Alkujaan tämän lähetti
orc biker
Joo. Siihen kuolee. Jos pyörän kanssa kaatuu, niin sinne alle rusentuu, eikä pääse ylös!
Kyllä tuon painofiksaation saisi työntää syvälle ja poikittain. Se on niin marginaalinen asia ylipäätään kilpaurheilun ulkopuolella. Esim. miksi et puhu esim. siitä, että kun tuota ajetaan niin pystyssä? Sen vaikutus on kymmenkertainen painoon nähden. Ja tuossa hintaluokassa, kun tässä ei selvästikään olla hakemassa kovin kallista, asia on täysin mitätön. Eikä tuo ole edes painava, vaan ihan normaalipainoinen pyörä. Tuossa ei ole mitään ongelmaa. Oma pyöräni painaa juomapullojen kanssa enemmän, enkä ikinä ole ajatellut, että jäipä nyt tämä homma painosta kiinni, että muuten olisi onnistunut, mutta kun oli niin painava pyörä. Joten antaisitte jo olla tuollaisten tyhjänpäiväisyyksien.
Tuo pyörä on tosi hyvä diili. Tuota kelpaa jo vaikka päivitellä, jos haluaa keulan ilmajousella tai leveämpää vannetta tai jotain, niin miksipä ei. Ei ainakaan mennyt itse pyörään kaikkia rahoja. Seuraava malli on jo melkein kolme sataa enemmän.
No tämä "painofiksaatio" on enemmänkin sitä että monet pitävät enemmän ajotuntumasta joka on kevyemmällä pyörällä erilainen kuin painavamalla. Kyse ei ole siitä että painavampi pyörä olisi joku kivireki tai sinällään paljon raskaampi polkea mutta tuntuma on erilainen.
Mutta jatkamatta sen enempää kinastelua tästä niin ei tuo Radon ensimmäiseksi filleriksi mikään huono valinta ole eikä minusta alle tonnin pyöräksi edes mahdottoman painava.
Koon sopivuudesta on kyllä hankala sanoa kun itsellekin (176 cm) voi mallista ja valmistajasta riippuen sopiva koko alla mitä vain 17" ja 19" tuuman välillä,
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Kirjanmerkit