GiantRideElectrobikeHelkamaHuntteriCanyon
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 52

Aihe: Pitäisikö olla huolissaan?

  1. #1
    Jopotuinen Guest

    Pitäisikö olla huolissaan?

    Aluksesta löytyi viimevuotinen unohdettu Sandels-kaljakätkön.
    Kaljat on saanu vuoroin jäätyä ja sulaa talven mittaan ja bf- päiväyskin mennyt helmikuussa.
    Rouva ei anna tölkkejä avata, väittää niiden muuttuneen surströmningeiksi, tai vastaavaksi ja käskee hävittämään ne avaamatta!

    Pitääkö olla huolissaan alkoholin väärinkäytöstä?
    Hörppäänkö ne salaa pois?

  2. #2
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    6.531
    Älä ole huolissasi, hörppää poijes vaan
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

  3. #3
    Liittynyt
    08/2003
    Viestit
    4.562
    Käy ostamassa pussillinen uusia sandelseja ja ujuta ne vanhat sinne sekaan.

  4. #4
    Jopotuinen Guest
    ^ Hyvä idea! Oluset (3 kpl), ovat kuitenkin tällä välin mystisesti kadonneet, enkä olisi niistä enää huolissaan
    Case closed.

  5. #5
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    saako tähän ketjuun jatkaa muita huolenaiheita
    Toivottavasti, tämähän on suorastaan nerokas aihe! Yleisesti voi kysyä pitäisikö asiasta X olla huolissaan.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  6. #6
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Raasepori
    Viestit
    3.301
    Jopotuisen tapauksessa olisin huolissaan vain siitä että oluet ovat päässeet unohtumaan. Toivottavasti kyse ei ole mistään dementian varhaisoireesta. Alkoholismista taas en ole lainkaan huolissaan. Alkkis kun ei unohda kätköjään vaikka olisi kuinka dementoitunut, eikä sillä muutenkaan pääse oluet vanhenemaan.

  7. #7
    Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    saako tähän ketjuun jatkaa muita huolenaiheita, vai oliko se tässä?


    Jos kellään (paitsi Kisu) mitään huolia nyt koskaan ylipäätään sattuu olemaan, mutta niin sattuessa, ilman muuta tulee olla huolissaan tähän ketjuun.

  8. #8
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Länsi-Vantaa
    Viestit
    1.259
    Olen huolissaNI suomen kielen raiskauksesta ja possessiivisuffiksin (aka omistuspääte) puuttumisesta tai väärinkäytöstä kauniissa suomen kielessä. Otetaanpa kertaus:

    Olen huolissaNI
    Sinä olet huolissaSI
    Hän on huolissaAN
    Me olemme huolissaMME
    Te olette huolissaNNE
    He ovat huolissaAN

    Saa käyttää. Kiitos.
    Festina lente

  9. #9
    Jopotuinen Guest
    Silloin kevättä kai jo mentiin, kehui painuvansa Helsinkiin.
    Sanoi hiukan huonosti nyppii, anna kymppi mulle huomiseen.
    Päivä päivältä enemmän me ollaan Penasta huolissamme niin.
    Kyllä siellä se pärjaa, me ollaan Penasta huolissamme vaan.
    Vähän levottomaksi muuttui kun se eron otti muijastaan.
    vaikka varmasti mieltä painoi, Pena yritti hymyillä vaan.
    Päivä päivältä enemmän me ollaan Penasta huolissamme niin.
    Kyllä siellä e pärjaa, me ollaa Penasta huolissamme vaan.
    Päivä päivältä enemmän me ollaan Penasta huolissamme niin.
    Kyllä siellä e pärjaa, me ollaa Penasta huolissamme vaan.
    Silloin kevättä kai jo mentiin sanoi palaavansa taas Manseen.
    Sanoi nythän kulkee jo paremmin, tossa on sun kymppis takaisin.

