Näyttää tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Täpäri

Täpäri

Olen laittamassa täpäriä ja tarvitsisin vähän apua sen hankkimiseksi. Itsellä ei vielä ole ymmärrystä pyörien teknisistä tiedoista, joten olen täysin teidän ja myyjien vietävissä. Rahaa pyörään minulla on käytettävissä 2000-3000€. Myös hyväkuntoinen käytetty on vaihtoehto. Poljettua tulee 1-2x/vko, poislukien talvi. Rengaskokona olen ainakin jäykkäperäisellä pitänyt 29er

Olen käynyt muutamissa liikkeissä ja näistä pyöristä olen saanut tarjouksia. Ovatko nämä hyviä vaihtoehtoja?
    - TREK Top Fuel 8
    - TREK Fuel EX 7
    - CUBE stereo 120 HPA Pro
    - SPECIALIZED Camber Comp

Mulla on tuo camber. Oon tykänny, mutta paksua kumia siihen ei mahdu. Jälkiviisaana valitsisin mallin jossa plussa optio.

Kerro edes kaupunki missä asut, maastot vaihtelevat aika paljon tässä maassa. Ja valitettavasti kokeilemalla se oma mieltymys löytyy. Haluaako ajaa xc-pyörällä tai trail-pyörällä.

Veikkaan Oulu, koska kysyjä käytti termiä laittamassa ja se kuulostaa kovin vaimoni suuhun sopivalta puhetyyliltä ja juu, hän on sieltä Oulusta kotoisin. Suvalassa myös myydään Trekkiä.

Juu Oulusta ollaan. Tosin ajelua tulee lähiseudun lisäksi lapin kivikkoisilla poluilla.

Blackborow Guest
    Trek Fuel EX 8 Eagle 2018. Lähtee varmasti Suvalasta alle 3k:n. Kysy siellä Valtteria niin löytyy iso kasa asiantuntemusta pyörän laittoa varten.

Oulussa on aika paljon juurakkoista ja kivikkoista polkua tarjolla, joskin myös kyllä sitä sileämpääkin uraa. Sitten jos innostuu "lähiseudun" kohteita kuten esim. Syötettä kierteleen niin tuollainen Trailipyörä on mitä parhain väline tuollaiseen käyttöön, jos ei varsinaisesti kisaa.

Samanlaisia aiheita

1. Täpäri n. 2k€ hakusessa
    By eks in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 24.12.2016, 18.11
  2. Täpäri Hakusessa
    By Viltsuli in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 19.08.2015, 11.42

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja