Sivu 34 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 1473

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Mun mielestä jos ostaa n7000€ pyörän niin haluan siitä pitää huolta
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti h-k Katso viesti
    Tuossa videolla vähän ajatuksia fillarin suojaamisesta & ylläpidosta kosteissa olosuhteissa:
    https://www.youtube.com/watch?v=-_4TDHS76CQ

Itse teippasin TCU:n videon inspiroimana, mutta sen enempää en taida jaksaa asiasta stressata.

itsellä kotiutui levo comp 2020 mattamusta , jokunen viikko sitten, mistä noita valmiita teippejä sais ostaa, mattavärin haluaisin säilyttää.

Googlaa invisiframe
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Googlaa invisiframe
    Googlattu on, lähinnä mietin löytyiskö suomesta .

Eipä löydy.

Saiskos täältä mielipiteitä tuosta spessun turbo levosta mikä maksaa tuon 4999€? Saako tuohon rahaan paremman muilta merkeiltä? Comppiha ois hyvä mutta kun ei rahat riitä siihen

Parhaus on aina makuasia.

Jokatapauksessa levo on aina hyvä, mallista riippumatta. Ei voi kuin suositella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vipa84 Katso viesti
    Saiskos täältä mielipiteitä tuosta spessun turbo levosta mikä maksaa tuon 4999€? Saako tuohon rahaan paremman muilta merkeiltä? Comppiha ois hyvä mutta kun ei rahat riitä siihen
    Tässä miettinyt kovasti mitä seuraavaksi ja Levoakin katsellut, minulla tyssää hintaan, mielestäni tuossa perusmallissa on esim jousituskomponentit, jarrut ja vaihteisto on aika huonoa tasoa vs moni muu samanhintainen. haluaisin myös vähän isomman akun mutta tuossa se on 500Wh. vasta kalliimmissa on 700Wh
    Parempaa hinta/laatusuhdetta tarjoaa omaan makuun YT Decoy, mustana hevosena Propain Ekano tai Radon Render joka on pirun hyvän näköinen mutta aavistuksen vajaajoustoinen mun makuun..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    Tässä miettinyt kovasti mitä seuraavaksi ja Levoakin katsellut, minulla tyssää hintaan, mielestäni tuossa perusmallissa on esim jousituskomponentit, jarrut ja vaihteisto on aika huonoa tasoa vs moni muu samanhintainen. haluaisin myös vähän isomman akun mutta tuossa se on 500Wh. vasta kalliimmissa on 700Wh
    Parempaa hinta/laatusuhdetta tarjoaa omaan makuun YT Decoy, mustana hevosena Propain Ekano tai Radon Render joka on pirun hyvän näköinen mutta aavistuksen vajaajoustoinen mun makuun..
    Osta se mikä tuntuu hyvältä ja sopii lompakolle. Silti pakko kysyä, että millä perusteella jarrut on huonoa tasoa? Kokemusta kyseisistä jarruista? Jos sokkona ajaisit eri fillarit, niin osien hinta ei välttämättä määritä niiden toimivuutta.

Ja itse olen toki vähän jäävi edes kommentoimaan tätä quotea. Itse en tinkinyt komponenttien tasosta ostohetkellä.

Lähetetty minun Nexus 7 laitteesta Tapatalkilla

Hintalaatu suhteelta commencalia on kehuttu.
    Pieni venytys budjettiin:

https://www.commencal-store.com/Mobi...al-c2x29149976

Kannattaa muös katsella käytettyjä. Levoja liikkuu tasaisesti. Suosittelen katsomaan emtb forumin myynti osaston.
    Kaveri tilasi briteistä käytetyn levon, kaikki meni hyvin ja pyörä oli priima.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Hintalaatu suhteelta commencalia on kehuttu.
    Pieni venytys budjettiin:

https://www.commencal-store.com/Mobi...al-c2x29149976

Kannattaa muös katsella käytettyjä. Levoja liikkuu tasaisesti. Suosittelen katsomaan emtb forumin myynti osaston.
    Kaveri tilasi briteistä käytetyn levon, kaikki meni hyvin ja pyörä oli priima.
    Esim tuosta tinkimään, ei kannata odotella, vaihtanee nopeasti omistajaa:

https://www.fillaritori.com/topic/17...%C2%A0joensuu/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Osta se mikä tuntuu hyvältä ja sopii lompakolle. Silti pakko kysyä, että millä perusteella jarrut on huonoa tasoa? Kokemusta kyseisistä jarruista? Jos sokkona ajaisit eri fillarit, niin osien hinta ei välttämättä määritä niiden toimivuutta.

Ja itse olen toki vähän jäävi edes kommentoimaan tätä quotea. Itse en tinkinyt komponenttien tasosta ostohetkellä.

On kokemusta Sram Level T jarruista luomupyörässä, lähti nopeasti vaihtoon. en tykännyt tuntumasta tai lähinnä sen puutteesta. Painavassa sähkärissä tehoakin voisi olla enemmän.

NX vaihteisto toimii sinällään ihan hyvin uutena mutta väljistyy suht nopeasti, toki näitä on helppo päivittää paremmiksi mutta kun kysyttiin että onko rahalle parempaa vastinetta muilla niin mielestäni on.

Joo spessu ei ole se pyörämerkki, jossa rahoille saa eniten vastinetta. Hyviä pyöriä kait silti monien mielestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vipa84 Katso viesti
    Mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa:
    1) Ostaa sen, mihin rahat riittää ja mikä tuntuu parhaimmalta eikä mieti/haikaile muuta.
    2) Yrittää päästä kunnon koeajolle eri vaihtoehdoilla. Löytää niistä se omaan käteen sopivin ja jollain konstilla yrittää saada rahat riittään siihen ( käytetty, osamaksu, jne)

Sähkömaastureissa on ajolle isoja eroja. Jos maksaa fillarista 5 tonnia ja joka ajolla joku pikkuasia tökkii, niin tuntuu kalliilta ostokselta. Jos (vaikka osarilla) ostaa sellasen mikä omaan käteen sopii, niin hymyssä suin saa joka lenkin ajella.

Itsellä kokemusta haibiken sähkötäpäristä (ovh 4500 eur) yli 2000km verran. Levoista 2017, 2018 ja 2019 yhteensä 3000km verran sekä täysjäykästä sähköfatistä. Kaikki nuo fillarit ovat selvästi erilaisia. Levoja yhdistää hyvä ajettavuus. Ne on sopinut omaan käteen heti kuin niillä olisi jo viikkoja ajanut. Tuo ajettavuus on kokonaisuus onnistuneesta rungon geometriasta ja siihen sopivista osista. Osia pystyy vaihtamaan vielä paremmaksi mutta jos tungon geo ei ole ajettava, niin paljoa ei ole tehtävissä.
    Juuri tuo kokonaisuus ja käteen sopiva ajettavuus on syy, miksi olen levoon päätynyt. Vielä en ole päässyt parempaa sähkötäpäriä ajaan.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

En ole koskaan ostanu pyörää osien perusteella. Geo, ajettavuus omaan makuun ja etenkin takajousituksen toiminta on mulle tärkeät. Käytettynä ostetussa levo expertissä sattui sitten osatkin aika kohdalleen.

Sähköpyörissä valitettavasti moottori sanelee aika paljon ja siksi aivan haluamaani en ole saanut. Mutta varsinaisesti, mikään ei töki vaan hauskaa on ollut.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Ja spessujen brose koneet,akut ja kaikki kustoimoitavuus jne on kyllä parasta mitä saa. Halvempaa päivittää osia kuin tuskailla paskoilla sähköillä.

Joo siksi minäkin Levoa olen katsellut kun moottori ominaisuuksiltaan on varmasti yksi parhaimmista ja voittipa S-Works Levo ison testinkin mutta jos kysytään rahoille vastinetta niin minun mielestä tuossa perusmallissa on hintaa liikaa osiinsa nähden.

Rahat ja vastine sille on aina henkilökohtainen juttu. Osat ja moottori on helpompi arvottaa, mutta se, miltä ajo maistuu, on henkilökohtaista. Toki, huonot osat voi viedä paljon pois hyvästä pyörästä, mutta ei huippuosillakaan suoraan hyvää pyörää synny.

juu, tosiaan arvio helposti näitä itsensä kannalta mutta kuskeja, ajotapoja ja maastoja on kovasti erilaisia.

Itselläni oli aiemmin 2017 mallin levo comp, nyt 2020 levo comp. Ero näiden välillä on valtava, uskoisin johtuvan rungosta. Minulla oli myös pari 2016 mallin stumpjumperia, 29’ ja 27,5 kiekoilla. Sitten kun kävin kokeilemassa uuden 2018 version stumpista olin aivan hämmästynyt. Uusi versio oli todellä paljon ketterämpi, leikkisämpi ollen kuitenkin vakaa. Samaa voisin tuumata levon suhteen. Olen erittäin tyytyväinen ajettavuuteen.

Eilen haettu Turbo Levo Comp, aloittelijalle...
    Jos samanlaista haussa niin kannattaa kysyä tarjous Tampereen Signaturesta myös. Oli erittäin hyvä hinta millä lähti.

Laittaisin tähän kuvan pyörästä jos osaisin.

Oliko 2020 mallia?

2019 comp carbonia tietyissä koossa saa alle 5t€.

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Kyllä, vm 2020 ja L koko.

Saksasta olisi saanut vielä pari viikkoa sitten Levo Hardtailin, eli siis ihan hinnat alkaen mallin, 2000:lla eurolla.
    Sen moottoria olisikin sitten Blevolla voinut kustomoida, joka ei nyt tähän uusimpaan malliin onnistu.

Mites - 19 mallit, saako niitä sörkittyä mieleisekseen blevolla vai onko jotain rajoitteita?

Samat asiat säädettävissä kuin spessun apilla. Tosin avustus säädettävissä prosentin välein.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti wosse Katso viesti
    2019 comp carbonia tietyissä koossa saa alle 5t€.

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
    Mistä?

Ostin Turbo Levo Compin vuosimallia 2019 ja nyt aloin tutustua tuohon Blevo appiin. Avustuksen nopeuden rajoittimelle voi antaa uuden arvon esim. 30 km/h, mutta kun käynnistän pyörän muutoksen jälkeen niin kuin Blevo opastaa ja haen pyörästä arvot, niin näyttää että rajoitin olisi 25 km/h. Onkohan pyörässä suojaus tälle, vai Blevossa bugi?

On kyllä todella nussakka peli ajella tuollaisen sähköttömän perus hybridin jälkeen. Vielä kun metsistä häviäisi nuo imekkeet, niin pääsisi iskettämään ihan miehellään!

Ei Blevolla voi sitä rajoitusta murtaa. Se vaatii chippaamisen tai mekaanisen kiertokeinon. Moottorin takuu tietty menee, jos niin tekee, joten sitä ei voi suositella niin kauan kuin takuuta on jäljellä.

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 11.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12