  10. #10
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Olen huolissaNI suomen kielen raiskauksesta ja possessiivisuffiksin (aka omistuspääte) puuttumisesta tai väärinkäytöstä kauniissa suomen kielessä. Otetaanpa kertaus:

    Olen huolissaNI
    Sinä olet huolissaSI
    Hän on huolissaAN
    Me olemme huolissaMME
    Te olette huolissaNNE
    He ovat huolissaAN

    Saa käyttää. Kiitos.
    Mielestäni on oikein kysyä, pitäisikö jostakin yleisellä tasolla olla huolissaan. Sen sijaan en tiedä, pitäisikö minun olla henkilökohtaisesti huolissani jostakin, ei varmaan.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  11. #11
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Länsi-Vantaa
    Viestit
    1.259
    Kiitos! Sitten, kun tuo siirtyy vielä copy-paste -asteelta omaan käyttöön, olen hyvilläNI


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Festina lente

  12. #12
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Nisianmmennean

  13. #13
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.391
    Ei kannata olla huolissaan, koska se ei tarkoita muuta kuin että hautoo jotakin negatiivista asiaa mielessään. Sen sijaan asialle voi tehdä jotakin. Tästä tekemättömyydestä olen ollut viime aikoina huolissani.

    Lisäys: Juo ne Sandelsit pois, huomaat kyllä jos ne ovat surströmmaantuneet.
    plr muokkasi tätä : 17.08.2017 at 11.51 Syy: Sandels

  14. #14
    Jopotuinen Guest
    Opetin Rouvalle tuossa jokin aika sitten maalaamista ja innostui siitä kovin.

    Tänään maalasi terassin portaat kovettuneella sudilla ja josta syytti minua, että jälki ei ollut vastannut hänen laatuvaatimuksiaan. Kaivettiin sitten pulla suti, jolla saatiin detaalit.

    Äskön kävelin sitten ne maalatut portaat läpi, kun ei ollut merkitty, tai kulkua estetty. Eikä kuulemma maalarin vika.

    Pitäisikö olla huolissaan? Jatkuuko huuto ja solvaaminen, että olen pilannut kaiken hänen tekemänsä, kuin myös hänen vanhempiensa varhaislapsuudessa tekemät asiat (epäselväksi jäi mitkä), pitkäänkin?

  15. #15
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.852
    ^ Muistui mieleen eräs kotoperäinen tapahtumasarja takavuosien
    "kaikki valkoiseksi" aikakaudelta. Kohteena eteisen piironki/laatikosto
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  16. #16
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.391
    Pullasuti sotkettu. Ei sinällään sinun vikasi, mutta kannat siitä tietenkin vastuun. Portaiden sotkeminen oli sinun vikasi, olisi pitänyt ymmärtää että ne on maalattu vaikkei sitä erikseen kerrottu.

    Huolissaan ei kannata olla, mutta asioille todennäköisesti on syytä tehdä jotakin.

  17. #17
    Jopotuinen Guest
    Nyt tuli aika paha huolenaihe: Kisu luikerteli mun uniin toissayönä!

    Näen joka yö valtavasti unia, yleensä aivan päätöntä luonnonlait murskaava menoa poimunopeudella, melskettä riittää.
    Usein miten niiden sisältö kuitenkin haihtuu mielestä samalla hetkellä kuin herää, mutta joskus yksityiskohtiakin tarttuu laajemminkin.


    ***

    Nyt olin hommissa ja oli joku miitinkin, aihetta en tiedä. Kisu istu neukkarissa mua vastapäätä, musta pykälän vasemmalle. Oli kutsuttu konsultiksi, tai sitten myymään jotain.
    Kisu kyllä tunnisti minut siinä jollain tavalla, mutta asiaa ei otettu mitenkään esiin. Kisun tunnistin tietenkin nimestä.
    Ulkonäöltään Kisu oli varsin viehättävä vaaleine ja korvien alapuolelle tyylikkäästi leikattuine hiuksineen. Kasvojen piirteet poikkesivat hieman tavanomaisesta, mutta ehdottomasti hyvällä tavalla uniikit. Palaverin jälkeen oltiin hetki kaksin pihalla, mutta keskinäiset keskustelut pysyttelivät korrektisti bisneslinjalla, vaikka kumpikin selkeästi tunnisti toisensa.

    ***

    Nyt huolestuttaa, uskallanko nukkua ensi yönä…

  18. #18
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.852
    ^ja^^ Fingerporin "Asko tuli uniini"-strippi.
    Jopotuiselle "hyviä painajaisia". Aamulla voinee
    kysyä: "Oliko hiki, kun heräsit?"
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  19. #19
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    6.531
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Nyt tuli aika paha huolenaihe: Kisu luikerteli mun uniin toissayönä!

    Näen joka yö valtavasti unia, yleensä aivan päätöntä luonnonlait murskaava menoa poimunopeudella, melskettä riittää.
    Usein miten niiden sisältö kuitenkin haihtuu mielestä samalla hetkellä kuin herää, mutta joskus yksityiskohtiakin tarttuu laajemminkin.


    ***

    Nyt olin hommissa ja oli joku miitinkin, aihetta en tiedä. Kisu istu neukkarissa mua vastapäätä, musta pykälän vasemmalle. Oli kutsuttu konsultiksi, tai sitten myymään jotain.
    Kisu kyllä tunnisti minut siinä jollain tavalla, mutta asiaa ei otettu mitenkään esiin. Kisun tunnistin tietenkin nimestä.
    Ulkonäöltään Kisu oli varsin viehättävä vaaleine ja korvien alapuolelle tyylikkäästi leikattuine hiuksineen. Kasvojen piirteet poikkesivat hieman tavanomaisesta, mutta ehdottomasti hyvällä tavalla uniikit. Palaverin jälkeen oltiin hetki kaksin pihalla, mutta keskinäiset keskustelut pysyttelivät korrektisti bisneslinjalla, vaikka kumpikin selkeästi tunnisti toisensa.

    ***

    Nyt huolestuttaa, uskallanko nukkua ensi yönä…
    no nyt *reps* toi yksi lause ( varmaan arvaatkin mikä). Todennäköisesti olin nahkiais-konsultti, myin sulle suunnittelemani nahkiais-kravatin.

    Itse näen jatkuvastai painajaisia. Epäilen että toi migreeninestolääke ( joka muuten toimii ...) ne aiheuttaa.
    Viime yönä vakiouni ( kännykkä ei toimi), otin käyttöön uuden kännykän, sellaisen äly-puhelimen ja ihan mahdoton saada edes ladattua. Erittäin monimutkaiset käyttöohjeet, ja kaikenmaailman johtoja ja muuta söheröä. Totesin että tästä mitään tule.
    Sitten oli nukkeitten muotinäytösä, ja joku pirulainen varasti mun Giselle-nuken. Lähdin hakeen takas, ja joku kiinalainen lähti mun perään. Yritin epätoivoisesti mennä reippaasti punaisilla korkokengillä, mutta ei oikein onnistunu. Sain kyllä nukkeni takas, varastin sen takas.
    Veljeni kanssa oltiin talviulkoilemassa ja oli evästauon paikka. Syötävänä oli - nahkiaien. Söin kaksi palaa ja tarjosin loppua veljelleni, joka totesi maistettuaan vähän että....ei kiitos. Loppu nahkis jäi kissan syötäväksi.

    kaksi muuta vakiounta ovat: pieni punainen mazdani tuhoutuu jollain tavoin, tai en löydä mistään. Yleisin vakiouni on että menen lääkiksen johonkin tenttiin, mutta eihän mulla ollut edes tenttikirjoja...mietin että mitä pirua mä täällä teen, olenhan ollut jo töissäkin ja on sva-numero. Ei mun tartte mennä tenttiin. Sitten mietin missä mä muuten asun, kun on kaksi asuntoa. Totean että Pirkkalan asunto on se mun asunto.
    Lääkis-uneen on ihan selvä selitys; aikoinani pidin 2 välivuotta ja suorittelin tenttejä omaan tahtiini, ja muutenkin jäi epävarma olo siitä kaikesta.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

  20. #20
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    En tiedä pitäisikö olla huolissaan, mutta en ole.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  21. #21
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    .
    Viestit
    4.437
    mitäpä sitä suotta huolestumaan päivä kerrallaan, kunnes kuolo korjaa .... kunhan ei kitua tarttis
    -- not fast but furious --

  22. #22
    Jopotuinen Guest
    Rouvan sähköisestä passihakemuksesta on jo jonkin aikaa, eikä mitään ole kuulunut. Ensin pyysivät täydentämään hakemusta, erittelemättä syytä. Laitettiin sinne uusi valokuva ja sitten onkin ollut hiljaisempaa.

    Jos toinen ei pääse matkaan kahden hengen ja yhden viikon matkalle passiongelman tähden, voiko silloin toinen lähtijöistä olla matkalla kaksi viikkoa? Matkahan olisi näin ollen ns. A-luokan matka, yksinkertaiset kulut ja kaksikertaiset huvit.

    Vai pitäisikö olla huolissaan?

  23. #23
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    3.644
    Pitäisikö olla huolissaan, jos piparia tarjotaan Homolan Kodalla?

  24. #24
    Jopotuinen Guest
    Kuvassa ei liene sadun Hannu ja Kerttu, tämä Hannu?
    Eikä tässä olla piparin kerjuulla?

  25. #25
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.724
    Oon nyt syöny vuorokaudessa reilut puoli kiloa tollasta Lidlin Nutella-korviketta, kaakao-hasselpähkinä-kreemilevitettä, 570 Kcal/100g. Se olikin paljon parempaa kun luulin että on pahaa. Varmuusvarastoista löytyi, parasta ennen 02.2018, piti varmuuden vuoksia alkaa syömään sitä pois. Kun painan 60 kg ja oon syöny normaaliruuat, suklaat, pähkinät ja keksitkin tässä sen lisäks. Ehkä tarpeeksi energiaa kun ei ole sateen takia tullut tehtyä juuri mitään.

  26. #26
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    Pitäisikö olla huolissaan, jos piparia tarjotaan Homolan Kodalla?
    Pipari on lyhenne sanoista "pippelillään panomies riuhtoo", millä perusteella sanoisin, että ei olisi syytä huoleen.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  27. #27
    Nickname Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Joutui heittämään kahta noppaa. Nähdään helmikuussa.
    Pitäisikö tästä olla huolissaan

  28. #28
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    1.403
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    Pitäisikö tästä olla huolissaan
    Mä luulin myös että nämä säännöt koskisi vaan kuvarasteja mutta taisi hävitä koko mies:

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Ai hitto, ei taida uskaltaa lähteä etsimään. Kuvarastien henkilökohtaiset säännöthän nimittäin menevät:

    - sinulla on kolikkopeleistä tutut 3 elämää. Yksi elämä menee, jos et löydä rastia kun sitä lähdet etsimään.
    - kun kolme elämää on mennyt, uuden pelin saa löytämällä rastin. Sitä ennen ei haeta epävarmoja rasteja
    - jos kuitenkin "varma rasti", jolla lunastat uutta peliä, ei löydykkään, joudut hakutaolle. Tauon pituus on kahdella nopalla heitetty luku kuukausina.

  29. #29
    Nickname Guest
    ^ Ahah, minä en tuommosiata Tommin säännöistä tiennytkään vaan luulin miehen hävinneen foorumilta kokonaan helmikuulle asti, luotetaan siihen että Tommi tulee viimeistään perjantaina höpisemään offariin.

  30. #30
    pulmark Guest
    Muuttuuko foorumi pikkuhiljaa autoilun tulevaisuus foorumiksi ja pyöräily-aiheiset aiheet jäävät vähemmistöön.

Samanlaisia aiheita

  1. Vastaukset: 31
    Viimeinen viesti: 17.07.2017, 23.11
  2. Mitä tarvikkeita on kotona syytä olla?
    By verano in forum Varusteet
    Vastaukset: 51
    Viimeinen viesti: 08.07.2016, 11.31
  3. Vastaukset: 54
    Viimeinen viesti: 13.09.2013, 21.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •