PartioaittaHuntteriGarminCanyon
Sivu 27 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 826

Aihe: Koska viimeksi kävit puntilla ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräilevä Hullu Katso viesti

Piti tarkistaa mitä nuo muscleupit on, mutta näköjään noita mitkä ite tunnen palomiesleukoina On niitä noin 10 menny joitain vuosia sitten. Ihan vaan niin, että kädet alkutilanteessa suorana roikkuen, ylhäällä käsien suoristus ja niin ettei liike pysähdy välissä. Eikai noita oikeen muulla tavallakaan voi tehdä Nykyään en oo uskaltanu koittaa, kun on aika rankka liike olkapäille.
    Voi niitä tehdä eri tavoilla.
    Tän videon alussa aika puhdas versio. ns strict muscle up. Osa pystyy tekee tän jopa vielä hitaammin. https://youtu.be/BhP6fmjAg9c

Tässä taas crossfit muscle up isolla heilurilla ja kippi-liikkeellä.
    Vaatii vähemmän voimaa mutta enemmän tekniikkaa ja liikkuvuutta. Ei ole mun makuun oikea muscle up. Tässä pidetään kädet suorina hyvin pitkään ennen vetoa. ks. erit. sivusta kuvattu video.
    https://youtu.be/OCg3UXgzftc

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Meneekö pyöräilevällä hullulla muscle upit noin vain ilman mitään kippiä? Silleen hidastetusti ja vartalo suorana?
    Tuossa yks huonolaatuinen video muutaman vuoden takaa (jos linkki nyt vaan toimii)

https://www.dropbox.com/s/8l660as2r9...hrome.mp4?dl=0

^Ottakaa sivukisa näistä muscle upeista? Aina ihaillut kehonpainoliikkeiden taitajia, siinä on oma massa ja voimat silloin hyvässä suhteessa.

Video ei valitettavasti mulla auennut kännykällä suoraan. Ehkä pitäis tuo appi ladata,.että toimisi.
    Mun ei kannata lähteä kisaan, koska olen tosiaan jo 2 vuotta sitä harjoitellut eikä ole lähelläkään vieläkään mennä yhden ainoaa muscle uppia. Mutta treenaan silti ja se treeni käy tähän haba-haasteeseen. Vastaotteen leuat tosin auttais varmaan paremmin hauiksen kasvatukseen. Ojentaja kyllä vahvistuu (auttaa hauiksen ympärysmittaan) kun osana muscle up treeniä on se suoran tangon dippi.

Mun täytyis pudottaa painoa kun se auttais eniten leuanvetoon. Paino on noussut vuodenvaihteen tienoilta kolmisen kiloa mun vuosikymmeniä kestäneestä normaalipainosta.Tosin, nyt pari vuotta olen tehnyt salilla jonkin verran muutakin kuin muscle up harjotteita (kuten rinnallevetoa) joten osa painonnoususta on varmaan lihastakin. Mutta osa mahassa koska vaikka samat housut mahtuu, on ne hiukan tiukkoja. Siis periaatteessa jalkoja ei sais tehdä yhtään, kun se lisää massaa eikä auta muscle uppiin
    Eikä tunnu auttavan pyöräilyynkään varsinkin kun pyöräily on alamäkiajoa lukuun ottamatta aiempaa vähäisempää.

PC:llä aukes.

Toissapäivänä edellinen treeni ulkokuntosalilla.
    Eilen bike parkissa nurin ja vasen ranne ja pikkurilli kipeänä. Ei kestä nostaa täyttä kahvikuppia. No voishan sitä oikeaa habaa treenata

Äsken. Ei oikein 30 asteinen ja 60 kosteusprosenttinen kämppä sovi äheltämiseen. No, kohta on talvi taas.

Mulla oli eilen punttipäivä. Tuntuu ihan nuijalta treaanata joka toinen päivä, mutta kokeillaan nyt näin.

Parin tunnin päästä käyn viimeksi puntilla eli olohuoneessa sohvan ja telkkarin välissä. Ekaa kertaa "jokerit" naamaan ku sain ne vihdoin Kirkkonummen Cittarin kautta tänne Klaukkalaan asti jopa ja sit äheltää muutaman kilon käsipainoilla. Tosi Mr O fiilis joo.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Mulla oli eilen punttipäivä. Tuntuu ihan nuijalta treaanata joka toinen päivä, mutta kokeillaan nyt näin.
    tommin täytyy muistaa ostaa ja rasvata haba ettei nahka repee

^^Mitäs hienoo "roinaa" tossa jokerissa on? Purkki ainakin oli makee. Mä en tarvi edes kahvia ennen treeniä, menee miten menee, oon Pavel Tsatsoilinen jutuista pikkasen omaksunut sen, että jos treenaa suorituskykyä varten, niin ei esim. sotilas tai poliisi ala tappelun alkaessa lämmittelemään ja vetää treeniboosteria.

On topic: tänää oli voimapäivä. Selkä kun on taas paskana, niin se on leuanveto ja yhdenkäden kahvakuulapystypunnerrus.

^Ei pelkoo. Mä en jaksa kauheeta massakautta vetää, päinvastoin, vois vaikka laihtua ja syödä terveellisemmin, niin eipä tuo taida kauheesti kasvaa. Mulla ainakin nuorena ja hurjana lihasta tuli kun uskalsi ottaa läskiäkin. Sit diettas läskin pois ja totes että suurin osa lihaksistakin meni. Lopulta ei edes läski lähtenyt enää... tämä tarina on tosi (tosin vähän yksinkertaistettu).

^^Mitäs hienoo "roinaa" tossa jokerissa on? Purkki ainakin oli makee.
    En minä tiedä, kaikkee varmaan mitä kasvava 50 vuotias tarvii.

https://www.swedish-supplements.com/...n-crazy-mango/

^No joo, ei pöllömpi tuote jos kreatiinia käyttää. Mä ajattelin et siinä on tosi paljon kofeiinia ja tauriinia tms. juttuja vaan. Mä en nyt käytä mitään perinteistä lisäravinnetta. Omega-3 ja monivitamiini, magnesium lisäks ja nyt on kokeilussa boswellia serrata nivelillä (ei tee mitään).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP 19.7.22 Katso viesti
    36cm
    37 cm näytti äsken mittanauha.

^Tätä tahtia kun kasvaa, niin sulla on 14.1. noin 62cm haba.

^Joo, vähintään!!1!

Tänään varmaankin 3-4h päästä seuraavan kerran. Hauista.

Tänään välipäivä. Tuntuu ihan mäntiltä. Isot äijät sanoo että näin kasvaa paremmin. Kokeillaan.

Tänään välipäivä. Tuntuu ihan mäntiltä. Isot äijät sanoo että näin kasvaa paremmin. Kokeillaan.
    Ei se tommi tarvi olla isokaan äijä, lihakset tarvii myös lepoo millo kasvaa. Tee vaikka jotain aerobista, hae kuvarasteja tai niitä pienoismallijuttuja. Korjaile taloo, aina omakotitalosta jotain löytyy ja oon päätellyt ettei sulla hevin aika tuu pitkäks.

^Joo. Mä vaan en sitten joka toinen päivä jaksa kuitenkaan treenata "tuntia"... joku 10-20min /päivä on mulle se mitä viittii. Mietin aina et se on aika vähän.

Tänään. Oli voimapäivä ja mukava huomata että voimat olivat heikentyneet. Tähän pienenevä haba, niin kohtahan se on varmaan siirryttävä Zumba-tunneille.

Äsken. Poikkeuksellisesti habaa.

Teininä käsipainoja ja intissä aloitin ohjelman mitä jatkoin ressuun siirtymisen jälkeen alle kaksi vuotta ja se alkoi maistua puulta, siispä sen koommin en ole punttisalille edes astunut. Nyt en ole moneen vuoteen edes ajatellut salitreeniä ja fillarointi tuli aloitettua per heti punttitylsistelyn lopettamisen jälkeen ja samalla tiellä jatkan yhä. Muutamana aamuna viikossa vedän pienen kuntopiirin herätykseksi, kahvakuulailua ja kehonpainotreeniä; esim. vatsoja ja etunojapunnerruksia.

Meillä olisi taloyhtiössä oma kuntosali missä laitteita, vapaapainoja, kahvakuulaa, penkkejä, nyrkkeilysäkkejä ja mua kiinnostavimpana soutulaite. Kolmekymppiä vuodessa mutta toistaiseksi en ole vieläkään lunastanut oikeutta. Se soutulaite kiinnostaa mutta mistä aikalokeron nappaan ja/kun fillarointi on se mun urheilulajeista primus inter pares.

Viimeksi puntilla vuosia sitten.
    kaldera muokkasi tätä : 31.07.2022 at 01.57

Tänään. Kävi jo vituttamaan joka toinen päivä, niiin kysyin nykygurultani, Christian Thibaudeaulta (kuva), voinko edes trapsit treenata joka päivä kun mies kirjoitteli nettiin että trapseja, forkkuja, pohkeita ja vatsoja voi treenata usein ja lupasi että kyllä!! Haba jää sitten joka toiselle, alan treenaamaan trapseja ja niskaa ainakin joka päivä, ehkä forkkuja ja vatsojakin. Jossei joka päivä niin ainakin 5x viikko. Täytyythän sitä saada aika kulumaan.

Äsken. 38cm.

Tommi kyselee pro tyypeiltä neuvoja niin koko ketju hiljenee... Tai tää on kuin Vinokourovilla aikoinaan, treenataan täysin mustissa plaineissa kamoissa pimennossa ja sit palataan yhtä-äkkiä jäätävän kovassa kondiksessa takaisin parrasvaloihin muutaman viikon hiljaiselon jälkeen.

Tänään en käynyt puntilla. Paikat hellänä vielä eilisestä. Oli hauispäivä. Yllättäen.

Eilen kävin tekemässä ulkokuntoilupaikalla pojan yleisurheilutreenien ajan muscle up treeniä eli lähinnä leukoja ja dippejä leuanvetotangolla. Lopuksi vedin kertaalleen leukoja myös vastaotteella ihan hauiksia ajatellen
    kauris muokkasi tätä : 14.08.2022 at 09.21

Eilen.
    Ei hauksia.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kuukausipäivitys: 40,5 eli kutistunut puoli senttiä. Se näkyy kun ei jaksanutkaan mitään bodausta, siirryin voimaharjoitteluun takaisin. Tai sitten näkyy joku muu, mutta ei kauhean hyvä "kehitys".

Voihan sitä treenata joka päivä ja vaikka 2 kertaa päivässä, mutta siinä ei ole mitään järkeä koska et ehdi palautua edellisestä treenistä. Jos tavoitteena on lihaksen kasvattaminen, lepo on yhtä tärkeää kuin treenistä saatu ärsyke. Ravinto ja uni pitää olla myös balanssissa.

Eilen muutama leuanveto. Ei muuta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •