Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 211

Aihe: pienoismallit yms

^ sinun, ja muittenkin palstalaisten, kuvat näyttää ammattilaisen ottamilta. Muutit kyllä värejä varmaankin...

Mä tein Nakkilassa-projektiin nukelle kassin. Sisäkuvat ei onnistuneet ollenkaan, ja tässä odottelen tyyntä päivää niin saisi tuolla rannalla otettua kuvat joissa on myös tulisija Nakkilan Nahkiaispaistamo-tarralla.

ps. Hartsa, maksatko Flickr:n käytöstä, mä luovutin kun siinä vaaditaan joku maksu, ja maksan jo Kuvat.fi-käytöstä, ja tämä kuvat.fi-sopii mulle parhaiten ja erittäin hyvin.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

..reippaalla Imogenilla ^ on myös "Dark Side of"

tempokisu.kuvat.fi

syksyn isona projektina oli nahkiais-paistopäivät, ja osa2 - nakkilalaisittain, toteutui muutama päivä sitten:

tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..reippaalla Imogenilla ^ on myös "Dark Side of"

Mistä toi tausta on? Vaikuttava kuva

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ sinun, ja muittenkin palstalaisten, kuvat näyttää ammattilaisen ottamilta. Muutit kyllä värejä varmaankin...

Mä tein Nakkilassa-projektiin nukelle kassin. Sisäkuvat ei onnistuneet ollenkaan, ja tässä odottelen tyyntä päivää niin saisi tuolla rannalla otettua kuvat joissa on myös tulisija Nakkilan Nahkiaispaistamo-tarralla.

ps. Hartsa, maksatko Flickr:n käytöstä, mä luovutin kun siinä vaaditaan joku maksu, ja maksan jo Kuvat.fi-käytöstä, ja tämä kuvat.fi-sopii mulle parhaiten ja erittäin hyvin.
    Moi, juu maksan kun alkoi käydä niin vaikeaksi sen käyttö .. (muistaakseni) Kuvat.fi oli mielessä muttakunolinjoaloittanut flickrin käytön..

Kiitos vaan, autokuvaa lavastin punaisella led- lmpulla, vähän säädin muuten joutessani kännykän appilla... Dark side of .. -kuva kans tähän marraskuiseen säähän mainiosti sopiva

kiitos. Tomppa, yhdessä vaiheessa käytin nukkekuvien taustalla taustakankaita, niitä oli mahdollista saada myös omavalintaisella kuvalla ( free wallpapers) "oikeat" kuvat on ehdottomasti parempia mutta joskus pitää ottaa taustakangas avuksi. Jotain pientä muokkausta taustaan olen laittanu kuten värit ja poistanut maantiemaalausta ettei näytä käyrältä.
    Nämä on työläitä; Otin kymmeniä kuvia jalustalla ja vähän eri tavoin valaisemalla ja sitten yhdistin muutamasta kuvasta ne parhaat osat. Monasti näkee näitä samanlaisia taustakankaita nukkekuvissa, mutta on vaan läiskästy nukke taustaa vasten ja siinä se.
    tempokisu.kuvat.fi

...olen kuitenkin aina vähän käynyt katsomassa mitä muut FR-harrastajat on kuvia ottanu...olen tämän varmaan muutaman kerran täällä sanonutkin mutta en vaan ymmärrä mitä mun kuvissa on niin paljon huonompaa, koska niistä ei kukaan pidä. Just äskön jotain selasin eikä yhdenkään kuvan kohdalla tullut tunnetta että onpas hieno kuva, tai olisinpa ottanut tuon kuvan ( päinvastoin, tuosta pitäisi irtohiukset korjata ja tossa olisi voinu vaikka salamaa käyttää...ja yhden ammattilaiskuvaajan kohdalla että ei toikaan aina onnistu..)
    Ajattelin että muiden kuvia katsomalla voisi jotain oppia...mutta ei, kyllä mä luotan omaan visiooni ja omaan tyyliini.

ps. tuon paistopäivä nakkilalaisittain kuvasarjan taustana on tyyni järven pinta. Puupötkö ja pienet kivet on mun omaa rekvisiittaa.
    tempokisu.kuvat.fi

Laitetaan nyt tännekin tämä. Tein nahkiaisille suut, tein vaan enkä korjaillut niin tuli vähän sitä sun tätä...

tempokisu.kuvat.fi

Audi Sport Quattro S1 vai Ferrari F8 Tributo...?

https://www.caranddriver.com/news/a2...-ferrari-audi/

.•.•. Urheilu on hiekkaa elämän laakereissa .•.•.

^ No Ferrari, tietysti. Mutta ei ole legoleikitkään kuten ennen. Valmiita malleja joihin sopii vaan tietyt palat tiettyyn paikkaan. Muistan kun parasta oli saada itse suunnitella ja koota se talo tai linna, oli ns. peruspalikoita ja siten täydennykseksi erikoispaloja kuten kaaria ja ikkunoita. Sama värityskirjojen kanssa, tykkäsin itse piirtää ja edelleen näin, ja se värittäminen on siinä se epämukavin osuus.
    tempokisu.kuvat.fi

Ilmestyi siis eilen 2 uutta nukkekokoelmaa; toinen linja oli farkku/military-tyylistä ja toinen futuristista tyyliä. Jo viime keväänä kuvattua.... ja tämän oloisia ne uudet future-nuketkin olivat, eli todella upeita:

asu on barbie Galaxyn, ja se oli kopioitu melkein yksi yhteen. Army-tyylistä olen aina tykänny ( myös omissa vaatteissani)

tempokisu.kuvat.fi

Jouluista pienoimalleilua, 4.12.2016

tempokisu.kuvat.fi

^Hienoja kuvia

^ kiitos, itse pidän tuosta "Bambi ja Poppy"-kuvasarjasta en usko että saan enää ikinä noin kauniita.

Joulukuun sääolosuhteita 14.12 ja 15.12. 2016 ( nyt ulos katsoissani syvä murheellinen huokaus..)

tempokisu.kuvat.fi

Uusi Fjoordsoni pääsi heti tositoimiin!

^ hienoa

Mun pienoismallit toivottelee rauhaisaa joulua kaikille ekat kuvat on vuodelta 2012 kun vasta harjoittelin, kolmas kuva otettu jouluaattona 2014

tempokisu.kuvat.fi

Upeita Aika homma varmaan noissa, eka puvustus, lavasteet ja kuvaus. Hieno harrastus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Audi Sport Quattro S1 vai Ferrari F8 Tributo...?

https://www.caranddriver.com/news/a2...-ferrari-audi/

Mä niin tilaan tuollaisen audin! Lancia S4 ohella se lemppariauto. Eikä pahan hintainenkaan n. 25 eurolla.

Ja tuo Fordi radio-ohjattava on upea. En siitä kuvastokuvasta niin lämmennyt mutta tuo livekuva tuosta rengas kivetyksen päällä on hieno.
    Itellä oli kanssa 80-luvun lopulla Kyosho Optima ja olen ajatellut joskus taas ostaa auton. Muka lapselleni. Tää nyt vanhin 13 vee ei koskaan sellaista tosissaan hinkunut niin on jäänyt mutta tää 4 vee moista jo toivoisi.
    kauris muokkasi tätä : 23.12.2019 at 07.13

^Toi on kyllä hedelmällistä aikaa, mä olen ihan tipahtanut leluista, kun lapset kasvoivat (mutta samankokoisilla fillareilla kun minä ajavalle tyttärelle olen kovasti tarjonnut, että tarvisiko se uuden maantiepyörän )

^^ callahan, kiitos. On niissä puvuissa ja tarvikkeissa useimmiten hommaa, mutta se on kivaa hommaa. Kun otan nykyisin ulkokuvia, sopivien sääolosuhteiden kyttääminen on tosi stressaavaa, mutta sitten kun kaikki on kohdillaan niin on kyllä kivaakin.
    tempokisu.kuvat.fi

Ai joo, tällainenkin projekti tuli tehtyä, 18-huoneinen kartanolinna + 5-huoneinen lomamökki. Yleensä nukketaloharrastajat haluaa itse tehdä mahdollisimman paljon, mulla oli tavoitteena tehdä hienoa ja ostaa hienoimmat kalusteet yms. mitä olla voi.
    Yllättäen saunasta tuli paras huone, isäni tekemät lauteet ja huom! pieni kuuppa takaseinällä roikkumassa.

tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mä niin tilaan tuollaisen audin! Lancia S4 ohella se lemppariauto.

Kumpaakin on tarjolla Beemax/Aoshima 1/24 mittakaavassa.
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Joulunpyhät on mennyt radio-ohjattavia googlaillessa. Pitikin tulla tosiaan tätä palstaa ja sitä kautta hobbyfactoryn sivuja. Poika täyttää huhtikuussa 5 ja isompi kesäkuussa 14.
    Jos ostais 5 vuott täyttävälle (ja meille muille myös huviksi) tällaisen 130 euron 1:24 mini crawlerin:
    https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo

En ole saanut käsitystä että mitä vauhtia ne kulkee mutta ilmeisesti vain reilua kävelyvauhtia. Pienestä koosta huolimatta kulkisi myös ulkona. Mutta erityisesti tuolla olisi helppo harjoitella sisällä ja ulkona ohjaamista, kun vauhti on hidas ja silti muutoin toiminnot hyvät.
    Vaihtoehtona vauhdikkaaseen menoon olisi vain 59 maksava 1:24 kokoinen stadium track tai vastaava mutta sisällä sillä vain törmäilisi seiniin ja huonekaluihin ja ulkona ilmeisesti karkea asfalttikin on vähän turhan karkeaa. Siitä en ole oikein saanut käsitystä.
    https://www.youtube.com/watch?v=VVjW77Tswzc

Kesäkuussa tälle vanhemmalle pojalle olen taas ajatellut tällaista 1:10 mittakaavan 159 euron takavetoista buggya.
    Sitä voisi päivittää lipo-akulla (39 euroa) ja laturilla (50 euroa) mutta hinta toki nousee silloin selvästi. Mutta perusakun 10 min ajoaika ja mukana tulevan laturin 9 h latausaika on kestämätön

https://hobbyfactory.fi/ECX+AMP+DB+1...+INT?_tu=52708
    https://www.youtube.com/watch?v=vPfIC9ML8Vg

Sotaleikitkin on kivoja; tässä menossa harjoitus ja keltaisten ammusten testaus. Maalitauluna oli mun ja kaverini sääret.

lennetään Pyhäjärven yllä.. ( ei photoshop, vaan teline ja pyyhekumi-työkalu )

..Loukonlahden satamassa

jos nukkekuvaus loppuu, on vielä tekemistä Pikkaraisten ( = Sylvanian families) ja nahka-nahkiaisten kanssa.
    tempokisu.kuvat.fi

Juuri tämän vuodenajan nukkekuvat on kaikkein vaikeimpia. Aurinko ei vielä riitä, mutta kun ei sitä luntakaan ole ja jos on, niin sulaa seuraavana päivänä. Pakkaslumikin olisi kiva kun voisi vähän heitellä nuken turkiksiin. Värisävyä mä olen säätänyt ja ottanut sitä väriä pois. Edes jotain saanu pois "työlistasta"
    Kuvien nukke on yksi suosikeistani, korut on Taigakorun hopeakoruja.

Peuratar

Ruotoja, tammikuu

toiveissa kuitenkin tällainen hieno talvisää; otettu 19.1.2019...saa nähdä tuleeko vai pitääkö ajella hieman pohjoisemmaksi, vai pitääkö turvautua "pussilumeen" ( pakastimessa on nyt yksi lumipussi ja heti laitan lisää kun tulee pakkaslunta...)

tempokisu.kuvat.fi

Komeita fantasiakuvia kisulla.

Ihan näin kieli poskessa kyselen, että oletko koskaan ottanut kuvia "arkirealismiteemalla", eli vaikkapa joku pilkkijä on pudonnut heikkoihin jäihin tms.

^ kiitos. Ja kiitos kysymästä kyllä olen. Kala-hommia...

...jäljet lumessa; siinä oli oikeasti jotain punaista ja sain idean - toiseen kuvaan lisätty lumisadetta ja osa on oikeeta. Joulukuu2016 - tammikuu2017 lumilla.

väsäsin viime talvena pienen pilkki-ongen nukelle, ja just mietin miten saisi lumesta ( jos tulee...) taputeltua pilkkimis-alusen, vai pitääkö tyytyä "pilkiltä tulossa"-kuviin.
    tempokisu.kuvat.fi

Tilaukseen lähti nuoremmalle lapselle (ihan kuin en itse ajelisi kaikki illat) huhtikuun synttäripäivää odottamaan tämä:

Ja vanhemmalle lapselle kesäkuun synttäreitä odottamaan tämä (1:10 mittakaavan 2wd auto lipo-akulla ja lisäksi mukaan isompi lipo vara-akku)

Kun vielä hankin vaimon maaliskuun alun synttärilahjankin tänään valmiiksi (aivan muuta kuin pienoismallin) saakin kohta siirtyä miettimään jo joululahjoja

Sinänsä jännä, että kun olen vaivihkaa esitellyt pojille monenlaisia autovideoita ja kuvia, niin molemmat tykkäsivät noista maasturi-crawlereista enemmän tuosta valkoistesta verrattuna keltaiseen, jonka itse olisin valinnut. Isompi sanoi, että näytti jenkkien koulubussillta. Tuo valko-sinen circuit truck taas miellytti enemmän kuin gulf-sävyinen eli sini-oranssi. Outoa. Tai että tuollainen circuit-auto miellytti enemmän kuin pari viestiä ylemmäksi liittämäni kelta-valkoinen buggy-malli. Mun mielestä tuo on suorastaan ruma. No tämä circuit-auto oli sinänsä parempi kuin se amp buggy, kun tässä on paremmat erilliset servot ja ne kelpuuttaa myös lipo-akut.

Pointsit vielä myyjälle eli hobbyfactorylle. Kysyin ensin mielipidettä ja lipo-päivitysmahdollisuudesta buggyyn ja he kertoivat miksi se ei helposti onnistu ja suosittelivat vaihtoehdoksi tuota circuittia. Kun keräilin listalle sen, vähän tarvikkeita sekä tuon crawler-maasturin ja pyysin tarjousta sähköpostilla, niin sain jälleen samana päivänä vastauksen ja pääsimme pakettihinnasta heti yhteisymmärrykseen. Kalliiksi pelkään tämän kyllä tulevan, kun intoon päästään... Kuten kerroin itselläni oli lapsena Kyoshon Optima ja nyt huomasin, että siitä on julkaistu retro-versio. Eli vanha koppa ja ulkoasu iskareineen yms mutta nykyaikaisella sisuksella! Myös serkkupojalla ollut minun optimon pessyt turbo optima olisi vastaavasti! Heitetään nyt niidenkin kuvat tähän. Ai että olis hieno!

Optima legendary series

Turbo Optima legendary series

kauris muokkasi tätä : 09.01.2020 at 21.43 Syy: parempia / pienempiä kuvia

^ äh, mä ostin mustan pienoismalli-Hummerin ja olisi kyllä pitäny ottaa keltainen ( musta on vaikee kuvattava...)

Talvikuvia...nyt oli tehtävä joitain järjestelyjä kun nämä nyt vaan pitää saada otettua tänä talvena. Tein itse tuon jäisen mekon ( ja siinä meni useampi tunti) ja ihan talviseltahan se siinä näyttää .... toisessa kuvassa venäläisen designerin taidetta "Ibris", takissa ihania lumileopardeja

tempokisu.kuvat.fi

Poikani 5v. on mielipuoli, ja punaniska

Lähtökohta oli ilmeisesti liian tylsä ja epäkäytännöllinen meille tänne maalle:
    Pyöräily on kivaa!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •