Sivu 57 / 58 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74755565758 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.681 - 1.710 / 1731

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Vodkapulloja lähetteli ainakin jokin saksalainen kauppias 15+ vuotta sitten. Jälkeenpäin ajateltuna saattaisi saada palautetta, kun ei ollut mitään ikävarmistusta ja alaikäiset tilaajat sai myös näitä.
    Varmaankin puhutaan samasta liikkeestä

^Nyt jäisi paketit (ja muut romutkin) tulliin jos olis härskiä alkoholin nettitilausta siis!! Ei sillä mitään väliä ettei oo tilannutkaan mitään mutta kun se on maailman suurin rikos jos tilaat alkoa Suomeen netistä.

Ontopic: En tänään. Töihin ei saa tilata omia (siviili)paketteja. Ja olen töissä. Eli en ole siksi vastaanottanut tänään pakettia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Wiggle pkt löytyi tänään postilaatikosta, tavarat kuten pitikin.. ei kylkiäisiä

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    Lohduttaako kun kerron helelmäkarkkien olleen erittäin kuivia ja sitkeitä?
    Mainiota että saimme tilatut tavarat edes hitaimmalla mahdollisella toimituksella kotiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Lohduttaako kun kerron helelmäkarkkien olleen erittäin kuivia ja sitkeitä?
    Mainiota että saimme tilatut tavarat edes hitaimmalla mahdollisella toimituksella kotiin.
    Ehkä vähän, en tosin noita kumikarkkeja ole koskaan syönyt enkä nytkään olis, joten pikku harmi.. osat kuitenkin tuli perille ja paketista löytynyt stemmikin vaihtui fatbikeen

-- not fast but furious --

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    paketista löytynyt stemmikin vaihtui fatbikeen
    Kuka tollo antoi fatbiken vaihdossa yhteen ohjainkannattimeen?

(Suomen kieli on välillä hassua...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Kuka tollo antoi fatbiken vaihdossa yhteen ohjainkannattimeen?

(Suomen kieli on välillä hassua...)
    My bad.. pitäisi olla tarkempi
    Wigglen paketista löytyi 50mm stemmi, jonka vaihdoin fatbikessa olleeseen 60mm stemmiin .. Pyörä jäi rempan jälkeen varastoon "itkemään kohtaloaan ja odottamaan testilenkkiä"

-- not fast but furious --

...jos se ohjainkannatin on platinaa..

Mutta kala-nahkiais-kirjoille tuli pussukka ( pienen tietokoneen pussukka mutta mun tietokone on isompi ) nyt sitä yhtä kirjaa vaan kaipailen!
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

DPD toi niinkuin luvattu oli, kuski kun tallille satuin kysyi jotta jos mulla joku paikka lukossa niin minne sitten, kerroin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    . nyt sitä yhtä kirjaa vaan kaipailen!
    ...laitoin viestiä, kuulemma
    ...and I discovered that we never received your order at our shipping office.

Vaihtoehtoina rahojen palautus heti, tai odottelen että tilaavat uuden opuksen varastolta. - uusi opus kiitos, mä olen ainakin tottunut odottelemaan jos paketti tulee USA:sta tai Kanadasta, pääasia että tulisi jossain vaiheessa. Kannattaa kuitenkin näemmä laittaa kohteliasta viestiä kohtuullisen odottelun ( 6 vko tässä tapauksessa) jälkeen.
    tempokisu.kuvat.fi

Tänään vastaanotan. On hienoa kun kuriirifirmaan voi luottaa ja toimii kuin unelma toimitukset. Illalla lähti Saksasta. On Hesa-Vantaa on näköjään neljäs lentokenttä legillä millä paketti on yön aikana käynyt. Ja joskus puolenpäivän pintaan varmaan noudettavissa "ärrältä" kun sinne ohjasin paketin toimitettavaksi. Kiitos DHL.

Paketin sisältö "viimeisin hankintasi" ketjussa selostettu, joten sitä informaatiota en enää tähän viestiin laita.

Kävin hakeen Bliz-aurinkolaseja kaksi pakettia. Aijai on hianot matrix on aika isot, mutta tämä toinen smallface-malli on pienempi. Mutta hianot, kepeet ja tosi modernin näköset. Tiiviit nassuun, hyvä tummennus!
    Tilasin saman tien valko-siniset smallfacet eli sellaiset pienemmät. Ajattelin näitä ihan aurinkolaseina, en välttämättä pyöräilykäytössä.
    tempokisu.kuvat.fi

Lampreys of The World - kirja tuli, mahtavaa. Käytetty, ja näköjään Stirlingin yliopiston kirjastosta....tosi hyväkuntoinen ja juuri sellainen kun ajattelinkin.
    - jos ja kun töissä on taukoa, voi opiskella eikä tämä kirja ole ihan hetkessä luettu -
    tempokisu.kuvat.fi

Hiiri oli ilmestynyt laatikkoon. G502 Hero.

Hain ärrältä takavaihtajan ja ohuita kumeja.

En ole. Paketin piti tulla tänään klo 16 mennessä - mutta lähetys on viivästynyt jne...ja just laitoin viestiä yhdelle myyjälle ( palautteissa poikkeuksetta että fast shipping..), että voisiko ystävällisesti lähettää Herkun kun 6 päivää sitten ostin. Pahus, just piti että mitään en osta ja sitten se on taas tätä että missäs paketti viipyy...
    tempokisu.kuvat.fi

Olen. Yksi paketti tuotiin kotiin, äskön kävin hakemassa sinilinssiset aurinkolasit.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyllä. Ei ole paketti Saksasta tullut minulle koskaan ennen näin nopeasti: tilaus Bikesterissä perjantaina iltapäivällä ja eilen tiistaina vastaanotin paketin. Yleensä noissa menee se viikko.
    Merida Scultura 5000 (3,6 k) / GT Grade (1,0 k) / Ridley X-Fire (46 k) / Trek Farley 5 (4,9 k) / Cannondale Quick 3 (1,4 k) (Myydyt: 21 k)

^ sama kokemus Bikesteristä, sieltä tuli jotain anna palautetta-viestiäkin ja kyllä mä täydet 10 pistettä annoin. Tuotteet hienoja, hyvä hinta ja nopee toimitus.
    tempokisu.kuvat.fi

En vielä, mutta sain seurantanumeron sähköHuraxdaxille. Huomenissa tai perjantaina.

..pakettia pitäisi pukata, voi että meni taas monimutkaisesti kun UPS tullaa sen "mun puolesta" ja tuli sähköpostissa vahvistuspyyntö. ?? mä laitoin vastauksena ostamani tavaran kuitin, oli 4 euron ero mun hyväkseni verrattuna UPS:n tullausarvoon. En tajua, enkä jaksa sitä rahtitullausta nyt ite ( kerran tein, ja oli monimutkainen..)
    Kaikkein helpointa olisi kun se tullauskirje tulisi postissa ja ite tullaisi postipaketin.

Ja just laitoin viestiä Herkun myyjälle että voisiko jo lähettää kun maksoin viikko sitten...tarkoittaako: Jouw bestelling is zojuist verzonden että pakettini ( ~~ jigejä) on lähetetty? noin 20 euron koeponnistus, olen tosi iloinen jos tilaus onnistui ja päätyy paketin vastaanottamiseen.
    tempokisu.kuvat.fi

^Sähköinen tullaus on maailman yksinkertaisin asia. Sinne vaan tullin sivuille, täyttää sen lomakkeen ja laittaa kopion ostokuitista. Hetken päästä tulee tullauspäätös ja maksaa pois. Suurin vaikeus lienee löytää oikea tariffikoodi, mutta yleensä olen vetäissyt jonkun sinne päin olevan.

^ joo joo, olen kerran tehnyt mutta nyt käsittääkseni oli tehty jo ja pyydettiin vahvistamaan. Kun tässä nyt oon kipeenä ja huomena töissä ( pakko mennä) niin ei jaksa enempää. Kerran tein rahtitullauksen, mutta siinäkin piti olla yhteydessä UPS:ään sähköpostitse. Ja sitten kun yritin laittaa tullauspäätöksestä liitteen UPS:lle, se ei vaan menny?? ja jouduin ottaan valokuvan...aattelin siinä että kääk! olisivat vaan tullanneet tän, kymppi sinne tai tänne tässä konkurssissa mitään meinaa...

Tavallinen paketin tullaus joo onkin yksinkertaista - eikä sekään kaikille; taannoin kun odottelin postin palvelupisteellä edelläni oleva iäkkäämpi pariskunta ihmetteli miten he nyt sen tullauksen hoitavat eikö voida postissa neuvoa ( neuvoi että menee tullin sivuille...) ja päättivät käydä tullissa ( joka on siinä ihan lähellä) Olisin voinu neuvoa, mutten sitten rohjennu puuttua toisten asioihin.

Mä taisin tehdä virheen kun tilasin "expedited, shipping with tracking" olisi pitäny ottaa vaan "basic, shipping without tracking" kympin edullisempi eikä olisi menny ehkä tulliin.
    tempokisu.kuvat.fi

Tulihan niitä kaksin kappalein. Toisessa oli pari nauhaa dymokirjoittimeen, ja toisessa tehosekoittimeen uusi kansi.

Voi perse. Kuitenkin tuli siitä ups:n paketista tiedot rahtitullausta varten. No minä tein, mutta kun summa oli 23,18usd ja shipping 18,98usd niin meni tullin käsittelyyn. Just. Nyt pitää sitten odotella ja pääsen vasta sitten yrittämään lähettää sitä luovutuspäätöksen lähettämistä....just tää on se, miksi olisivat saaneet mun puolesta vaan tullata vaikka maksullisena. Viimeksi nimittäin ei mitenkään mennyt se luovutuspäätös liitteenä, piti ottaa siitä valokuva, tallentaa kuvasivulle ja sieltä sitten.
    Ja nyt oon menossa töihin eikä se sieltä käsin onnistu.

--- mä kokeilin toista asiakirjaa, onnistuin laittaan sen kuvasivulle ja sieltähän sen voi helposti lähettää. Hyvä, opittu taas tänään atk-asioita. Se rahtitullauskaan ollut niin vaikea kuin miltä näyttää, siinä on liikaa vaan MRE sun muita koodeja.
    tempokisu.kuvat.fi

En. Tähän aamuun asti oli Postin seurannassa "Arvioitu toimitusaika 30.1. klo 16 mennessä". Nyt kun tuli 30.1. muuttui "Arvioitu toimitusaika 31.1. klo 16 mennessä". Vaikka oli aamulla lajiteltu jo Vantaalla. No, kestäähän se 35km väli Hki-Klaukkala 1.5 vuorokautta... Pärse.

^ Helsinki - Pirkkala väli noin 200km kestää joskus 10 päivää.

Mutta rahtitullaus ja kuitin lähettäminen selvitystä varten tuotti tulosta; päätös että maksettava määrä on 0,0euroa. Sain luovutuspäätöksen laitettua UPS:lle ja kylkiäisenä opin siis pari uutta tietokone-juttua.
    Kas, Latviasta tilaamani jigitkin on tulleet Suomeen.
    tempokisu.kuvat.fi

no just Ups:n kuski toi paketin....siis tämä jonka rahtitullasin ja ei tullu lisämaksettavaa - niin se oli aamulla Helsinki-Vantaalla ja nyt on täällä mun luona. Mahtavaa. Lisäksi tämä tuote - 15" laptop sleeve - on tosi hyvälaatuinen ja kuva tuli juuri hienosti ( kun sitä siihen pitkään ja huolellisesti muokkaussivulla asettelin että tulee kokonaan...) tähän pussukkaan ei tosin laiteta laptoppia vaan kirjoja.
    Ette ikinä arvaa mikä kuva tässä on ja mitä kirjoja tänne tulee...

ai joo, nyt pitäisi tullata nuken asu-paketti. Tähän asuun inspiraatio tuli kans VesaP:ltä, lisään käärmekoruja ja tulee täydellistä.
    tempokisu.kuvat.fi

Kyyl. Sähköhuraxdaxin sain matkahuollosta ja kiikutin sen saman tien kadun toiselle puolelle paikalliseen pyöräliikkeeseen vaatien että "pimp my ride".

jaha, ## Postin joku käsittelymaksu 2.90e tulossa EU:n ulkopuolelta tuleville, tullattaville lähetyksille. Missä vaiheessa se maksetaan, tullattaessako vai kun hakee paketin postista, entäs jos tulee ohuena pikakirjelähetyksenä? Tullasin eilen yhden paketin siis, ja siinä oli vain se tullausmaksu, ei mitään Postin käsittelymaksuja.
    tempokisu.kuvat.fi

^Ei hitto mitä byrokratian paskaa:

"
    Jos lähetyksen arvo on enintään 22 euroa, eikä se sisällä alkoholia tai tupakkatuotteita, voit lähettää tullille vapautuspyynnön osoitteeseen lentoposti@tulli.fi. Liitä mukaan tilausvahvistus tai muu selvitys sen arvosta sekä saapumistunnus.

HUOM!
    Uusi käsittelymaksu ei koske EU:n sisältä tulevia tavaralähetyksiä eikä EU:n ulkopuolelta tulevia lähetyksiä, joissa yhden lähetyksen arvo on alle 22 €.
    "

Posti ittekään tiedä miten toimitaan? Ensin sanotaan että pitää jollekin 5e kikkareelle lähettää joku vitun vapautuspyyntö. Sit heti seuraavassa kappaleessa sanotaan ettei tarviikaan.

Eli esim jäsenen Jopotuinen Alibaban <22e lähetykset tulee edelleen ilmaiseksi perille? Vai pitääkö tavaran hinta tuplata tuolla 2.90e toimituskuluilla? Pitääkö jäsenen lähettää älytön "Vapautuspyyntö" tullille 5e ostoksesta? Voi hukkua tulli Vapautuspyyntömaileihin. Eihärreguudsentäänmitäpaskaa!

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1718
    Viimeinen viesti: 18.02.2020, 17.38
  2. Oletko nyt alasti?
    By LJL in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 291
    Viimeinen viesti: 13.12.2019, 21.12
  3. Oletko nyt kommandona?
    By LJL in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 78