ElectrobikeGiantRideHelkamaHuntteriCanyon
Sivu 26 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 24 25 26 27 28 36 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 751 - 780 / 1991

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #751
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kilpuri Katso viesti
    Itse itselleni vastaillen nyt kun 29” fillarit on alla. 2018 comp 6/fattieen taakse menee niukin naukim 2.6 leveä rengas. Eteen mahtuis todennäköisesti se 29x3.0. Ainakin 2.6:lla jää vielä reilusti tilaa.
    Tattista. Vähän houkuttelis kokeilla eteen 29er kiekkoa.. Sehän mahtuisi hyvän kokoisella renkaalla. Takana saa olla nykyinen, on siinä niin huikea pito ja spessun geolla takana on painoakin kohtuu paljon.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  2. #752
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Levin treeneissä ähelletty ..

    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  3. #753
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Mistähän johtuu kun pelkästään 7 vaihteella ketju ns. jumii vaihtajan ylempään rattaaseen? Vaihtaja näyttäisi olevan ihan suorassa. Liekkö ketju venynyt vai mikä? Levo comp 2019 ja ajettu vajaa 300km.

  4. #754
    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Levin treeneissä ähelletty ..
    Hei. Olin juuri viikon Levillä lomailemassa perheen kanssa ja katselin kun näitä sähköavusteisia alkoi valua vastaan numerolaput keulassa. Joko näille on oma sarja vai miten se noissa kisoissa menee? Akusta piuhat irti? Onhan siinä kuitenkin melkoinen ero tuupata sähköavustuksella Kätkän päälle kuin ilman.

  5. #755
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Oma sarja on. Aikoja ei sotketa yleiseen miesten sarjaan.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  6. #756
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    82
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Mistähän johtuu kun pelkästään 7 vaihteella ketju ns. jumii vaihtajan ylempään rattaaseen? Vaihtaja näyttäisi olevan ihan suorassa. Liekkö ketju venynyt vai mikä? Levo comp 2019 ja ajettu vajaa 300km.
    Minulla alkoi jotain vastaavaa tapahtua. Tuntuu ketju jäävän ”kiinni” tietyillä vaihteilla pakan keskivaiheella. Hirveän paukkumisen jälkeen vaihtuu. Ketjun pitäisi olla kunnossa. Pukilla pyörittelin ilman avustusta ja vaihtaa ihan nätisti. Korvakin näyttää olevan suorassa. Minulla 2019 expert.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #757
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Onko paljon ajettuja pakkoja/ketjuja?
    Taannoin mountainbikeshopissa sanoi myyjä että ketjuissa ja niiden määrissä ei kannata tinkiä ebikessa.
    Omassa ajossa xx1 ketju menee roskiin n. 500km paikkeilla kun venymä on tuolloin .50.

    Kmc ”ebike” ketju kesti muistaakseni huimat 300km
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  8. #758
    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    54
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Oma sarja on. Aikoja ei sotketa yleiseen miesten sarjaan.
    No hitto. Nyt kun omakin kulkine saapui, niin sitähän vois lähteä joskus ihan kelloa vastaankin koittamaan

  9. #759
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Himoksella jatkuu 17-18.8
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  10. #760
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Näköjään 6 vaihteella vääntynyt yks hammas pakasta. Ostamasta liikkeestä kysyvät sramilta meneekö takuuseen. Mistä ostatte pakkoja ja ketjuja levoon? Pitänee tilata varstooon

  11. #761
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Nonni. Oma 2019 alkoi narista poljettaessa. Kaikki paikat käyty läpi joten pakko tulla koneesta/laakerista.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  12. #762
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Näköjään 6 vaihteella vääntynyt yks hammas pakasta. Ostamasta liikkeestä kysyvät sramilta meneekö takuuseen. Mistä ostatte pakkoja ja ketjuja levoon? Pitänee tilata varstooon
    Hampaat vääntynee helposti pienemmälle vaihteelle vaihdettaessa, jos ei muista/pysty kunnolla keventämään. Helposti sen kilowatin saa hetkellistä tehoa ketjulle, jolloin rauta antautuu.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Nonni. Oma 2019 alkoi narista poljettaessa. Kaikki paikat käyty läpi joten pakko tulla koneesta/laakerista.
    Omassa 80 h ja 1 450 km. Vielä pelaa ääneti.

  13. #763
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Näköjään 6 vaihteella vääntynyt yks hammas pakasta. Ostamasta liikkeestä kysyvät sramilta meneekö takuuseen. Mistä ostatte pakkoja ja ketjuja levoon? Pitänee tilata varstooon
    Sama homma tosiaan mulla. Tai no 5 vaihde meni kieroksi. Uutta pakkaa vaan ja taas pelittää. Vaikka SRAM GX vaihtaja, niin silti tunne että Shimanon XT pakalla ja XTR ketjulla vaihtaa nätimmin kuin toisessa kiekossa olevalla PG-1130 pakalla. Mutta toimii sekin... Ketjut ja pakat taitaa näissä sähkäreissä olla aikalailla kovasti kuluvaa kamaa. Mutta kai se on tässä sama kuin moottoriurheilussa, että sillon kun kuluu bensaa, jarrupaloja ja muuta kuluosaa on hauskaa ja pääsee "halvalla".

  14. #764
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Tonnissa vaihdoin uuden ketjun 0,5 % kuluneen tilalle. Tämän jälkeen uusi ketju "narisee" eturattaalla, kun kuormittaa kovempaa. Akustisessa pyörässä tämä kertoo siitä, että alumiininen eturieska on sen verran ottanut itseensä, että uusi ketju ei enää toimi äänettömästi. Itsellänikin tekisi mieli vaihtaa tuon rutinan/narinan vuoksi Levoon eteen jo uusi ratas, mutta eihän se voi olla vielä kulunut vaihtokuntoon. Ja eikös toi orkkis ole vielä terästä, joten pitäisi kestää alumiinista pidemmälle. Ärsyttää, muuten lähes äänetön pyörä.
    Loppuiko uuden ketjun aiheuttama narina kun hetken oli ajanut?

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  15. #765
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Ei. Ajoin parisataa kilometriä eikä hävinnyt. Uudella rattaalla lähti narinat.

  16. #766
    Liittynyt
    06/2018
    Viestit
    60
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kilpuri Katso viesti
    Sama homma tosiaan mulla. Tai no 5 vaihde meni kieroksi. Uutta pakkaa vaan ja taas pelittää. Vaikka SRAM GX vaihtaja, niin silti tunne että Shimanon XT pakalla ja XTR ketjulla vaihtaa nätimmin kuin toisessa kiekossa olevalla PG-1130 pakalla. Mutta toimii sekin... Ketjut ja pakat taitaa näissä sähkäreissä olla aikalailla kovasti kuluvaa kamaa. Mutta kai se on tässä sama kuin moottoriurheilussa, että sillon kun kuluu bensaa, jarrupaloja ja muuta kuluosaa on hauskaa ja pääsee "halvalla".
    Meni takapakkia takuuseen. Mut mut mistä tilaatte ketjuja ja pakkoja? Ketjun venymätesteri vissii kans kannattaa ostaa. Ja millo ootte teettäneet ensihuollon levoon?

  17. #767
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Nonni. Oma 2019 alkoi narista poljettaessa. Kaikki paikat käyty läpi joten pakko tulla koneesta/laakerista.
    Eri pyörä, eri moottori, mutta 2018 versiossa vastaava narina loppui, kun moottorin yläpuolisen kiinnitysmutterin kiristi. Oli päässyt hieman löystymään, vaikka kyseessä olikin lukkomutteri. Kiristämiseen riitti, kun otti vasemmalta puolelta mustan muovikatteen irti (kaksi pientä kuusiokolopulttia)

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Uudella rattaalla lähti narinat.
    Minulla meni myös eturatas vaihtoon, kun uudella ketjulla alkoi narina kuormitettaessa. Uudella rattaalla kaikki ok.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Mut mut mistä tilaatte ketjuja ja pakkoja?
    Linkitä tähän joku pyörien komponentteja myyvä kauppa, niin minä kerron, mistä niitä voi ostaa Itse tilaan Bike24:stä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jukkap_ Katso viesti
    Ja millo ootte teettäneet ensihuollon levoon?
    Mikä on tämä maaginen "ensihuolto", joka pitäisi pyörään tehdä? Ne mahdollisesti löystyneet paikat kun voi yhtä lailla itsekin kiristää ja vaihteet säätää, jos tarvetta on. Ja kun itse tekee, niin samalla oppii, eikä sitten välttämättä mene sormi suuhun, jos polulla tulee jotain teknistä murhetta.

  18. #768
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Levoon tulossa öhlins ttx22 . Ensi viikolla saapunee.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  19. #769
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Eri pyörä, eri moottori, mutta 2018 versiossa vastaava narina loppui, kun moottorin yläpuolisen kiinnitysmutterin kiristi. Oli päässyt hieman löystymään, vaikka kyseessä olikin lukkomutteri. Kiristämiseen riitti, kun otti vasemmalta puolelta mustan muovikatteen irti (kaksi pientä kuusiokolopulttia)


    Minulla meni myös eturatas vaihtoon, kun uudella ketjulla alkoi narina kuormitettaessa. Uudella rattaalla kaikki ok.


    Linkitä tähän joku pyörien komponentteja myyvä kauppa, niin minä kerron, mistä niitä voi ostaa Itse tilaan Bike24:stä.


    Mikä on tämä maaginen "ensihuolto", joka pitäisi pyörään tehdä? Ne mahdollisesti löystyneet paikat kun voi yhtä lailla itsekin kiristää ja vaihteet säätää, jos tarvetta on. Ja kun itse tekee, niin samalla oppii, eikä sitten välttämättä mene sormi suuhun, jos polulla tulee jotain teknistä murhetta.
    Ensihuollossa pidän tärkeimpänä kiekkojen rihtausta ja mahdollista pinnojen kiristystä. Tuo ei ole aivan aloittelijan puuhaa. Jos mielenkiintoa piisaa niin hommaa hyvät välineet ja tekee. Itse annan muiden hoitaa, vaikka kaiken muun fillareihini liittyvän oon itse hoitanut.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  20. #770
    Liittynyt
    12/2015
    Paikkakunta
    Kokkola
    Viestit
    104
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Levoon tulossa öhlins ttx22 . Ensi viikolla saapunee.
    Eriparitissitkö?😉

  21. #771
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    Ensihuollossa pidän tärkeimpänä kiekkojen rihtausta ja mahdollista pinnojen kiristystä. Tuo ei ole aivan aloittelijan puuhaa. Jos mielenkiintoa piisaa niin hommaa hyvät välineet ja tekee. Itse annan muiden hoitaa, vaikka kaiken muun fillareihini liittyvän oon itse hoitanut.
    Oikeaa kireyttä ei välttämättä absoluuttisellakaan sävelkorvalla saa aikaan, mutta kyllä heitot oikoo perus pinna-avaimella ja pihdeillä (kumia pinnan ja pihtien väliin). Ei siihen sen kumempia välineitä tarvita. Ensikiristyksen teetin silti ammattilaisella, jotta kuitukehän kireys on se oikea.

  22. #772
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Pirkanmaa
    Viestit
    118
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Oikeaa kireyttä ei välttämättä absoluuttisellakaan sävelkorvalla saa aikaan, mutta kyllä heitot oikoo perus pinna-avaimella ja pihdeillä (kumia pinnan ja pihtien väliin). Ei siihen sen kumempia välineitä tarvita. Ensikiristyksen teetin silti ammattilaisella, jotta kuitukehän kireys on se oikea.
    Juuri näin.
    Levossa oli pinnat ennem ensihuoltoa sormin ja korvalla ok, mutta niimpä vain huollossa sanoivat, että aavistuksen olivat löysällä molemmat puolet. Ilman pinnamittaria oikea kireys on vain arvailua.

    Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

  23. #773
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    3.161
    Jep. Oon omiakin kiekkoja oikonut myöhemmin, tarpeen vaatiessa. Mutta juuri toi kireyden tarkistus muutaman sadan kilsan jälkeen on jäänyt osaaville.
    Miten niin tyhmä kysymys??

  24. #774
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rescue73 Katso viesti
    Eriparitissitkö?

    Eiku on selvityksessä myös öhlärin coili keula
    Siitä tietoa myöhemmin
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  25. #775
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Halvemmalla selviää, kun asentaa Vorsprung suspensionin Smashpotin keulaan. Tilasin omani TF tunedilta. On hyvä. Voin jeesata jousen valinnassa.


  26. #776
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Ja ensihuoltoon liittyen; toki kiekot voi käydä kiristyttämässä (tai kiristää ne itse), mutta ellei myyjäliikkeestä ole saanut jotain hyvää tarjousta koko hoidolle, niin ei kai kiekkojen rihtaamista varten tarvitse koko pyörää sinne viedä.

    Sen vuoksi tiedustelin ensihuollosta, että mitä maagista siellä tehdään, että se nähdään jotenkin pakollisena. Youtubesta löytyy kyllä ohjeet niin vaihteiden kuin laahaavien levyjarrujen säätämiselle, ohjauslaakerin kiristämiselle ja myös rihtaamiselle.

  27. #777
    Liittynyt
    12/2015
    Paikkakunta
    Kokkola
    Viestit
    104
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Eiku on selvityksessä myös öhlärin coili keula
    Siitä tietoa myöhemmin
    ����

  28. #778
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    229
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Eiku on selvityksessä myös öhlärin coili keula
    Siitä tietoa myöhemmin
    Laitoit mulle viestiä Smashpotiin liittyen - sulla on viestikiintiö täynnä, eikä pysty vastaamaan.

  29. #779
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Laitoit mulle viestiä Smashpotiin liittyen - sulla on viestikiintiö täynnä, eikä pysty vastaamaan.
    Hankala olla suosittu näemmä .
    Laatikkoa siivoiltu.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


  30. #780
    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1.634
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rescue73 Katso viesti
    ����
    Onko tää jotain mandariinikiinaa vai?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously


Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 16.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 11.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 15.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •