Eilen kävin mutta keskityin lähinnä venyttely- ja liikkuvuusliikkeisiin. Edelleen nyt sunnuntaina reidet ja pakarat kipeät torstain treenistä!
Eilen kävin mutta keskityin lähinnä venyttely- ja liikkuvuusliikkeisiin. Edelleen nyt sunnuntaina reidet ja pakarat kipeät torstain treenistä!
^Niinpä mutta itsetuntojuttuja kuitenkin pitkälti.
^Olisiko parempi mitata käsivarren ympärys kuin pelkkää habaa. Siinähän on ojentajalihas (triceps bracii) toisella puolella. Tulikin mieleen että itse treenaan tosi harvoin pelkkää habaa, yleensä treenaan käsivarsia vetelemällä taljaa ja nostamalla penkiltä eri kulmista. Käsivarren ympäryksen saa kasvamaan (vähän) mutta ei niinkään habaa.
leukoja omalla ja lisäpainolla. ei tarvi tehdä erikseen habaa ollenkaan. kantsii joskus kokeilla vaikka 3-4 sarjaa leukoja ja sen jälkeen habaa - ei pysty . toki taljasoutukin ja mave ottaa
^^Varsinaisesti hauista en tee, se mitä tulee niin ylätaljasta ja kulmasoudusta saa riittää, oikeastaan ojentaja saattaa olla lihaksena jopa olennaisempi, eos...
Tietenkin tuo olkapää häiritsee sen verran että penkki ja vapaat painot jääneet väliin mutta tällä iällä ei enää tarvi niin kauheasti mitään todistella mittaustuloksilla.
Alkuviikosta kävin. Pitkästä aikaa maastavetoa aina kymppi tankoon lisäillen. Saattaa olla että ekaa kertaa nousi 130 kg. Lisäksi yritin vetreyttää itseäni OHS:llä eli kyykkyjä tanko suorilla käsillä. Hankalaa on.
Eilen kävin, lämppärinä crossari parikymmentä minuuttia. Selät ja haba oli treeninä, hiukan liikaa porukkaa tuossa koulun salilla. Kävijämäärä vaihtelee ja jos tuolla se
kymmenen niin on jo aika täysi. Eilenkin monitoimitalja hässäkässä aika ruuhka.
Torstaina, prässi on poikaa!
Tänään. Leuanvetovoimat täysin kateissa. Olin tehnyt hieman rinnallevetoa alle ja sitten leukoja meni vain 7. Parin minuutin palautuksilla 6 ja 5 perään. Ja siis kesällä vielä meni 13. Nyt on jotain outoa.
Vähän vähemmän olen niitä treenannut mutta olisin luullut riittävän ylläpidoksi tai että nyt ainakin kymmenen olis lähtenyt helposti.
Leuat paranee vaan vetämällä isoja volyymeja. Itse teen tyyliin 10*10 sarjaa 2-3 kertaa viikossa eri otteilla ja leveyksillä. Lisäpainot kannattaa ottaa myös käyttöön jos vaan mahdollista.
Muuten tiedoksi kun sattumalta huomasin, että VesaP ja tommi2 jatkavat palan kasvatusta Fillarikeskustelun puolella.
Tuntuvat kaipaavan meitä muitakin sinne. Noo, ei varmaan kaikkia, mutta niinku yleisellä tasolla tuntuu olevan fiilis sellainen.
No vitsit, jotenkin vaikealta tuntuisi vaihtaa toiseen foorumiin kun yhteen on jämähtänyt jo lähes parin kymmenen vuoden ajan. Mutta ehkä sitä pitää kirjautua sinnekin ja käyttää molempia jonkin aikaa ja katsoa miltä tuntuu.
edit. tunnus luotu. Tuli tilaisuus vaihtaa nimimerkkiä samalla. Tää kauris on aiheuttanut aina hämmennystä. Taivuttaminen on hankalaa ja kun ei tästä tiedä edes onko kirjoittaja mies vai nainen. Toki nyt 2004->2022 maailma on muuttunut ja sillä ei kai ole enää edes väliä
On tämä ihmeellistä.
Niin ja siis siellä puolella olen nimimerkki Densen.
Viikko sitten viimeksi. Tänään seuraava.
Vartti sitten, kevyt yläkroppa.
Viime perjantaina ja oli hyvä treeni. Nyt harmittaa kun on jäänyt flunssan takia treenit väliin ja jää vielä ainakin ensi viikkoon asti.
Eilen jalkoja, tiistaina penkkiä. Pitää katsoa jos tänään jaksaisi mennä vielä selkää treenaamaan.
Kirjanmerkit