Mähän näköjään olenkin jo hakenut ruudun uimalla kun duunikaveri kutsui Kaitalammelle polskimaan. Samalla reissulla tuli täytettyä pyörällä tuon alueen aukkoja, ja Saarijärven eteläpuolelta yksi ruutu myös juosten, eli pieni veloviewer-triathlon
Jaahas.. pitäiskö sitä aktivoitua ton ruutuhaun kanssa.
Tänään tuli kauden tavoite 40 > 45 täyteen. Pitäiskö alkaa jo 50 suunnittelemaan.
Heh, meillä Kouvolassa on reilu 1200 järveä ja lampea, joiden pinta-ala vastaa Espoota. Pikkaisen hankaloittaa hakemista.
Järvet on usein hoidettavissa, jos ei muuten niin talviaikaan jäätä pitkin tai hankikeleillä. Miten olet saanut tuon Vekaranjärven ei niin kovin yleisölle avoimen alueen ruudut poimittua?
Kertusharjoituksessa oli ohjelmassa liikuntaa. Lainasin maastopyörää, joita on varusmiesten käytössä
Pudemanilla kunnioitettavan kokoinen neliö. Oma on vaivainen 19x19 ja vaatii hyvän jäätilanteen kasvaakseen. Pyhäjärvelle en kyllä taida mennä kuin supilaudalla, mutta Nässyltä, Roineelta ja Vesijärveltä olisi haettavaa. Nyt kun fatbikekin löytyy niin on kivempi ajaa jäällä.
Näihin ruutuihin pääsisi myös maata pitkin, tosin joihinkin hieman hankalammin kuin toisiin. Mutta packraftilla melominen ihan hauskaa vaihtelua, ja kun kerran vesille lähti niin saman tien sitten kaikki mitä helposti sai.
Hiidenjokea pitkin Turenkiin ja edelleen Hämeenlinnaan olisi saanut vielä jokusen lisää, mutta ei nyt kunto riittänyt sellaiseen rehkimiseen. Palkkariksi odottelen pizzaa Tallicafessa…
Huijausta? Jäätä pitkin pääsee helposti mutta aika kova keskari tuollaiseksi rimpulaksi.
Tää on aikalailla niin jämerä peli kuin täytettäviä kajakkeja ylipäätään on. Eiköhän sillä joku joka osaa meloa pääse ihan kunnon vauhtiakin, itselleni tämä oli varmaankin pisin yhtäjaksoinen veto koskaan, joten ei ole lihaksia eikä tekniikkaa.
En nyt ihan hahmota mikä on huijausta ja kenen mielestä. Helpompaahan tämä jäällä pyöräillen olisi, ja mä olen tässä mielestäni aika avoin siitä mitä teen
Joo en tiedä mitkä Veloviever säännöt on kun en harrasta
Mutta tuohan onkin jo kajakki ja pituuttakin sentään neljä metriä, itsekin joskus tuollaista käytettyä katsellut. Tuo packraft hämäsi, ne kun on lyhyitä ja leveitä rimpuloita.
Kyllähän jokainen asettaa itse omat sääntönsä ja menee sen mukaan. VV:ssä on optiona melominen niin miksipäs ei.
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Helsinki-Vantaalla tuon viimeisen ruudun haku ei ainakaan onnistu 36 portin edestä. Viime reissulla kävin portilla, mutta pitäisi päästä koneeseen saakka, että tuon saisi noudettua. Hyvällä tuurilla GPS heittää sijainnin rakennuksen ulkopuolelle, jolloin tuon myös saisi noukittua.
Nyt sitten etsimään lentoa, joka lähtisi tuolta portilta. Tai sitten huijaa, ja ottaa tuon koneen rullatessa kiitoradalle / -radalta.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
Using Tapatalk
Varovasti siellä ruuduilla nyt, Etelä-Suomenkin hirvenmetsästyskausi alkaa lauantaina.
Onkohan tämä topsu VeloViewer -spesifinen vai voiko käsittää jo yleisellä tasolla karttaruutujen metsästämistä koskevaksi? Onhan täällä Statshuntersistakin jo puhuttu.
No enpä odottele vastauksia tällä hiljaisella foorumilla, vaan kysyn joko muutkin ruutunäädät ovat kokeilleet Squadratsia?
Minä erehdyin kokeilemaan ja elämäni mullistui. En silti suosittele vilkaisemaan
Jep, voisihan ketju olla ennemmin Tile Hunting kuin yhteen alustaan keskittyvä. Itsekin käytän Statshunteria
Mä otin Wandrer.earthin vuodeksi. Ajatuksena ettei aina tarvitsisi lähteä niin kauas kun käymättömiä teitä löytyy läheltä vaikka millä mitalla. Alkufiilikset ovat kuitenkin jättäneet vähän kädenlämpöisen fiiliksen. Noh, eipä tuossa nyt konkurssiin joudu vaikkei lähtisikään wanderointi lentoon.
Testataanpa Squadrats samantein..
Kirjanmerkit