokorttitodistushommia että voisin olla ITE-taiteilija. Kaukana insinööristä.
    Sieluni sisuksissa olen nahkiainen, se muodonmuutos tapahtui tänä syksynä, sitä ennen olin jänis.
    tempokisu.kuvat.fi

Hohoo, oikein meni, tarkemmin sanottuna Rappari 💩

^ihan tosi? ulkonäköä ei tarvinnut kuvitella sen hienon pienoismallin nähtyäni.

musta izmo on toi mäyris, en pääse siitä yli... sen sijaan Jami2003 on tosi roteva jätkä, täysin pellavapää, pituus lähes 190cm
    Hah... Kolmesta puolitoista oikein Roteva pyöräilijäksi kiitos kymmenen vuoden punttisalin mutta hintelä kyllä puntinnostajaksi kiitos kolmen-neljän vuoden panostuksen aerobiseen. Täysi pellavapää kyllä olen ja pituutta vain 178.

Tommi2 on sellainen kuiva 55 vuotias jäntevä jässikkä. Mielikuva johtuu osittain tuosta posket lontolla kuvasta.

LJL on sellainen 35 succis mies joka vetää puvun päälle töihin fillaroinnin jälkeen lakifirmassa. Sliipattuna ja suihkun raikkaana se ottaa kupin kahvia ja menee tärkeän näköisenä omaan huoneeseen kirjoittamaan fillarifoorumille "oletko alasti" tai "millainen oli vauvasi kakka" -palstalle .

^tuo on kyllä ihan valokuvasta piirretty, ilme nyt varmaan tekee ton posket lontolla. ikää on "vasta" 50 ja jäntevyys nyt on mitä on. sanotaan näin että pyöräilijäksi ihan hirveen isot hauikset, mutta varjopuolena myös kaljamahaa. aika normaalin näköinen ihminen tavallisen ihmisen silmään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    LJL on sellainen 35 succis mies joka vetää puvun päälle töihin fillaroinnin jälkeen lakifirmassa. Sliipattuna ja suihkun raikkaana se ottaa kupin kahvia ja menee tärkeän näköisenä omaan huoneeseen kirjoittamaan fillarifoorumille "oletko alasti" tai "millainen oli vauvasi kakka" -palstalle .
    Erittäin tarkka arvio (olen tosin 31)
    -L.

Seksuaalivalistuksen MM-kilpailuissa kamppaillaan mm. vakavalla ilmeellä puhumisessa, kortonginpuhkomisessa sekä kupassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Erittäin tarkka arvio (olen tosin 31)
    Mitäh?!? anteeksi, mutta "näytät" ikäistäsi paljon vanhemmalta koijarilta...
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mitäh?!? anteeksi, mutta "näytät" ikäistäsi paljon vanhemmalta koijarilta...
    Olen ns. kääkkä
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti

p bonk 45v on kuivahko tummahiuksinen atleetti, armottomat reisilihakset.
    Työskentelee it-alalla vastuullisessa tehtävässä, polttaa kynttilää sen molemmista päistä. Hänen sisällään asuu villi hipsteri joka tahtoisi kaapista ulos mutta huutavat muksut takapenkillä ja hänen ylhäisyytensä apukuljettajan paikalla tyrehdyttävät yritykset kerta toisensa jälkeen.
    Lähin julkkis Vesa Keskinen
    Repesin!

Ikä melkein, kuivaa ainoastaan huumori, enemmän kotleetti kuin atleetti tai ainakin kotleettia vastaan on taisteltava, hyvän ruoan ja viinin johdosta. Onneksi muksu ei huuda, eikä vaimokaan, enkä juuri aja autolla. Ammatti lähinnä pukumies, sanovat vastuulliseksi. Enkä ole bittimies. Kiusaavat joskus lähimmäksi julkkikseksi Carl Haglundia, Björn Wahlroosia ja joku väitti täällä joskus Kari Häkämieheksi. Onneksi ei mikään noista.

Tää on hauska topic.
    A Gentleman will walk but never run

^Arvasin ja juu niin on!

Puffe on luurankomaisen laiha (no, mistäs tämä mielikuva tuli ) valtavat paksusankaiset silmälasit omaava tummatukkainen puolihipsteri, joka puuhailee tietotekniikan kanssa leipänsä eteen.

Blackborow on taas maalla elävä äijä, joka ei tunne kirvestä pienempää työkalua, edes syömiseen. haulikko on usein teipattuna lenkeillä vaakaputkeen kiinni. hänellä syvän siniset silmät, hiekanharmaa tukka ja aina punamustaruudullinen paksu flanellipaita päällä, kesät talvet

Puffe on luurankomaisen laiha (no, mistäs tämä mielikuva tuli ) valtavat paksusankaiset silmälasit omaava tummatukkainen puolihipsteri, joka puuhailee tietotekniikan kanssa leipänsä eteen.
    Heh-he, täähän on ihan hervoton topici!
    Luurangon päällä on myös kertynyt läskia ja lotinaa, ei siis mikään ohukainen muttei myöskään paksukainen, 181/76.
    Prillit on myös, mutta mallia John Lennon. Tietotekniikka meni just nappiin, sen parissa on nähty vilua ja nälkää viimeiset 30 vuotta.

t
    JiiPee: noin 35v. laihanjämäkkä veikkonen, lyhyt vaaleahko tukka jakauksella, silmälasit. ei naamakarvoitusta. lähin julkkis: Tero Pitkämäki
    190/95 ja kohta viisissäkymmenissä, en tarvitse kampaa.

JiiPee on ... insinööri.
    Mie oon puusuutari, raksaUkko

Näitähän on mielenkiintoista lukea

Illan parasta viihdettä...

Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

^ no ei ole, kun mä en pääse mukaan arviointiin. EPÄREILUA.

lisäys: tai sitten se nimenomaan on reilua...(aamukaffella pohdintaa).
    tempokisu muokkasi tätä : 13.12.2017 at 05.29
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Heh, hyvä topikki!

Tommi2 46v työskentelee cnc-sorvaajana paikallisessa metallialan yrityksessä. Ammattimies, jäljestä saanut kiitosta. Hyvä jätkä, hänen seurassaan on turvallista olla.
    Rakentelee pilvilinnoja, maalailee taivaanrantoja uusilla väreillä. Hieman erakko. Olen nähnyt kuvan
    Olen fysiikanmaikka, muista jutuista en tiedä, ainakin vähän erakko

Olen fysiikanmaikka, muista jutuista en tiedä, ainakin vähän erakko
    Toi sun profiilikuvasi johtaa harhaan, näytät ihan sorvaajalta

ehkä se olis mun oikee ammatti. nykyiseen eksyin ihan vahingossa.

Samanlaisia aiheita

1. Minkä leffan katsoit viimeeksi?
    By A.M.® in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 6399
    Viimeinen viesti: Eilen, 07.19
  2. Minkä korvasit millä?
    By Sakari Kyrö in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 221
    Viimeinen viesti: 29.09.2019, 15.18
  3. Minkä kokonen Cube?
    By Ranmi in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 27.02.2015, 22.07
  4. Minkä kokoisella ajatte n. 165 senttiset?
    By Laempa in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 11.01.2015, 22.46
  5. Mikä pyörä, minkä arvoinen?
    By Haltiakeijo in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 15
    Viimeinen viesti: 27.07.2012, 19.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja