Sopiiko Gen 3 Turbo Levoon taakse 45nrth 27,5”x3,0” Wrathchild? Kuiturunko jos tällä on merkitystä. Kiekot on 30mm leveät. Parempi tuo olisi tietysti i35 kiekolla.
Sopiiko Gen 3 Turbo Levoon taakse 45nrth 27,5”x3,0” Wrathchild? Kuiturunko jos tällä on merkitystä. Kiekot on 30mm leveät. Parempi tuo olisi tietysti i35 kiekolla.
Ei mahdu, ehkä 27.5x2.8" voi nippa nappa mahtua, tai sitten ei
Ok, pitää sitten ostaa Schwalben 27.5x2.6 ISP taakse. Ovat vaan lumella kehvelit. Tietty eteen voisi laittaa 29x2.6 Wratchildin niin olisi lumella parempi.
Piikkisika olis kyllä kiva rengas ajaa. Noita olisi lähikaupassakin. Tehdäänkö noita taas jossain kun verkkis mainostaa uutuutena? Vieläkö nuo murtuu kyljistä?
Varmaan vanhaa erää, uutus tarkoittaa varmaan vaan, että ne on viime kauden lopuksi poistanu tuotteen listoilta ja nyt lisänny sen uudestaan kun saanu erän noita joten siitä toi "uutuus".
Näitä ei siis käsittääkseni missään tehdä ja en tiedä onko halkeilut korjattu.
Tilasin Levoon Terrene Cake Eaterit. 29x2.8 ja 27.5x2.8. Sopivuus varmistettu kaupasta, joka myy myös Levoa.
Millä koolla jengi tääl ajaa levolla? Ite 183cm ja nopeella testauksella s5 koko tuntu tilavammalta ja mukavemmalta omaan käteen kuin s4.
Mä oon 180cm ja L-kokoinen gen2 on just passeli.Alkujaan tämän lähetti Oman;[URL="tel:3237901"
Kellään kokemusta tosta Levo SL’stä? Joissakin arvosteluissa puhutaan siitä, että enemmän tehoa tulee vasta kovemmilla kadensseilla, mietin miten toimii sitten kivikkoisilla poluilla ja erityisesti teknisemmillä nousuilla?
Nilkka paskana niin en ole saanut juuri poljettua puoleentoista vuoteen, ja erityisesti kovemmalla voimalla polkimen painaminen tekee kipeää. Juostakaan ei voi, eli kunto rapistuu ja maasturi kerää pölyä…
Nyt se hajos se Akku , Kolmas moottori menossa ja 18000 km 1134 tuntia takana ja akussa jotain 300 lataus sykliä , ja pyörä on 2020 vuosi mallin Sw Levo
Skickat från min iPad med Tapatalk
Aika hyvin kesti! Mä myin oman -21 Levon viime keväänä, joku 3800km mittarissa (moottori vaihdettiin just edellisenä syksynä 3400km kohdalla) ja siitä oli kosahtanut akku sitten vähän sen jälkeen kun myin sen eli jossain 4000km kohdalla oletettavasti. Itsellä kävi aikamoinen tuuri, mutta vähän toki harmittaa ostajan puolesta...
Kirjanmerkit